Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Олена

Оператор 1C

Вік:
56 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Нановська Олена Миколаївна
Регіон: Дніпро
Телефон(и): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Фахівець з відділу підтримки користувачів IT 18 500 грн.
Досвід роботи:
2019 січень- 2024 січень
ТОВ «Текман»
Фахівець з відділу підтримки користувачів IT:
1С:Предприятие 8.3("Управление торговым предприятием для Украины", 1С-Логистика: Управление складом, 1С:Документооборот 8.)
• Розбір типових ситуацій у користувачів 1С, залишки, звіти, помилки в документах.
• Регламентовані операції в базах 1С, внесення змін за запитом, надання доступу користувачам
• Консультація користувачів.
"Агент Плюс: Мобільна торгівля. Проф".
• Установка та супроводження ПЗ "Агент Плюс: Мобільна торгівля. Проф". на моб. устр-вах торгових представників.
• Робота з синхронізацією та обміном 1С, консультація користувачів, внесення змін за запитом.
Ведення координаторської роботи з мобільного зв'язку.
• Видача сім-карт, підбір тарифного плану відповідно до встановленого ліміту компанії, звіт з витрат.
• Консультація корістовачів.
Bitrix.
• Консультація корістовачів. Оформлення заявок
2011 – 2019
ПрАТ ДМЗ
• Провідний спеціаліст сектору підтримки користувачів IT
• • Досвід роботи в системі Helpdesk – HP OpenView service desk 4.5.
• • Встановлення та адміністрування Windows 7, 10.
• • Налаштування та обслуговування ПК у AD.
• • Базові знання програм MS Office
• • Підтримка Medoc, ПЗ Ліга-Закон, 1С-8.3, Клієнт-банки, АС-клієнт УЗ, Бос-Референт (СЕД) на базі Lotus, ТМкарта, MDoffice і т.д.
• • Встановлення та налаштування периферії.
• • Організація підтримки понад 1500 користувачів, 1200-ПК та 300 МФУ та принтерів.
• • Моніторинг якості обслуговування дзвінків та звернень користувачів у call-center.
Освіта.
• Дніпропетровський промислово-економічний технікум
• технік-математик-програміст
Володіння мовами.
• Український
• Російська
Курси, тренінги, сертифікати.
• ITIL v3 побудова служби Service Desk. Управління інцидентами. (Київ)
Рік закінчення 2013

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: