Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Ірина

Маркетолог-аналітик

Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ірина Климова
Маркетолог-аналітик
Професійний профіль

Маю великий досвід роботи у маркетингу, продажах та аналітиці як у торгових
компаніях, так і на виробничих підприємствах, включаючи ринки FMCG і
нерухомості. Є досвід впровадження індивідуального програмного забезпечення
для структурних підрозділів; навички роботи з великими базами даних (збір
даних, формування баз, систематизація, аналіз), з документацією (проектною,
юридичною, бухгалтерською та фінансовою), з державними службами,
консалтинговими та ріелторськими агенціями, архітектурними бюро та ін..
Про себе Є досвід роботи з такими консалтинговими агенціями: Colliers International, UTG,
Соломон-групп, Cushman & Wakefield, CDS, Nielsen, UMG.
Дата народження 24.01.1974 До основних обов’язків входило:
Сімейний стан Незаміжня Проведення маркетингових досліджень (кількісних та якісних).
Оцінка стану досліджуваного ринку та постійний аналіз результатів
Діти Немає комерційної діяльності підприємства, а також факторів, що впливають на його
роботу.
Контакти Аналіз конкурентів.
Сегментація ринку з метою вибору найперспективніших ніш для виробничої та
управлінської діяльності.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Визначення обсягу платоспроможного попиту на товар/послугу підприємства
та виявлення основних характеристик попиту.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Розробка прогнозів щодо досліджуваного ринку та ринкової частки
підприємства.
м. Київ, метро Харківська Формування бізнес-ідей на основі маркетингових досліджень.
Розробка спільно з іншими підрозділами та керівництвом підприємства
стратегічних та поточних планів Компанії. Формування пропозицій щодо
Освіта стратегічного розвитку компанії, складу напрямів діяльності (проектів)
Компанії на поточний період.
1992-1997 роки Розробка для підприємства в цілому та для окремих проектів довгострокових
та поточних планів маркетингу/маркетингових стратегій.
Донецький Національний Університет
Участь у плануванні реалізації інвестиційних проектів. Проектний аналіз з
Факультет Економіко-правовий
оцінкою ефективності та ризиків (побудова фінансових моделей, що
відображають інвестиційну привабливість проектів).
Спеціальність Економічна кібернетика Підготовка необхідних коригувань планів виробничо-господарської діяльності.
Формування технічних завдань на розробку проектів.
Кваліфікація Економіст-аналітик
Розробка маркетингових концепцій.
Аналіз внутрішнього та зовнішнього ринків послуг проектних та підрядних
Навички організацій.
Організація залучення ресурсів реалізації проектів. Підбір учасників проекту на
Професійний користувач: конкурсній основі. Підготовка (участь у підготовці) договорів із учасниками
Microsoft Office (Excel, Word, проекту.
Power Point, Paint, Nitro Pro, Реалізація проектів із забезпеченням основних контрольованих параметрів:
час, витрати, якість.
Acrobat Reader), Internet, сервіси
Координація поточної діяльності учасників проекту. Забезпечення моніторингу
Google (в т. ч. Google Аналітика та
та контролю за ходом реалізації проектів. Забезпечення управління змінами.
Google Реклама), соціальні Розробка стратегії продажу та цінової політики. Ціновий аналіз та
мережі, WEB-аналітика, SEO- ціноутворення.
оптимізація, Canva Розробка фінансових схем продажу.
Базові знання: CRM, SQL, Power BI Планування продажів. Зіставлення фактичних показників із плановими.
Дослідження факторів, що впливають на продаж.
(Power Query, Power Pivot,
Пошук та проведення переговорів із потенційними партнерами/клієнтами.
створення дашбордів), AutoCAD,
Підготовка та проведення угод з продажу.
Photoshop, Corel, Microsoft Visio, С1 Здійснення в задані періоди контролю та аналізу виконання планів проектів,
Робота з великими базами складання звітів за встановленими формами.
даних, методи прогнозування Взаємодія з партнерами.
Проведення ситуаційного ринкового аналізу.
Створення корпоративних звітів Вивчення ринків в галузях та в регіонах, що входять до сфери ділових інтересів
та презентацій Компанії.
Формування та актуалізація власних інформаційно-аналітичних баз даних
Володіння SWOT аналіз, Blue Компанії.
Ocean, TAM SAM SOM, Gantt Побудова рекламних кампаній в інтернет-просторі, що базуються на
Chart of Project використанні спеціалізованих порталів, соціальних мереж, контекстної
реклами, SEO-оптимізація сайту.
Іноземні мови Створення корпоративних звітів та презентацій в Power Point та Canva.
Формування бюджету відділу.
Підготовка пропозицій щодо організаційного розвитку Компанії.
Англійська Intermediate (В1) Вирішення поточних питань з органами місцевої влади та громадськістю.
Участь у тендерах
Додаткова освіта Досвід

Центр освіти дорослих “Перший”,
2018 - 2024 роки (6 років)
2023 автор Вієцька О., курси ПрАТ «ОЛІМП» (м. Київ)
рік "Маркетинг у соціальних мережах
від А до Я"; “30+ фішок CANVA”; Профіль підприємства: Оренда/продаж нерухомості, консультування з питань
“Ефективна робота в Telegram” комерційної діяльності та управління.
Маркетолог-аналітик
Спілка рекламістів Укр-ни, автор
Дураков А., курс "99 працюючих
2012 2014 - 2018 роки (3 роки)
інструментів маркетингу на
рік ТОВ «Міське будівництво» (м. Київ)
людських інстинктах і без
бюджету" Профіль підприємства: Будівництво

Українська Асоціація Маркетингу, Маркетолог-аналітик
2010 автор Співаковський С., курс
рік “SPSS – надійний інструмент 2006 - 2014 роки (9 років)
практикуючого маркетолога” ТОВ «Донбаська інвестиційно-будівельна компанія» (Донецьк)
ТОВ «Технології Управління Профіль підприємства: Девелопмент

2009 Спайдер Україна», ТОВ «ДІБК», Маркетолог-аналітик
рік курс “Управління будівельними
проектами. Управління вартістю
проекту” 2002 - 2005 роки (3,5 років)
ЗАТ «ВО «Київ-Конті» (Донецьк)
Національний навчальний центр
Профіль підприємства: Виробництво та продаж кондитерських виробів
ріелтерів, автор Стерник Г. М.,
2006 Маркетолог-аналітик
курс “Технологія аналізу ринку
рік
купівлі-продажу та оренди
нерухомості” 2000 - 2002 роки (2 роки)
Регіональна тренінгова компанія
Об'єднання «Донецькпродторг» (Донецьк)
«МаксМен-Столиця», автор MBA Профіль підприємства: Торгівля продовольчими товарами
2004
рік
Іванов Л. А., курс “Самостійне Аналітик відділу продажу
проведення маркетингових
досліджень”
1996 - 2000 роки (4 роки)
ТОВ «Ірма» (Донецьк)
Особисті якості Профіль підприємства: Мережа косметичних салонів, торгівля косметичними
засобами та салонним обладнанням, проведення спеціалізованих курсів

Об'єктивність та високий рівень Менеджер
вимог до себе

Орієнтування на результат, 1996 рік
ініціативність Рекламна агенція «Інформ-Прес» (Донецьк)
Масштабне бачення Профіль підприємства: Рекламна діяльність, видання тижневика «Супермаркет»
проблематики, вміння виявляти Менеджер з реклами
причинно-наслідкові зв'язки та
розставляти пріоритети,
оперативність у прийнятті
рішень
Аналітичні здібності
Організаторські здібності, вміння Рекомендації
працювати у команді
Відповідальність,
дисциплінованість, виконання
Носко Юрій Юрійович Бережинська Жанна Вікторівна
поставлених завдань у
визначений термін Генеральний директор, Директор з маркетингу та збуту,
ТОВ «Міське будівництво» ТОВ «ДІБК»
Комунікабельність, вміння вести
телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
переговори, дотримання етичних
норм у спілкуванні зі
співробітниками, керівництвом,
партнерами та клієнтами компанії

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: