Резюме від 20 травня 2024 Файл

Людмила

Менеджер з закупівель, логістики

Вік:
40 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Курганова Людмила Юріївна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)(Вайбер/Телеграм) e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії з 2005 р. – 2017 р. на посаді державного інспектора.
Функціональні обов’язки:
- нагляд за дотриманням споживачами та енергопостачальними організаціями встановлених режимів енергоспоживання (активної та реактивної енергії, електричної потужності, теплової енергії);
- нагляд за технічним станом та експлуатацією енергоустановок споживачів;
- нагляд за дотриманням енергопостачальними організаціями і споживачами вимог законодавства про електроенергетику та охорону праці, діючих правил, а також чинних нормативно-правових та нормативно-технічних актів з питань енергопостачання та охорони праці.
- оформлення всієї супроводжуючої документації (накази/розпорядження, акти, приписи, протоколи/постанови адміністративного правопорушення, аналітична звітність оформлення відряджень, фотоматеріалів).

«Premium Call Centr» 2017-2018 – оператор call centr.
Функціональні обов’язки:
- максимально повно виявити потреби клієнта;
- презентація продукту, робота із запереченнями і закриття клієнта на угоду;
- робота по готовому скрипту:
- робота з «холодною базою» клієнтів та заключення успішних угод;
- занесення даних у систему CRM.

Інтернет-магазин хутряних виробів «Шикарные меха» 2018-2019 – менеджер з продажу/по роботі з клієнтами.
Функціональні обов’язки:
• обробка вхідних замовлень;
• комунікація з клієнтами (консультація, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);
- занесення даних у систему CRM (Бітрікс);
- комунікація з постачальниками продукції (ведення перемовин, уточнення наявності товару, домовленість про доставку тощо);
- оформлення всієї супроводжуючої документації (акти, аналітична звітність, фінансова звітність).

ТА «Малибу» 2019-2020 та 2021-2022 – менеджер з продажу/по роботі з клієнтами/помічник керівника.
Функціональні обов’язки:
- максимально повно виявити потреби клієнта;
- презентація продукту, консультування, вирішення конфліктих ситуацій між клієнтом та ТО;
- супровід клієнта від початкового звернення до поверння додому;
- занесення даних у систему CRM;
- оформлення всієї супроводжуючої документації (виписка рахунків, оформлення договорів, аналітична звітність, ділове листування, фінансова звітність).

Інтернет-магазин побутової техніки «Тележка» 2020-2021– менеджер з продажу, по роботі з клієнтами.
Функціональні обов’язки:
- обробка вхідних замовлень;
- комунікація з клієнтами (консультація, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);
- занесення даних в 1С (реалізація, накладні тощо);
- адміністрування сайту(наповнення сайту продукцією, корегування цін тощо);
- робота з маркетплейсами (Prom);
- контроль оплати замовлень;
- оформлення всієї супроводжуючої документації (виписка рахунків, виписка маршрутних накладних, договори, аналітична звітність, фінансова звітність).

Інтернет-магазин товарів для дому та побуту «Будинок Полімерів» 2022-2023– менеджер з продажу.
Функціональні обов’язки:
- обробка вхідних замовлень;
- комунікація з клієнтами (консультація, доппродажі, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);
- занесення даних у систему CRM (SalesDrive);
- занесення даних в 1С (реалізація, накладні, оформлення повернень тощо);
- робота з маркетплейсами (Prom, Rozetka, Епіцентр);
- контроль оплати замовлень;
- оформлення всієї супроводжуючої документації (виписка рахунків, виписка маршрутних накладних тощо ).

Освіта:
2000-2005 р.р. навчання у Вінницькому національному технічному університеті, на енергетичному факультеті денного стаціонару, за спеціальністю «Електричні системи і мережі». Кваліфікація магістр з електротехніки.

Професійні навички:
• системний підхід при організації роботи на своєму робочому місці;
• вміння працювати в команді при виконанні поставлених керівництвом завдань;
• робота з різними видами документації та ведення обліку документообігу;
• вміння працювати з людьми;
• швидке сприйняття нової інформації.

Додаткові навички:
досвідчений користувач ПК, володіння оргтехнікою: принтер, сканер, ксерокс.

Особисті якості:
своїми особистими якостями вважаю організаторські навички, дисциплінованість, стресостійкість, здатність до навчання, вміння спілкуватися з людьми.

Знання мов:
українська –вільно, російська –вільно, англійська –pre-intermediate.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: