Резюме від 25 березня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10562285

Менеджер з продажу

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Лариса Бігун
Німеччина, м. Хайльбронн
Мобільний номер: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Telegram)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 19/04/1993


FB
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
LinkedIn
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Англійська-C1;
Німецька - B2;
Українська -рідна.

Досвід роботи

Вересень 2020 - вересень 2022
Кур'єрська служба iPOST

Керівник відділу продажу

Обов'язки:
- залучення нових клієнтів;
- формування плану продажу та стратегії;
- робота з ТОП потенційними клієнтами та партнерами;
- розвиток ТОП клієнтів на всіх етапах співпраці;
- робота відділу продажу: менеджери з продажу, key account manager ;
- вихід на ЛПР компаній, проведення презентацій та зустрічей;
- презентація послуг компанії;
- підписання договорів;
- контроль роботи відділу продажів, навчання, контроль виконання планів з продажу;
- маркетингові активності та рекламні компанії спільно с кліентами;
- аналіз конкурентів;
- участь у виставках, конференціях від імені компанії.

Менеджер з розвитку бізнесу та продажу В2В
Обов'язки:
- активні продажі: залучення нових партнерів та клієнтів на довготривалі бізнес-відносини;
- підтримувати відносини з поточними клієнтами;
- виконання плану та досягати KPI;
- презентацію продукту та компанії на зустрічах з партнерами, клієнтами та на різних конференціях, семінарах, виставках;
- підготовка тендерної документації;
- участь та перемога у тендерах, переговори;
- укладання договорів із партнерами, клієнтами;
- ведення CRM;
- звітність;
- професійний та особистісний розвиток.

Клієнти: АТБ Маркет, Фоззі Груп ( Сильпо,Фора), Аптека Доброго Дня, Аптека Низких цін, Філіп Морріс ( iQOS), Varus, Wine Time, Сomfy, Фокстрот та інш.

Листопад 2019 – Серпень 2020
«bodo»

Менеджер з розвитку бізнесу та продажу В2В/В2G

Обов'язки:
- активні продажі: залучення нових партнерів та клієнтів на довготривалі бізнес-відносини;
- підтримувати відносини з поточними клієнтами;
- виконання плану та досягати KPI;
- проводити презентацію продукту та компанії на зустрічах з партнерами, клієнтами та на різних конференціях, семінарах, виставках;
- підготовка тендерної документації;
- участь та перемога у тендерах, переговори;
- укладання договорів із партнерами, клієнтами;
- ведення CRM;
- Звітність;
- професійний та особистісний розвиток.

Клієнти:
Нова Пошта, Сітка Захід, Lorashen, AVON, Пост Фінанс, Глобал, Альфа-Банк, DHL, Global Bilgi, Lifecell, Terrasoft та ін.

Грудень 2016 - Листопад 2019
"IMPEL GRIFFIN GROUP"

Менеджер з розвитку бізнесу В2В/ Key account manager

Обов'язки:
- активні продажі: клінінг, організація харчування (кейтеринг), технічне обслуговування приміщень, ремонтно-будівельні роботи та ін.
- пошук та залучення клієнтів по всій території України;
- робота з існуючими клієнтами, утримання клієнта;
- виконання планових показників KPI;
- робота з клієнтами щодо розширення асортименту послуг;
- підготовка індивідуальних презентацій та комерційних пропозицій; - робота у CRM;
- планування плану продажів;
- виявлення потреб клієнта;
- призначення та проведення бізнес-зустріч з потенційними клієнтами, вихід на ЛПР;
- участь у комерційних тендерах та аукціонах;
- розробка плану стратегії;
- аналіз ринку в розрізі сегментів;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- участь у виставках для презентації послуг Компанії;
- робота з підрядними організаціями;
- участь та контроль у запуску проектів;
- звітність.

Клієнти:
Клінінг: Нова Пошта (КІТ), Вог Рітейл, Розетка, SOCAR, ТММ Ексрес та інші. Технічне обслуговування: мережа аптек "Доброго Дня", IT компанія "ЕПАМ Системс", мережа магазинів "Jysk", відділення "Нова Пошта", Посольство Великобританії, Медіа Група Україна та інші.
Кейтеринг (організація харчування на виробництві понад 200 осіб): Кока-Кола, Юніверсал Фіш Компані, телеканал «Рада».

Грудень 2015 - Грудень 2016
"IMPEL GRIFFIN GROUP"

Керівник адміністративно-господарського відділу
Обов'язки:
- участь у розробці планів поточних та капітальних ремонтів приміщень Компанії;
- Організація проведення ремонту приміщень, контроль якості виконання ремонтних робіт;
- забезпечення всіх підрозділів меблями, господарським інвентарем, іншими необхідними засобами, контроль за їх збереженням та проведення ремонтів; - укладання договорів надання послуг, у т.ч. та договорів оренди
- замовлення, отримання та зберігання господарських матеріалів, обладнання та інвентарю, облік їх витрачання;
- Контроль витрачання матеріалів та коштів, що виділяються на господарські цілі;
- керівництво та контроль з благоустрою та прибирання території; організація господарського обслуговування нарад, семінарів та інших заходів Компанії;
- розробка тендерної документації на закупівлю у зоні адміністративного господарського відділу;
- контроль офісу з клінінгу, технічного обслуговування;
- робота з підрядними організаціями та кур'єрськими службами;
- організація та контроль виконання роботи водіїв.
- кур'єрів Компанії; - ведення та контроль корпоративного зв'язку по всій території України.

Червень 2015 - Грудень 2015
"IMPEL GRIFFIN GROUP"

Асистент генерального директора компанії
Обов'язки:
- прийом та розподіл дзвінків, факсів, електронної пошти;
- ведення загального документообігу підприємства, реєстри, розподіл документів;
- зустріч гостей, партнерів, організація бізнес зустрічей;
- організація своєчасного відправлення та отримання поштової кореспонденції; - планування та організація відряджень для керівника компанії та ТОП менеджерів;
- ділова листування, взаємодія з організаціями, що обслуговують компанію;
- виконання доручень генерального директора компанії;
- взаємодія з представництвами компанії по території України та Польщі;
- планування, організація та контроль роботи водіїв-кур'єрів Компанії;
- ведення та контроль корпоративного зв'язку компанії;
- організація івентів компанії;
- підготовка презентацій;
- робота з підрядниками: переговори про співробітництво, укладання договорів; - Забезпечення життєдіяльності офісу та компанії.

Березень 2014 - Липень 2014
Криворізький районний суд Дніпропетровської області

Помічник секретаря судді (практика)
Під час проходження практики вивчила роботу щодо:
- організації діловодства суду та розподілу обов'язків між працівниками;
- організації прийому громадян та ведення судової кореспонденції; - реєстрації та обліку судових справ та інших документів;
- підготовку судових справ до розгляду та їх оформлення після завершення розгляду;
- за дорученням судді виконувала деяку роботу секретаря.
- участь у судових процесах.

Освіта

"Криворізька спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземної мови № 71"
2000р. - 2010р.

«Криворізька музична школа №2»: фортепіано, скрипка.
2000р. -2008р.

«Криворізький центр підготовки та перепідготовки робітничих кадрів будівельної галузі»
У напрямку: продавець непродовольчих товарів 2010 р.

«Криворізький економічний інститут Криворізького національного університету»
2010р. - 2015р.
Спеціальність: Правознавство.
Ступінь: фахівець

Тренінг: «Торгівля. Виявлення потреб. 7 кроків назустріч клієнту.», «Емоційне лідерство», «Невербальне спілкування з клієнтом» та ін.
Член клубу «Клуб 5 ранку»
Посвідчення водія категорії «В» , стаж - 11 років

Опытный пользователь: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook),
Photoshop,CRM, Бітрікс24, amoCRM, 1С.

Особисті характеристики
Здоров'я: Відмінне (здоровий спосіб життя)
Інтереси: фітнес, біг, музика, спорт, подорожі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Менеджер з продажу
15000 грн, Дистанційно

Менеджер з продажу
25000 грн, Київ

Продавец интернет-магазина
Нетішин, Дистанційно

Менеджер з продажу авто
20000 грн, Житомир, Дистанційно

Менеджер інтернет-магазину
Дистанційно

Менеджер по продажам, администратор отдела продаж
18000 грн, Київ

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: