Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Марина

Секретар

Вік:
32 роки
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ткачук Марина Валентинівна

Дата народження: 04.09.1991
Місто: Житомир
Моб.телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
Вересень 2009р. – тревень 2012р. Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права, спеціальність «Правознавство», диплом молодшого спеціаліста (денна форма навчання);
Вересень 2018р. – травень 2021р. Національна академія внутрішніх справ, спеціальність «Право», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
Досвід роботи
Обліковець
з 02.2014 по 02.2016 (2 роки)
ТОВ "Коростишівземінвест", Коростишів (Агробізнес)
Функціональні обов’язки:
• Перевірка та обробка шляхових листів;
• Контролювання норми списання паливно-мастильних матеріалів;
• Вимагання від працівників, відповідальних за оформлення подорожніх листів, правильності їх заповнення;
• Підготовка проміжних розрахунків, необхідних для здійснення аналізу використання паливно-мастильних матеріалів до розгляду керівнику підприємства.
• Аналіз та контроль за роботою СГ техніки за допомогою систем gps моніторингу.
Секретар, завідувач канцелярії
з 05.2016 по 01.2020 (3 роки 8 місяців)
ДП "Коростишівський лісгосп АПК", Коростишів (Лісове господарство)
Функціональні обов’язки:
• Первинне опрацювання документів (вхідних. вихідних, внутрішніх), реєстрація вхідних документів, при необхідності реєстрація внутрішніх документів та подання на розгляд керівництва (директора) згідно їх функціональних обов'язків.
• Приймання телефонних дзвінків від клієнтів та працівників підприємства, виконання вихідних дзвінків з метою забезпечення життєдіяльності структурних підрозділів та виконання функціональних обов'язків, робота з відвідувачами.
• Доведення документів до виконавців згідно резолюцій керівництва підприємства (директора,, заступників директора), ознайомлення з розпорядчими документами підприємства (наказами, розпорядженнями) посадових осіб, яких вони стосуються.
• Контроль за виконанням документів в термін, інформування керівництва підприємства (директора)про стан виконання завдань.
• Реєстрація вихідних документів, надсилання кореспонденції (документів) з використанням засобів електрозв'язку (електронної пошти, факсу),та поштового зв'язку.
Особисті якості
Відповідальність, організованість, дисциплінованість, пунктуальність, вміння працювати з великим об’ємом інформації, вміння працювати в команді, бажання розвиватись.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: