Резюме від 30 квітня 2024 Файл

Інна

Юрист

Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Інна
Юрист
Повна зайнятість, віддалена робота
Вік: 41 рік
Місце проживання: місто Київ (правий берег)
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажаний рівень заробітної плати від 50 000 грн.

Освіта:
вища юридична
з 09.2002 року по 02.2007 року
Донецький університет економіки та права, спеціальність Правознавство, м. Донецьк.

Адвокат (Рада адвокатів Київської області). Дійсне свідоцтво.
Щорічне підтвердження кваліфікації, участь у навчальних заходах Вищої школи адвокатури НААУ.

Досвід роботи:
Юрист
З вересня 2022 року – по теперішній час
Аграрна компанія (м. Київ)

Юрисконсульт
з грудня 2013 року – вересень 2022 року
Холдингова компанія (м. Київ)

Юрисконсульт
з січня 2013 року – листопад 2013 року
Фармацевтична компанія

Помічник приватного нотаріуса
з жовтня 2006 року - січень 2013 року
Приватний нотаріус

Юрисконсульт
з лютого 2005 року - жовтень 2006 року
Юридична компанія.

Професійній досвід, функціональні навички та обов’язки:
- юридичний супровід господарської діяльності юридичних осіб, в тому числі: аграрних компаній (сільськогосподарські підприємства-виробники зернових культур, підприємства, що здійснюють оптову торгівлю зернових культур, в тому числі експорт, зернові елеватори), компаній - надавачів логістичних послуг, фінансова компанія, компаній балансоутримувачів нерухомого майна, неприбуткові організації (благодійний фонд, спортивні організації), супровід діяльності ФОП;

- робота з юридичними особами-нерезидентами, взаємодія зі спеціалістами за місцем реєстрації компаній, оформлення довіреностей, сертифікатів, юридичний супровід обов'язкового аудиту компаній, оформлення документів для виконання представницьких функцій компанією-нерезидентом в Україні (без реєстрації представництва); представництво інтересів юридичної особи-нерезидента при розгляді судової справи в Україні;

- складання та здійснення правової експертизи різних видів договорів: купівля-продаж, постачання, комісії, маркетингові, ліцензійні договори, оренда земельних ділянок, приміщень, транспортних засобів, позика, позичка, факторинг, страхування, застава, порука, іпотека, дарування, договори про надання послуг, зовнішньоекономічні договори та інші види договорів, додаткових угод до них, розірвання договорів;

- розробка документів з питань внутрішнього фінансового моніторингу для фінансової компанії, внутрішніх регламентів небанківських фінансових установ, про розкриття структури власності, відповідно до вимог чинного законодавства, приведення у відповідність документів внутрішнього аудиту фінансової компанії у зв'язку з прийняттям нового закону про фінансовий моніторинг та інші , пов'язаних документів;

- надання юридичних консультацій (усних та письмових);

- розробка корпоративних (статутних) документів, внесення змін до статутних документів підприємства, складання наказів, протоколів, статутів; будь-які операції з корпоративними правами;

- складання відповідей, роз'яснень, заперечень на запити, рішення контролюючих органів; адміністративне оскарження повідомлень-рішень контролюючих органів, складання та подання скарг, заяв;

- адміністративне та судове розблокування податкових накладних: подання заперечень, пояснень, скарг, позовна робота;

- супровід питань, що стосуються кримінальних проваджень відносно юридичних осіб, майна юридичних осіб; відповіді на запити правоохоронних органів, щодо юридичних осіб, фізичних осіб (керівників, засновників), супровід питань, щодо зняття арештів на майно, обшук підприємства, вилучення (виїмка) майна, документів;

- складання консультацій, роз’яснень, документів, щодо трудових спорів на підприємстві; - одержання висновків про настання обставин непереборної сили (форс-мажору) у Торгово-промисловій палаті України, у зв'язку з неможливістю виконання зобов'язань при операціях з контрагентами, на запит контролюючих органів влади;

- оформлення документів для використання торгових марок (знак для товарів та послуг), складання ліцензійних, субліцензійних договорів, документи щодо переоформлення права власності на знаки для товарів та послуг;

- оформлення права власності на нерухоме майно, супровід будь-яких угод з нерухомістю: купівляпродаж, договори оренди, суборенди, договори дарування, кредиту, договору застави, поруки, договору іпотеки, повний супровід отримання схвалення кредитного комітету банку, отримання права власності на нерухомість судовому порядку, внесення нерухомого майна та рухомого майна до статутного капіталу компаній, укладання попередніх договорів, укладання договорів з комунальними службами для обслуговування нерухомості;

- супровід укладання договорів оренди будівель, приміщень, договорів оренди землі, питання страхування, оподаткування нерухомого майна;

- оформлення будь-яких довіреностей, заяв, афідевіт; супровід будь-яких нотаріальних дій;

- супровід обслуговування банківських рахунків (поточні рахунки, рахунки в цінних паперах) та інших операцій у банках, депозитарних установах;

- участь у створенні правил організації документообігу на підприємстві;

- супровід діяльності неприбуткових організацій: громадських організацій (у тому числі спортивних), благодійних фондів;
- супровід досудового врегулювання спорів (складання претензій, письмовий та усний супровід досудового переговорного процесу), що виникають у процесі господарської діяльності підприємства;

- представництво інтересів компаній у судових органах, підготовка документів процесуального характеру (позов, відзив, клопотання, скарги, заяви та інші), участь у судових засіданнях; ведення судових справ в господарському, адміністративному, кримінальному судочинстві, в усіх інстанціях;

- взаємодія з державною виконавчою службою (підготовка та подання заяв про відкриття виконавчого провадження, контроль термінів вчинення виконавчих дій, контроль на всіх етапах виконавчого провадження, до повного виконання);

- моніторинг, вивчення та аналіз чинного законодавства України, аналітична діяльність, інформування керівництва про зміну чинного законодавства України, можливі ризики, розробка та ведення документації правового характеру, ведення переговорів, підготовка та розробка всіх видів документів, безпосередньо пов'язаних з діяльністю підприємства, знання трудових правовідносин , пошук та аналіз правової інформації.

Впевнений користувач ПК, Word, Excel, Internet Explorer, законодавча база Ліга: Закон, законодавча база Верховної Ради України, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Додаткова інформація:
Відповідальність, стресостійкість, організованість, здатність працювати в режимі багатозадачності, грамотність, порядність, висока працездатність, комунікабельність, дисциплінованість, розуміння цілей, гнучкість і пунктуальність у вирішенні робочих питань, уміння якісно організовувати і підтримувати робочі процеси, зацікавленість у професійному розвитку.

Посвідчення водія категорії В.

Знання мов:
- російська – вільно, усний, письмовий
-українська - вільно, усна, письмова
- англійський рівень Pre-intermediate (на даний момент продовжую вивчення) – середній рівень, письмовий, ведення ділового листування.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: