Резюме від 3 травня 2024 Файл

Ольга

Спеціаліст відділу управління персоналом

Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
ПІБ,
дата народження
Горячун Ольга Володимирівна,
30.03.1987 року народження.
Контактна інформація
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Бажана посада
Начальник, спеціаліст відділу кадрів.
Освіта
Вища, 2004-2009 - Донецький інститут психології
і підприємництва;
спеціальність - психологія, кваліфікація - практичний психолог.
Попередні місця роботи:
• Листопад 2022 – даний час
Посада: Начальник відділу управління персоналом
Діяльність: кадрова робота
Посадові обов'язки:
- Здійснення загального керівництва та координація роботи відділу управління персоналом, розподілення обов’язків між працівниками, контролювання виконання ними своїх завдань.
- Забезпечення ведення обліку працівників, організацію кадрового діловодства, виконання норм законодавства про працю при здійсненні кадрових процедур, контроль за дотриманням законодавства про працю всіма управліннями, відділами, секторами та працівниками, що працюють.
- Готування структури організації та Положення про відділ управління персоналом.
- Забезпечення розроблення посадових інструкцій працівників відділу, надає консультативну та методологічну підтримку з цього питання керівникам управлінь, відділів, секторів, контролює наявність та зберігання, посадових інструкцій працівників, своєчасне внесення змін до них.
- Організація роботи з підбору персоналу на вакантні посади за заявками начальників управлінь, відділів, секторів за результатами оцінювання кваліфікації, особистих і ділових якостей кандидатів.
- Організація роботи зі створення кадрового резерву.
- Систематично вивчення розстановки і використання спеціалістів, а також ділові якості працівників з метою підбору кадрів на заміщення вакантних посад керівників.
- Здійснення контролю за веденням кадрового обліку в програмі IS-Pro.
- Організація ведення табелю обліку використання робочого часу працівників.
- Організація роботи із складання графіку відпусток та контролює його виконання.
- Забезпечення складання встановленої звітності (зовнішньої і внутрішньої) з обліку кадрів.
- Готування документів для заохочення та нагородження працівників, веде відповідний облік.
- Організація ведення, облік, зберігання особових справ, особових карток, трудових книжок, забезпечує обробку, використання та захист персональних даних.
- Організація планування роботи відділу управління персоналом та забезпечує виконання покладених на нього завдань та функцій;
- Здійснення в межах своєї компетенції заходів для забезпечення трудової дисципліни, контролює додержання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, оформляє документи, пов’язані з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу.
• Липень 2020 – Листопад 2022
Посада: Спеціаліст служби персоналу
Діяльність: кадрова робота
Посадові обов'язки:
-здійснення роботи з підбору та відбору кадрів на основі оцінки їх кваліфікації, особистих та ділових якостей,
-документальне своєчасне оформлення прийому, переведення звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій підприємства,
-облік особового складу, видача довідок про справжню та минулу трудову діяльність працівників,
-зберігання та заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів,
-консультування працівників по трудовому законодавству,
-оформлення лікарняних листів,
-табельний облік, складання та виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни та дотриманням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
• Січень 2020 – Червень 2020
Реєстрація в центрі зайнятості г.Мирноград
• Вересень 2010 – Грудень 2019
Посада: Заступник директора з навчально-виховної роботи
Місце роботи: МНВК г.Мирнограда
Діяльність: освіта
Посадові обов'язки:
Повний спектр обов'язків завуча по всіх сферах навчання:
- складання розкладу;
- контроль робочих програм;
- контроль всієї звітності;
- ведення сайту;
- ведення атестації співробітників;
- ведення кадрової роботи (особисті справи, накази, трудові книжки)
- оформлення лікарняних листів і їх облік;
- ведення графіка навчання і медоглядів персоналу;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- складання графіків відпусток.
• Вересень 2009 – Серпень 2010
Посада: Практичний психолог
Місце роботи: МНВК г.Мирнограда
Діяльність: Психологія
Посадові обов'язки:
- психодіагностика і профорієнтація старшокласників, пошуки свого
покликання, професійна і особистісна самореалізація;
- консультаційна робота в групах та індивідуально;
- проведення тренінгів з професійної мотивації;
- корекційні і розвиваючі заняття з учнями.
Спеціальні навички
• Знання офісних програм (Word, Excel);
• Впевнений користувач ПК та оргтехніки;
• Досвід в оперативному пошуку інформації в мережі Internet;
• Досвід управлінської роботи;
• Досвід організаторської роботи;
• Грамотна письмова і усна мова.
Додаткова інформація
• Діти: дочка 18 років;
• Шкідливі звички: відсутні;
• Сертифікований інструктор з надання першої медичної допомоги;
• Наявність водійських прав категорії В.
Про себе
Комунікабельність, висока відповідальність, врівноваженість, ініціативність, організаторські здібності. Легко навчаюся, готова до перепідготовки, додатковим курсам. Готовність до відрядження.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: