Резюме від 24 березня 2024 Файл

Олександр

Product owner

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Герасимов Олександр Павлович

Особиста інформація
Дата народження, вік: 07 травня 1987 року, 35 років
Місто народження: м.Київ, Україна
Сімейний стан: одружений, двоє дітей (сини 2011 р.н. и 2017 р.н.)
Адреса: 02091 м.Київ, вул. Урлівська, 23В, кв. 161
Телефон дом.: -
Телефон моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Бажаний рівень
80 000 грн.
заробітної плати

Освіта
09.2004 – 07.2008 Київський Національний Торгово-Економічний Університет, спеціальність – Банківська Справа, бакалавр
09.2008 – 02.2010 Київський Національний Торгово-Економічний Університет, спеціальність – Банківська Справа, магістр
Досвід роботи
Працюю у банківській та FinTec сфері понад 15 років (з 18 років), досвід роботи на керівних посадах понад 5 років. Є досвід
роботи в активних продажах, ризик-менеджменті. Маю досвід роботи з усією вертикаллю банківських та FinTec підрозділів та
напрямків. Працював та брав участь у розробці всіх видів карткових/заставних та FinTec продуктів, брав участь у ряді
проектів із боку Бізнесу. У разі потреби можу надати рекомендації керівників з усіх місць роботи.
з серпня Організація: ПАТ "КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ГЛОБУС"
2022 р. Посада: начальник управління розвитку карткових продуктів
Посадові обов’язки та досвід:
1. Супровід карткових продуктів банку.
2. Впровадження нових карткових продуктів банку;
3. Розрахунок дохідності\ефективності за картковими продуктами банку;
4. Затвердження нормативних документів за напрямком;
5. Взаємодія з МПС та ведення карткових проектів з МПС;
6. Замовлення платіжних карток, в тому числі в рахунок підтримки Мастеркард;
7. Перегляд карткової лінійки банку (як дебетні, так і кредитні продукти);
8. Затвердження тарифів та внесення змін в існуючи тарифні плани.
Основні досягнення:
 Описано новий кредитний картковий продукт. Розрахована дохідність поточних продуктів банку;
 Впровадженні зміни в карткові тарифи згідно здійсненного розрахунку;
 Замовлені картки за , серифікованоновий чіп та оновленні дизайни всієї карткової лінійки 
 Впровадженно токенізацію карток з Додатку Глобус Плюс 
з Березеня Організація: Aventus Group
2021 р. Посада: Project Manger
– Серпень 2022
р. Посадові обов’язки та досвід:
(1р. 5 міс.) 9. Супровід продуктів групи.
10. Ведення проектів нових продуктів (кредитна картка, кредитна лінія, довгий PDL);
11. Опис продуктів, опис вимог в Confluence;
12. Опис процесів та схематичне зображення (BPMN);
13. Контроль термінів розробки, керування командою розробки;
14. Виставлення вимог на ІТ в Djira;
15. Моніторинг ринку, підготовка звітів, замовлення нових звітів;
Основні досягнення:
 Супроводження 3 нових продукта, з них 1 впровадженно, а 2 впроваджуються;
 Допомога та опис вже діючих продуктів групи
з Серпень 2020 Організація: АТ «Альфа-Банк»
– Березень Посада: керівник проектів та програм, управління карткових та транзакційних продуктів,
2021 р. департаменту роздрібного бізнесу (BA та PM в рамках проекту)
(7 місяців) Посадові обов’язки та досвід:
1. Запуск Бізнес-картки в додатку Sense (як для фізичних осіб так і ФОП).
2. Написання вимог із боку бізнесу (BRD);
3. Опис вимог до екранних форм та їх затвердження;
4. Аналіз громадських правил необхідність внесення змін;
5. Ведення проектів у рамках продукту Бізнес-карта для мобільного додатку Sense;
6. Контроль термінів команди у межах проекту;
7. Моніторинг ринку, підготовка звітів;
Основні досягнення:
 У Sense відображення Бізнес-карти успішно запущено 03.21, а старт продажів новим Клієнтам –
06.21;
 Описано та передано в реалізацію опис процесу замовлення карток через Нову Пошту.
з Червень 2017 Організація: АТ «Ідея Банк»
– Серпень 2020
Посада: начальник відділу розвитку карткових продуктів, департаменту розвитку продуктів
(3 года 1 мес.)
Посадові обов’язки та досвід:
1. Повне супроводження карткових продуктів у частині бізнесу (як для фіз.осіб так і МСБ).
2. Розробка та запуск нових продуктів їх аналіз та прийняття рішення в частині доцільності запуску;
3. Участь у великих проектах міграції на Б2 та запуску мобільного банку O.Bank з боку продуктів;
4. Консультування мережі у частині карткових продуктів;
5. Взаємодія з МПС у частині бізнесу та розробка та проведення спільних акцій;
6. Аналіз каналів продажів, аналіз прибутковості товару каналами, своєчасне внесення змін із підвищення
прибутковості товару;
7. Винесення питань на Колегіальні органи Банку;Подготовка тестирования менеджеров по продажам,
согласование материалов подразделения обучения;
8. Навчання мережі, проведення конф-колів;
9. Моніторинг ринку, підготовка звітів;
Основні досягнення:
 Проаналізовано та актуалізовано карткові тарифи Банку;
 Розроблено та запущено нову дебітну лінійку Банку;
 Додано додаткове страхування ризиків, чим було підвищено прибутковість продуктів;
 Успішна реалізація низки проектів та продуктів у Банку, в тому числі і ОBank.
грудень 2016 - Організація: АТ «ТАСКОМБАНК»
червень 2017 -
(7 міс.) Посада: керівник проектів, управління карткових продуктів, в.о. начальника управління
Посадові обов’язки та досвід:
1. 3 місяці був в.о. начальника управління, супроводжував всі завдання та проекти управління.
2. Розробка, затвердження та впровадження карткових продуктів з подальшим їх супроводженням;
3. Аналіз проектів, прийняття рішення щодо доцільності їх запуску, підготовка тестування менеджерів із продажу;
4. Навчання, консультування мережі у частині карткових продуктів;
5. Взаємодія з МПС та розробка та проведення спільних акцій;
6. Винесення питань на Колегіальні органи Банку;
7. Моніторинг ринку, підготовка звітів;
Основні досягнення:
 Проаналізовано та актуалізовано карткові тарифи Банку, збільшено доходність карткових продуктів;
 Успішна реалізація низки проектів та продуктів у Банку. 
Організація: АБ «УКРГАЗБАНК»
листопад 2013 Посада: начальник відділу розвитку карткових продуктів, управління розвитку продуктів,
- грудень 2016 департаменту РБ (BA та PM у рамках довірених продуктів підрозділу)
(3 рік 1 міс.)
Посадові обов’язки та досвід:
1. Розробка, узгодження та впровадження стратегії карткового бізнесу в АБ «УКРГАЗБАНК» контроль процесів;
2. Розробка та запуск карткових продуктів, а також тарифів до них та подальший їх супровід;
3. Консультування мережі у частині карткових продуктів;
4. Участь у проекті міграції на власний пресинг та картковій Бек-системі з боку Продуктів;
5. Взаємодія із МПС;
6. Розробка та проведення спільних з МПС акцій, проведення маркетингових компаній;
7. Аналітика проведених маркетингових активностей та показників продуктів карткового бізнесу;
8. Погодження запуску нових продуктів\внесення зміни до діючих продуктів зі структурними підрозділами банку;
9. Винесення питань на Колегіальні органи Банку;
10. Навчання мережі та підготовка тестування менеджерів з продажу;
11. Моніторинг ринку, підготовка звітів;
Основні досягнення:
 Розробка нової продуктової лінійки\пакетних пропозицій у частині Карткових продуктів;
 Розробка та запуск продукту, визнаного продуктом року на думку MasterCard у 2014 році.
 Успішне нарощування емісії;
 Значне збільшення частки безготівкових розрахунків;
 Зростання прибутковості портфеля карткових продуктів;
Організація: «VAB банк»
січень 2012
Посада: менеджер проектів «Кредитна картка (MAXI CARD)» та «Овердрафт для
- листопад
працівників зарплатних проектів». Головний економіст
2013
(1 рік 10 міс.) Посадові обов’язки та досвід:
1. Розробка та супровід продуктів «Кредитна картка (MAXI CARD)», «Овердрафт»;
2. Супровід мережі за даними напрямками;
3. Тестування та проведення пілотних проектів з нових кредитних продуктів;
4. Проведення акцій та маркетингових компаній за продуктами «Кредитна картка», «Овердрафт»;
5. Підготовка відповідей на скарги клієнтів, вирішення спірних ситуацій;
6. Підготовка відповідей для Департаменту роботи з громадськістю;
7. Винесення питань на кредитну комісію великий кредитний комітет ЦО;
8. Підготовка тестування менеджерів із продажу, контроль якості обслуговування на точках продажу;
9. Моніторинг ринку, підготовка звітів;
10. Моніторинг несанкціонованих овердрафтів і мінімізація ризиків їх виникнення в майбутньому.
Основні досягнення:
 Успішне нарощування кредитного портфеля;
 Успішна Підготовка до запуску продукту «Кредитна картка (MAXI CARD)»;
 Успішне проведення акцій для клієнтів, рекламних акцій з партнерами.
Організація: ПАТ КБ «Надра»
грудень 2010 Посада: Провідний економіст Відділу аналізу кредитних ризиків Центрального офісу
– січень2012
(1 рік 1 міс.) Посадові обов’язки та досвід:
1. Аналіз Клієнтів з погляду Ризик-менеджменту;
2. Аналіз пакету документів, платоспроможності, кредитоспроможності позичальника;
3. Підбір оптимальних умов погашення кредиту, з рівня платоспроможності конкретного позичальника;
4. визначення класу позичальника, якості обслуговування боргу, категорії кредитної операції;
5. Розрахунок резерву з кредитної операції;
6. Підготовка та надання висновків щодо рівня кредитного ризику та шляхів їх зниження за кредитними
проектами клієнтів банку;
7. Подання позиції рисик-менеджменту на кредитному комітеті ЦО;
8. Підготовка заявки та пакету документів для прийняття рішення кредитним комітетом;
9. Затвердження кредитної заявки;
Основні досягнення:
 Сприяння покращення фінансових показників банку;
 Покращення якості кредитного портфеля КБ "Надра".
квітень 2006 Організація: АТ КБ «Фінанси та Кредит»
– грудень Посада: Начальник сектору продажу банківських продуктів РБ, в.о.
2010 р. Начальника відділу обслуговування клієнтів
(4 р. 8 міс.) (на момент початку роботи – економіст сектору продажу банківських продуктів РБ)

Посадові обов’язки та досвід:
1. Організація роботи відділу;
2. Залучення клієнтів;
3. Підписання договорів та дод. угод із VIP клієнтами;
4. Консультація VIP клієнтів за умовами пропонованих продуктів та обслуговування у банку;
5. Реалізація етапів кредитного циклу. (Аналіз заявок клієнтів, контроль дотримання лімітів
самостійного кредитування, підготовка укладання кредиту на кредитну комісію відділення)
6. Досвід роботи з усіма видами кредитів як фіз. Особ так і юр. Особ, а також з нестандартними продуктами;
7. Виконання функцій "персонального банкіра" для VIP-клієнтів;
8. Здійснення моніторингу діючих кредитів та реалізація заходів щодо врегулювання проблем, пов'язаних із
погашенням проблемної (простроченої) позичкової заборгованості;
9. Моніторинг фінансового становища позичальників протягом дії кредитного договору;
10. Збір інформації про потреби клієнтів у нових продуктах;
11. Консолідація та передача у філію інформації з кредитного портфеля;

Основні досягнення:
До листопада 2008 року:
 Кредитний портфель 30 млн. грн.
 За два останні роки видано близько 800 кредитів на придбання автомобілів, 40 кредитів на придбання
нерухомості, 150 бланкових (7 місце серед 67 відділень).
з листопада 2008 року:
 Після призупинення кредитування, завдяки альтернативним продажам, перерозподілу пріоритетів
відділення, протягом 2009 – 2010 р., входить до п'ятірки найприбутковіших відділень філії
Центральне Регіональне Управління Банку „Фінанси та кредит” (4 області);
 Протягом 2009 – 2010р. війшли до п'ятірки відділень за якістю кредитного портфеля;
 За 2009 рік отримали нагороду "найкраще відділення за підсумками року" (даною нагородою було
нагороджено 3 відділення в Україні).

Додаткові відомості
 Windows, Outlook Express, Microsoft Outlook та інше;
 Банківське ПО;
Знання ПК:  MS Office;
 HTML, досвідченний користувач Excel;
 російська – вільно;  английский – Intermediate;
Знання мов:  українська – вільно;
Спорт – баскетбол, інші види спорту граючи з дітьми ;
Захоплення: Читання: Переодичні видання, фінансові новини, новини, інтернет видання о
фінасах/банках;
Проведення часу з сім'єю.
 Комунікабельність;
 Можливість роботи в екстремальних умовах;
Особисті та ділові
 Висока працездатність;
якості:  Прагнення удосконалення професійних навичок;
 Оптимізм, позитивний життєвий настрій
Посвідчення водія: категорія «В». Досвід керування автомобілем з 2006 року.
2020р. Пройшов курси Бізнес-аналізу в ІТ (Web Academy)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: