Резюме від 22 квітня 2024 Файл

Олексій

Регіональний менеджер

Вік:
45 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Тівіков Олексій Васильович

Особисті дані
Дата народження: 03 червня 1978р.
Сімейний стан: одружений
Адреса проживання: м. Харків
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
1995 – 2000 – Харківський Державний Аграрний Університет ім. В.В. Докучаєва, факультет «Агробізнес», спеціальність «менеджер-економіст»

Досвід роботи:

Вересень 2017 – серпень 2023 - АТ "Укрпошта"
Регіональний менеджер з фінансового бізнесу Департаменту фінансового бізнесу:
• Виконання кількісних та об'ємних планових показників у довірених дирекціях (Харків, Суми, Дніпро, Одеса, Миколаїв, Луганськ, Донецьк, Херсон, Запоріжжя, Кропивницький,Чернігів, Полтава);
• Забезпечення залучення контрагентів/клієнтів з метою підписання договорів на надання фінансових послуг в об'єктах поштового зв'язку на прийом платежів, надання електронних реєстрів, виплату поштових переказів, виплату та доставку пенсій та соц. допомоги та ін;
• Координація відділів фінансових послуг у довірених дирекціях;
• Проведення переговорів із потенційними контрагентами (компаніями) у рамках фінансового бізнесу;
• Підтримка та розвиток ділових відносин та співробітництва з поточними клієнтами;
• Супервізії та оцінка якості фінансових послуг на відділеннях поштового зв'язку. Моніторинг якості та термінів фінансових послуг;
• Підготовка пропозицій щодо покращення процесів надання послуг, зміни та доповнення до діючих процесів та регламентів.

Грудень 2016 – серпень 2017 - ТОВ “Телесвіт” (ТОВ «Воля»)
Директор Харківської філії:
• Аналіз отриманих результатів операційної роботи структурних підрозділів філії у частині досягнення цілей та стратегії компанії;
• Планування операційної роботи структурних підрозділів філії на підставі функціональних стратегій та планових показників;
• Організація роботи та ефективна взаємодія структурних підрозділів філії спрямоване на досягнення цілей компанії та функціональних стратегій;
• Організація виробничо-господарської діяльності філії;
• Контроль за підбором персоналу, кадрової ротації, ініціювання перегляду заробітної плати працівникам відповідно до концепції компанії;
• Забезпечення відповідності якості обслуговування та послуг заявленому рівню;
• Подання на розгляд керівництва пропозицій з питань удосконалення внутрішніх положень компанії щодо роботи філії;
• Подання компанії в органах державної влади та взаємодії з партнерами на довіреній території.

Жовтень 2013 - грудень 2016 - ПАТ "Універсал Банк"
Директор Східного Міжрегіонального управління:
• Планування та організація роботи, координація та контроль за провадженням діяльності відділень з міжрегіонального управління (Харків, Дніпро, Полтава, Запоріжжя, Херсон, Маріуполь);
• Забезпечення координації дій відділень з іншими структурними підрозділами Банку для виконання поставлених завдань;
• Сприяння виконанню та контролю за виконанням планових показників відділень у регіоні;
• Забезпечення виконання міжрегіональним управлінням та відділеннями Банку стандартів якості обслуговування клієнтів, контроль за дотриманням таких стандартів;
• Контроль за підбором персоналу відділень регіону, кадрової ротації, ініціювання перегляду заробітної плати працівникам відповідно до концепції Банку;
• Зустрічі з керівниками відділень (не рідше 1 разу на місяць) з метою обговорення виконання планів продажу, вирішення поточних проблем відділень та обговорення результатів планових візитів до відділення регіону;
• Планування та прогнозування показників у розрізі продуктів, відділень мережі регіону, контроль за виконанням цих показників структурами мережі;
• Подання на розгляд керівництва пропозицій з питань удосконалення внутрішніх положень Банку щодо роботи Департаменту мережі відділень;
• Впровадження кращого досвіду у продажах, організація обміну досвідом та професійного навчання;
• Загальна координація навчальних програм з якості та навичок продажу у мережі відділень Банку.

Березень 2013 - жовтень 2013 - ПАТ "Універсал Банк" Головний офіс м. Київ
Регіональний менеджер по роботі з ключовими клієнтами МСБ:
• Залучення клієнтів сегменту МСБ (холодні дзвінки, зустрічі);
• Первинний аналіз офіційної звітності клієнтів МСБ;
• Участь у кредитних комітетах сегменту МСБ.

Квітень 2012 - березень 2013 - ПАТ "Універсал Банк" Північне МРУ м. Харків
Регіональний менеджер з продажу продуктів клієнтам МСБ:
• Організація та супровід процесів продажу у відділеннях/бізнес-відділеннях (Харків, Дніпро, Полтава) з безпосереднім виїздом до регіонів;
• Відвідування відділень для надання роз'яснень щодо впровадження нових кампаній/продуктів на нарадах відділень;
• Відвідування та навчання персоналу відділень на робочих місцях по діючих кампаніях у відділеннях із низькими показниками;
• Забезпечення персоналу відділень інструментами та матеріалами в рамках кампаній (списки клієнтів, сценарії продажів тощо), зворотний зв'язок із Управлінням розвитку продажів продуктів малого бізнесу;
• Безпосередня участь у залученні нових клієнтів та здійснення перехресного продажу для нових та існуючих клієнтів;
• Навчання на власному прикладі проведення зустрічей, здійснення телефонних дзвінків клієнтам та їх залучення на обслуговування;
• Проведення підбору персоналу, вступних тренінгів та тренінгів щодо покращення продуктивності нових співробітників;
• Надання керівництву управління з розвитку продажів продуктів малого бізнесу пропозицій щодо підвищення якості обслуговування клієнтів, методів роботи з конкретними клієнтами та групами клієнтів;
• Моніторинг, на постійній основі, виконання планових показників та ефективності роботи спеціалістів на відділеннях у напрямку малого бізнесу;
• Проведення щотижневих нарад з керівниками відділень з низьким рівнем виконання планових показників та новостворених відділень.

Червень 2010 - грудень 2011 - Харківське РУ ПАТ КБ "Надра"
Начальник Управління з МСБ (малий та середній бізнес):
• Моніторинг якості кредитного портфеля малого та середнього бізнесу;
• Контроль та участь у процесі планування та розвитку персоналу підрозділів, що обслуговують сегмент малого та середнього бізнесу, відбір та підготовка нових менеджерів, які обслуговують малий та середній бізнес;
• Навчання начальників майданчиків продажу, які обслуговують сегмент малого та середнього бізнесу;
• Визначення цільових сегментів малого та середнього;
• Вирішення проблемних питань у підрозділах, які обслуговують сегмент малого та середнього бізнесу;
• Дистанційний контроль за роботою ПП, які обслуговують сегмент малого та середнього бізнесу;
• Планування внутрішнього регіонального розвитку малого та середнього бізнесу та здійснення його подальшого контролю;
• Координація та контроль взаємодій із зовнішніми структурами для досягнення поставленої мети;
• Член малого кредитного комітету, член комітету з питань проблемної заборгованості.

Грудень 2009 -червень 2010 - Харківське РУ ВАТ КБ "Надра"
Заступник Директора Дирекції з управління ефективністю рітейлу:
• Постановка цілей роботи відділень (об'ємні показники, фінансовий результат, професійне зростання працівників);
• Аналіз підлеглого регіону щодо економічного розвитку, кон'юнктури фінансового ринку, банківських послуг банків-конкурентів;
• Контроль сегментації клієнтів (аналіз існуючої та потенційної клієнтської бази у розрізі відділень та Регіонального управління в цілому);
• проведення семінарських занять з питань поточної діяльності відділень;
• Поточний контроль виконання планових завдань та фінансових нормативів підпорядкованих відділень;
• Супровід інновацій (реорганізації) шляхом впровадження нових продуктів та процедур.

Червень 2006 - грудень 2009 - ВАТ КБ "Надра" - Головний Банк
Керівник групи розвитку малого та середнього бізнесу Північного Міжрегіонального управління:
• Організація та супровід процесів продажу у Регіональних управліннях (Харків, Суми, Полтава, Черкаси) з безпосереднім виїздом до регіонів;
• Моніторинг виконання планових показників Регіональних управлінь з подальшою розробкою планів заходів спрямованих на досягнення поставлених цілей;
• Планування внутрішнього розвитку Регіональних управлінь МСБ, здійснення його контролю;
• Участь у кредитних комітетах (член кредитного комітету, індивідуальний ліміт на ухвалення рішення);
• Підготовка та впровадження системи навчання та стажування співробітників;
• Організація та проведення тренінгів та семінарів, спрямованих на підвищення знань співробітників та якості обслуговування клієнтів;
• Забезпечення впровадження у підпорядкованих Регіональних управліннях нових банківських продуктів, процесів та технологій, розробка пропозицій щодо оптимізації розроблюваних процесів та продажу банківських продуктів;
• Виконання обов'язків Заст. Директора філії з МСБ у Сумському РУ.

Червень 2004 - червень 2006 - Харківське РУ ВАТ КБ "Надра"
Начальник відділу мікрокредитування:
• Організація роботи відділу з належного виконання завдань та функцій, покладених на відділ;
• Організація роботи щодо здійснення моніторингу стану кредитного портфеля відділу мікрокредитування філії;
• Організація роботи щодо здійснення оцінки/вторинної оцінки кредитних заявок, кредитних комісій для прийняття рішення/затвердження на Малому Кредитному Комітеті;
• Забезпечення надання інформаційних та консультаційних послуг з усього спектру діяльності відділу;
• Забезпечення своєчасності подання звітності про виконану роботу відділу;
• Організація роботи з розробки та впровадження нових фінансових технологій та інструментів за напрямами роботи відділу;
• Організація підбір та навчання кадрів відділу, підтримання трудової дисципліни та доброзичливого морально-психологічного клімату у відділі;
• Участь у кредитних комітетах (голова кредитного комітету, член кредитного комітету, індивідуальний ліміт на ухвалення рішення).

Листопад 2002-червень 2004 - Харківське РУ ВАТ КБ "Надра"
Економіст, провідний економіст, головний спеціаліст (відділ мікрокредитування)
• Залучення клієнтів;
• проведення фінансово-економічного аналізу клієнта;
• Підготовка резюме позичальника та захист його на кредитному комітеті;
• Підготовка кредитних договорів та видача кредиту;
• обслуговування кредитного портфеля;
• Навчання стажистів;
• Член кредитного комітету (індивідуальний ліміт для ухвалення рішення).

Червень 2002-листопад 2002 - Харківське РУ ВАТ КБ "Надра"
Стажер Консалтингової Компанії IPC
• Залучення клієнтів;
• Проведення фінансово-економічного аналізу клієнта;
• Підготовка резюме позичальника та захист його на кредитному комітеті;
• Підготовка кредитних договорів та видача кредиту;
• Обслуговування кредитного портфеля.

Знання мов
Українська – вільно
Французька, англійська – зі словником

Робота з комп'ютером
Кваліфікований користувач: MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
Навичка роботи з Internet (MS Explorer) та E-mail (Outlook Express)

Особисті якості
Маю організаторські здібності. Аналітичний склад розуму, комунікабельний. Основний принцип роботи – командна система.

Спеціальні навички
Спеціальні тренінги та управлінські семінари (коучинг, управління продажами, ефективне управління персоналом, емоційна компетентність тощо).
Грамоти та подяки від керівництва Банку (Надра, Універсал) та клієнтів.
2 Сертифікати Консалтингової Компанії IPC/ЄБРР.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: