Резюме від 18 березня 2024 Файл

Людмила

Менеджер з продажу

Вік:
26 років
Місто проживання:
Сарни
Готовий працювати:
Рівне, Сарни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Федорчук Людмила Юріївна

Дата народження: 05.01.1998р.
Адреса: м. Сарни
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Отримати роботу менеджера з продажу в стабільній компанії, де можна в повній мірі проявити свої знання та навички, здобути новий професійний досвід.

Освіта:
2015р – 2019р Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені Степана Дем’янчука, спеціальність «Менеджмент та адміністрування».

Досвід роботи:
Серпень 2017 р – по Травень 2018: Магазин «Кошик» – продавець продовольчих товарів: робота (консультування) з клієнтами (покупцями); приймання та зберігання товарів за кількістю та якістю; підготовка товарів до продажу; розміщення та викладка товарів за групами, видами, сортами з дотриманням правил товарного сусідства; дотримання на робочому місці та місцях продажу санітарних норм; видача чеків, підрахунок та передача коштів у встановленому порядку.
Травень 2018 по Серпень 2019 : «Обмін валют» – Менеджер по роботі з клієнтами, касир-операційної каси,відповідальна за документацію та обіг в обороті каси .
Жовтень 2020 по Травень 2022 : «Фінансова Компанія «Центр Фінансових Рішень» - Менеджер по роботі з клієнтами,кредитний фахівець . Організація стабільної, безперебійної, ефективної роботи універсального (МСБ, VIP, роздрібний бізнес) відділення банку;
Проведення роботи по залученню на комплексне обслуговування клієнтів МСБ, роздрібного бізнесу, VIP-клієнтів;
Організація і виконання встановлених планових показників відділення;
Підтримка беззбиткової діяльності відділення;
Супровід операційної діяльності діючих клієнтів відділення, розгляд їх запитів і звернень;
Проведення маркетингових досліджень ринку, розвиток своєї бізнес-території;
Консультація клієнтів за продуктами та послугами Банку; Обслуговування кредитних угод за діючими кредитними продуктами;
Укладення з фізичними особами договорів на відкриття карткових, депозитних та поточних рахунків, рахунків на відкриття банківських платіжних карт;
Продаж інших роздрібних продуктів / послуг клієнтам;

Проходження виробничої практики:
Травень – серпень 2016 р: ТОВ «Лідер» (торгово-виробнича компанія) – манеджер-стажер: допомога основному менеджеру у веденні обліку на підприємстві; створення звітності на основі матеріальних та нематеріальних активів.

Інші навички: володіння ПК: MS Office, E-mail, ресурси Internet. Володіння мовами: рідна мова – українська, вільне володіння – російська, базові навики – англійська.

Додаткова інформація:
жовтень 2016 р. – участь у діловій грі студентської олімпіади «Підприємництво та менеджмент» (2 місце в командному заліку);
березень 2016 р. – участь в студентській конференції «Маркетинг та комерція».

Особисті якості: здатність до самонавчання та освоєння нових технологій, відповідальність, комунікабельність, адаптивність до внутрішніх і зовнішніх змін, виваженість у пошуку рішень, здатність працювати як в команді, так і самостійно. Прагнення до професійного росту. Шкідливих звичок не маю, незаміжня.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: