Увага! За 4 хвилини ми зупинимо роботу сайту, щоб поліпшити його. Work.ua відновить роботу в 22:05.
Будь ласка, вибачте за тимчасові незручності.

Резюме від 14 травня 2024 Файл

Олександр

Керівник відділу

Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Азаров Олександр

Повний робочий день
Дата народження: 18 червня 1987
року
Місце проживання: Київ
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телеграм: @Azarov_Sanya

Професійний досвід:

ТОВ «Юнікіт ГРУП» (Начальник відділу (ІТС)) з 10.08.2023 р. по теперішній
час
Основні обов`язки:
➢ Організація роботи відділу, графіки, розподіл зон відповідальності.
➢ Організація процесу інвентаризації у компанії.
➢ Організація релокації проєкту з YouTrack до Jira.
➢ Написання інструкцій та інших внутрушніх нормативних актів, які регулюють діяльність
відділу.
➢ Робота з такими сервісами як: Google Workspace; Jira Atlassian (Таск-трекер); Asana
(Таск-трекер); YouTrack Jet Brain (Таск-трекер); Jira Confluence Atlassian (Вікі); GLPI (система
інвентаризації); Біостар (СКУД); Mattermost (Робочий чат); Slack (робочий чат); Hurma (HRMS).

ТОВ «ДЕЛЬТА М» (Керівник відділу клієнтської підтримки) з 11.10.2021 р.
по 01.05.2023 р.
Основні обов`язки:
➢ Організація відділу технічної підтримки (проведення співбесід з персоналом, прийом/
звільнення співробітників);
➢ Розробка та написання плану адаптації спільно з власниками продукту та HR для нових
співробітників;
➢ Розробка правил роботи відділу та плану комунікацій між відділами;
➢ Контроль якості обробки заявок і запитів клієнтів;
➢ Вирішення проблем клієнтів при налаштуванні CRM та усунення технічних проблем.
➢ Робота з системою тікетів «redmine»;
➢ Комунікація з власниками продукту та відділами розробки через написання завдань та
багів у Azure DevOps;
➢ Внесення пропозицій власникам продукції щодо поліпшення та підвищення якості та
функціональності продукції;
➢ Створення окремого дашборду для сапорту в Azure DevOps та написання власної
документації/сторінки підтримки вікі;
➢ Написання системи мотивації для відділу підтримки з урахуванням SLA та KPI, а також
переведення роботи відділу підтримки на систему спринтів.

ТОВ «Центр фінансових рішень», ФК «Центр фінансових рішень»
(Керівник відділу ІТ-підтримки з 04.08.2016 р. по 08.11.2021 р.
Основні обов`язки:

➢ Організація комплектації відділу технічної підтримки (проведення співбесід,
прийом/звільнення співробітників);
➢ Укладення та припинення договорів із інтернет-провайдерами;
➢ Повний цикл технічного забезпечення нових філій та представництв компанії (підбір
необхідної техніки, налаштування такої техніки, повернення техніки, проведення списання іт
д.)
➢ Видача прав на доступ відповідно до обов'язків користувача на внутрішніх консолях
Cisco ASA, Proxy SAMS (SQUID), OpenFire, Mail Server (створення пошти, пересилання),
створення облікових записів на корпоративному сайті (Joomla).
➢ Організація, оптимізація та модернізація роботи відділу, розподіл завдань та контроль
їх за станом їх виконання.
➢ Виявлення та аналіз вимог замовника, їх узгодження.
➢ Формування вимог до програмного продукту, написання технічного завдання.
Оптимізація та модернізація процесів, написання інструкцій, проведення конференцій з IP-
телефонії між регіональними директорами, збір вимог та передача їх керівнику проекту, або у
відділ навчання.
➢ Активна участь у створенні внутрішньої академії для менеджерів (тести, тренінги, база
відповідей на запитання).

ТОВ «ЮНІНЕТ» (Системний адміністратор) з 01.08.2007 р по 31.07.2016 р.

Основні обов`язки:
➢ встановлення і налаштування операційної системи Win98, 2000, XP,7, налаштування
VPN (Cisco Any Connect);
➢ Налаштування конфігурації групової політики.
➢ Налаштування поштових клієнтів: Thunderbird, Outlook, The Bat. MS Office 2003/7/.
Налаштування TCP/IP, DHCP, DNS, обтиску кабелю.
➢ Збірка і ремонт комп'ютерів (пайка конденсаторів).
➢ Монтаж і налагодження оргтехніки.
➢ Прокладення мережі.
➢ Налаштування IP-телефонії VoIP на Phonerlite, Xlite.
➢ Створення образів і підняття їх через Ghost, Acronis.
➢ Робота з Windows Server NT4 і Widows Server 2003 / 2008 AD, TCP/IP, DNS, DHCP, Proxy,
ODBC.
➢ Створення користувачів, груп, видача та обмеження прав.
➢ Адміністрування локальної системи «УФД».
➢ Налаштування медіа-обладнання для проведення конференцій.
➢ Закупівля та інвентаризація обладнання.
➢ встановлення і налаштування мережевих принтерів і їх «розшарювання» по необхідних
відділах.
➢ Редагування тексту на PHP.
Освіта

Повна вища

Національний транспортний університет
Магістратура (2015 р.) (НТУ), Факультет комп'ютерних наук, Кафедра
інформаційних управляючих систем і
Бакалаврат (2014 р.) технологій

Додаткова освіта:

Комп'ютерна академія «Кант» (Річні курси системного адміністрування)

➢ Встановлення та налаштування WinServerNT4/2003, Active Directory, IIS, BIOS, RAID,
TCP/IP, DNS, DHCP, SQL.
➢ Використання cmd - ping, ipconfig, telnet, tracert, nslookup і т.д.
➢ Налаштування локальних мереж.
➢ Налаштування оргтехніки.

Навчальний центр «Перспектива» (3-місячний курс «Тестувальник
програмного забезпечення»).
➢ Робота з ОС Windows NT, 98SE, XP, 7, 8, 10.
➢ Налаштування та оптимізація системи, налаштування групових політик, обмеження прав
та доступів.
➢ Робота з програмним забезпеченням: MS Office 2003, 2007, 2010, 2013, 2016. MEDoc,
1С.
➢ Робоча станція VMware. MS RD (віддалений робочий стіл), TeamViewer.
➢ Відновлення даних.
➢ Налаштування відеоспостереження, локальних мереж та обладнання, що налаштовує
протоколи WIFI та TCP/IP.
➢ Резервне копіювання даних.
➢ Збірка, налаштування та оптимізація ПК.

Навички та переваги
➢ наявність посвідчення водія категорії «В»;
➢ володіння мовами: англійська - intermediate; російська – proficiency, українська – native.
➢ клієнтоорієнтованість;
➢ націленість на результат;
➢ стресостійкість;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: