Резюме від 19 березня 2024 PRO

Вікторія

Адміністратор

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців

з 04.2021 по 09.2023 (2 роки 5 місяців)
Адміністрація Київського району Харківської міської ради (Державні організації)

Головний спеціаліст відділу праці та зайнятості населення

з 09.2017 по 04.2018 (7 місяців)
Адміністрація Київського району Харківської міської ради, Харків (Державні організації)

Менеджер з продажу

з 01.2015 по 08.2017 (2 роки 7 місяців)
ФОП Мороз Л.М., Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Начальник відділу організаційної та кадрової роботи

з 07.2011 по 09.2013 (2 роки 2 місяці)
Адміністрація Київського району Харківської міської ради, Харків (Державні організації)

Головний спеціаліст

з 04.2008 по 07.2011 (3 роки 3 місяці)
Виконавчий комітет Дзержинської районної в м. Харкові ради, Харків (Державні організації)

Спеціаліст 1 категорії

з 02.2004 по 04.2008 (4 роки 2 місяці)
Управління праці та соціального захисту населення Дергачівської РДА, Дергачі (Державні організації)

Освіта

Харківський національний економічний університет

Адміністративний менеджмент, Харків
Вища, з 2010 по 2012 (2 роки)

Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури

Менеджмент організацій, Харків
Вища, з 2003 по 2006 (3 роки)

Харківський механічний технікум ім.О.О.Морозова

Економіка підприємства, Харків
Середня спеціальна, з 2000 по 2003 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг "Глибинний коучинг", Консалтингова група "Живе Діло"

2023
Сертифікат

"Професійний коуч" відповідно до вимог ICF ACSTH, в Міжнародній Інтегральній Коучинг Школі МГК Алли Заднепровської "Живе Діло"

2023, 150 годин
Сертифікат

Установка фундаменту для коучингової практики

2023, 12,5 годин
Сертифікат

Знання і навички

Робота з базою даних Адміністративна робота Робота в команді Знання офісних програм Контроль документообігу Неконфліктність Комунікабельність Активне слухання Доброзичливість Ведення документації Ведення звітності Коучинг Уміння аналізувати Управлінські навички MS Excel

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: