Резюме від 5 квітня 2024

Наталя

Продавець-консультант, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з оптового продажу

з 03.2019 по 12.2023 (4 роки 9 місяців)
СТО Єврошина, Кривий Ріг (Автобізнес та автосервіс)

Функціональні обов'язки:
1. Обробка звернень від клієнтів з подальшим заключенням угод.
2. Робота в 1С:
- щоденне формування прайс-листа в 1С із залишками товару за складами, цінами та іншими критеріями
- оприбуткування товару
- переоцінка товару, переміщення товару між складами
- регулярна інвентаризація: щомісячні та сезонні (близько 5000 од.)
- коригування залишків згідно з даними інвентаризації
- облік витрат за групами
3. Інше:
- формування декларацій (ТТН)
- здійснення розсилок прайсу внутрішнім клієнтам та на платформу для оптових продажів

На цьому місті роботи я опанувала нові навички в 1С, версія 8.3 (управлінський облік)

Продавець-консультант

з 04.2017 по 10.2018 (1 рік 6 місяців)
магазин «Фраєрок та Фіфочка», Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки:
- допродажна підготовка, викладення товару та оформлення вітринних зон
- відстеження залишків
- робота в торгівельному залі з покупцями: консультація щодо асортименту та акцій, допомога з вибором товару

На цьому місті роботи я здобула навички сучасного оформлення вітринних зон та викладання товару.

Продавець-консультант

з 01.2011 по 03.2016 (5 років 2 місяці)
магазин подарунків «Вусале», Вугледар (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки:
- робота в торгівельному залі з покупцями: консультація щодо асортименту та допомога у виборі
- викладання товару по зонах
- контроль залишків та формування замовлень на поставку

Отримала творчі навички упакування товарів, працювала з новою для себе сферою: зелені рослини.

Бухгалтер оперативно-управлінського відділу АПК

з 09.2001 по 02.2009 (7 років 5 місяців)
ТОВ Хлібсервіс, Донецьк (Сільське господарство, агробізнес)

Функціональні обов'язки:
- розрахунок собівартості та ведення обліку сировини та готової продукції
- ведення заборгованості за контрагентами
- ведення транспортно-заготівельних витрат
- підготовка звітності для керівництва, щоденна здача управлінського балансу за своєю ділянкою

Це був новий та важливий напрямок діяльності, робота з досвідченими
колегами (корпорація SCM), опанувала нові знання в офісних програмах

Знання і навички

Висока працездатність Уважність Аналітичне мислення Контроль відвантажень Робота з клієнтами

Знання мов

  • Українська — вище середнього
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Більш детальне резюме за посиланням http://surl.li/shhjg

Знаходжусь в пошуку цікавої роботи для власного розвитку, набуття нових
знань та навичок. Люблю працювати в колективі, ціную взаємоввічливість та неконфліктність. З повагою ставлюсь до правил роботодавця. Виконую задачі з максимальною віддачею.

Схожі кандидати

Продавець-консультант
8000 грн, Кривий Ріг

Продавець-консультант
12000 грн, Кривий Ріг

Продавец-консультант
10000 грн, Кривий Ріг

Продавець
Кривий Ріг

Менеджер, продавець-консультант
Кривий Ріг

Продавец
Кривий Ріг

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: