Резюме від 21 березня 2024 Файл

Анна

Адміністратор сайту

Вік:
32 роки
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Варга Анна Олексіївна
Дата народження: Сімейне положення
21травня 1991 р. заміжня
Проживання: м. Гостомель Бажаний графік роботи:
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») на постійній основі,
Ел. пошта: віддалено або частково
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») віддалено
Instagram: anncher_ Освіта: вища
Освіта
2006 - 2009 р. Олександрійський політехнічний коледж
Спеціальність «Математик-програміст» (3 роки з 4, не закінчена).
2011 - 2012 р. Професійно-технічне училище № 17.
Курс «Секретар, оператор комп’ютерного набора» з відзнакою.
2014 - 2017 р. КВНЗ «Олександрійський педагогічний коледж імені
В.О. Сухомлинського».
Спеціальність «Початкова освіта»
2017 - 2019 р. Полтавський педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Спеціальність «Початкова освіта»
Досвід роботи: В період першого навчання 2 роки працювала офіціантом.
02.2012 р.- Мережа супермаркетів «Сільпо»
07.2012 р. Продавець торгівельного залу.
11.2012 р. – КВНЗ «Олександрійський педагогічний коледж імені
09.07.2016 р. В.О. Сухомлинського».
Посада секретаря навчальної частини (диспетчера).
01.08.2016 р. - Компанія, український виробник одягу «Must Have».
03.08.2019 р. Менеджер збуту, адміністратор.
01.11.2019 р.- ТОВ «Мако Плюс»
23.02.2021 р. Офіс-менеджер. (декретна відпустка до 21.05.2024 р.)
Професійні навички та знання:
• досвід роботи в сфері секретаріату – 4 роки; (деталі в рекомендаційному листі,
додається);
• досвід роботи адміністратором – 2,5 роки, управління персоналом, навчання
(стажування) персоналу, касова дисципліна, організація господарської
діяльності магазину, логістичні навички, спілкування з клієнтами та їх
консультування.
• Досвіт роботи офіс-менеджером – 1 рік 3 міс., адміністрування сайтів компанії,
один з яких запускала з нуля (наповнення, актуальність інформації, обробка та
завантаження фото та описів товарів, створення банерів для сайту, аналіз
продажів інтернет-магазину, переоцінки, запуск акцій), ведення інтернет-
магазину та соціальних мереж компанії: складання контент-плану, створення
контенту, написання простих текстів та організація зйомок для сайту та
соціальних мереж, робота з маркетплейсами ROZETKA та KASTA, організація
логістики.
• в період декретної відпустки запустила свій інста-магазин зі стоковим дитячим
одягом, який успішно знайшов усіх свої підписників та клієнтів завдяки
органічному просуванню (без накруток ботами, гівами і т.д.) та сторінку з
особистим хобі, яке потребує постійного навчання та удосконалення (шиття).
• почала проходити навчання в онлайн-школах: Genius та New look SMM,
напрям: SMM спеціаліст. На даний момент цікавить саме цей напрям в якому
прагну максимально розвиватись.
• я мама, майже 3 річної дівчинки, яка вже ходить в садочок і не буде заважати
працювати і виконувати свою роботу швидко та якісно.

Якщо говорити про особисті якості, то я точно можу сказати, що я з тих людей які
не люблять сидіти на місці, постійно навчаються чомусь новому, відкривають нові
горизонти та йдуть до своєї цілі. Найкращий досвід для мене – це мої помилки, бо їх
не роблять тільки ті люди, які нічого не роблять. В плані роботи відповідальна,
організована, не конфліктна та комунікабельна, швидко вчусь новому, прислуховуюсь
до порад та пристосовуюсь до умов. Шукаю цікаві проекти та можливості для
професійного зростання та розвитку.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: