Резюме від 26 квітня 2024 Файл

Владислав

Оператор ПК

Вік:
60 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

1. Посада
ОПЕРАТОР ПК
2. Контактні дані
Владислав Приємський
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») с 09.00 до 21.00
Адреса ел.пошти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце проживання: м.Київ, переїзд не розглядається.
Вік: 60 років.
Рівень очікуваної заробітної плати може бути визначений під час співбесіди в залежності від передбачуваного обсягу робіт. Зацікавлений у переважно віддаленій роботі з періодичним відвідуванням офісу (за необхідності) для координації виконання робіт.
3. Досвід роботи
1. Заступник начальника відділу програмного забезпечення
З 02.2020р. по 01.2024р.
ТОВ "ЄВРОТЕЛЕКОМ".
1) Координація робіт і власна участь у якості технічного письменника у розробці комплектів документації (від ТЗ до експлуатаційних документів та документації з усіх етапів випробувань) на програмні продукти виробництва компанії для державних органів. При розробці враховувалися вимоги чинних нормативних документів, комплексів стандартів ГОСТ 19 та ГОСТ 34, які втратили чинність, а також постанови КМУ від 12 серпня 2009 р. N 869.
2) Підготовка комплектів документів на КЗЗ за вимогами стандартів ТЗІ для проведення експертизи та отримання експертних висновків, а також супровід проведення експертизи.
2. Аналітик операційного та прикладного програмного забезпечення
З 06.2019р. по 01.2020р.
ТОВ " І-ХАБ ".
1) Координація робіт і власна участь у якості технічного письменника у розробці комплектів документації (від ТЗ до експлуатаційних документів та документації з усіх етапів випробувань) на програмні продукти виробництва компанії для державних органів та установ. При розробці враховувалися вимоги чинних нормативних документів, комплексів стандартів ГОСТ 19 та ГОСТ 34, які втратили чинність, а також постанови КМУ від 12 серпня 2009 р. N 869.
2) Підготовка комплектів документів на КСЗІ за вимогами стандартів ТЗІ для проведення експертизи та отримання експертних висновків, а також супровід проведення експертизи.
3. Менеджер з адміністративної діяльності
З 09.2018р. по 05.2019р.
ТОВ «ФОРЕС ТЕХНО».
1. Реєстрація заявок клієнтів на ремонт та обслуговування оргтехніки, отриманих по телефону, ел.пошті та від корпоративних клієнтів через системи типу Сервісдеск. Розподіл виконання заявок серед спеціалістів компанії.
2) Відстеження планових термінів та координація виконання заявок спеціалістами компанії у м.Києві та мережею партнерів-підрядників в інших містах.
3) Погодження вартості робіт, які виконуються партнерами в інших містах.
4) Техпідтримка у телефонному режимі клієнтів з питань справності оргтехніки.
5) Оперативний розгляд та прийняття рішень щодо претензій клієнтів до якості послуг та термінів обслуговування.
6) Керівництво кур'єрською службою (логістика, визначення пріоритетності виконання доставок).
4. Керівник сектору експлуатації комп’ютерної мережі та комп’ютерів
З 04.2011р. по 02.2018р.
Державне підприємство «Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій»
1) Керівництво процесом експлуатації комп'ютерних засобів та оргтехніки інституту.
2) Укладання та супровід договорів з постачальниками товарів та послуг.
3) Участь у відпрацюванні вимог та впровадженні системи електронного документообігу.
4) Розробка стандартів організації та методик якості у межах системи управління якістю підприємства, сертифікованої на відповідність вимогам ISO9001:2015.
5. Керівник групи автоматизації досліджень
З 03.2008р. по 04.2011р.
Державне підприємство «Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій»
1) Координація робіт зі створення систем моніторингу стану будівельних конструкцій для різних об'єктів. Визначення вимог та розробка ТЗ на систему. Участь у переговорах, укладення та супровід договорів з постачальниками технічних засобів та програмного забезпечення. Розробка звітної документації на систему у визначеному обсязі у відповідності з ГОСТ 34 та іншими чинними стандартами.
2) Участь у якості відповідального виконавця у розробці комплекса державних стандартів на автоматизовані системи технічного діагностування будівельних конструкцій (повний цикл від розробки ТЗ на стандарти до введення в дію стандартів).
3) У якості відповідального виконавця приймав участь у розробці «Технічних специфікацій на систему моніторингу будівельних конструкцій у режимі реального часу» у межах міжнародного проекту SIP («План здійснення заходів на об’єкті "Укриття" ЧАЕС». Пакет В).
4) Підготував низку статей та публікаций у галузевих виданнях, неодноразово приймав участь з доповідями у конференціях, семінарах за тематикою підприємства.
4.Освіта
1. Киівський політехнічний інститут.
Повна вища освіта з 1985р. по 1991р.
Спеціальність «Конструювання та технологія електронних обчислювальних засобів», кваліфікація «Інженер-електронік, конструктор технолог».
2. Сертифікат №UA-008/24.07.2000 фірми “Namicon S.R.L.” про проходження технічних курсів з оволодіння методами та приладами неруйнівного контролю.
5. Професійні навички
1. Впевнений багаторічний користувач ПК: MS Office, навички роботи з електронною поштою, програмними засобами машинного перекладу, графічними редакторами, браузерами та пошуковими системами, антивірусними засобами тощо.
2. Значний практичний досвід ділового листування та спілкування, проведення переговорів, переддоговірної роботи, а також підготовки статей, публікаций та доповідей за тематикою підприємства.
3. Робота з договірною документацією у якості Виконавця та Замовника (складення та погодження договорів, супровід їх виконання, оформлення звітних документів).
4. Досвід повного циклу розробки ДСТУ.
5. Досвід розробки стандартів підприємства в межах системи управління якістю, сертифікованою за ISO9001:2015.
6. Практичний досвід розробки у повному обсязі документації на програмні продукти та програмно-апаратні комплекси з урахуванням вимог чинних стандартів (ТЗ, технічні умови, експлуатаційна документація, програми та методики випробувань).
7. Досвід співпраці з розробниками програмного забезпечення під час опису користувацьких інтерфейсів, підготовки програм та методик випробувань тощо.
8. Практичний досвід підготовки комплектів документації на КЗЗ та КСЗІ з урахуванням вимог стандартів ТЗІ для проведення ек5спертизи та отримання експертних висновків.
9. Знання мов: українська та російська – вільно, англійська – з використанням комп’ютерного перекладу та словників.
10. Грамотне володіння письмовою та усною українською та російською мовами.
6. Додаткова інформація
1. Відповідальність та цілеспрямованість.
2.Дисциплінованість та неухильне дотримання строкової дисципліни під час виконання робіт.
3. Стресостійкість та вміння працювати у мультизадачному режимі.
4. Комунікабельність, практичні навички роботи як в команді, так і індивідуального виконання робіт.
5. Практичні навички оптимального розподілу обов’язків серед колег з урахуванням їх індивідуальних здібностей.
6. Досвід координації виконання доручень з співробітниками та іншими підрозділами компанії.
7. Шкідливі звички відсутні.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: