Резюме від 26 березня 2024 Файл

Світлана

Старший касир касового відділу

Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Адреса: м.Київ,
вул. Русанівська набережна 8,кв.89
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Середняк Світлана Анатоліївна

ДАНІ ПРО СЕБЕ

Дата народження – 02 серпня 1978 р.
Сімейний стан – не заміжня
Національність – українка

ОСВІТА

22.07.96 – 20.10.99Науково виробниче підприємство туризму „Далі”IV-розряду.Бармен-повар вітчизняних та зарубіжних Фірм
Кваліфікація – спеціаліст.

ДОСВІД РОБОТИ

1997 – 2001 рікТОВ „ Л.Гамільтон”.Помічник бармена.

2001 – 2002 рікТОВ „Гарантія Трейд”. Кассир торгівельного залу. Обов’язки: правила та методи обслуговування покупця, правила та порядок роботи з регістраторами, правила прийому, видачі, обліку та зберігання грошових коштів.

2002 – 2005 рікТОВ «П’ятак». Продавець продовольчих товарів

2005 – 2007 рікТОВ „Гарантія Трейд” та „Мережа Трейд”. Касир торгівельного залу. Обов’язки: правила та методи обслуговування покупця, правила та порядок работи з регістраторами, правила прийому, видачі, обліку та зберігання грошових коштів.

2007 рік Переведена на посаду помічника старшого касира. Обов’язки: правила та методи обслуговування покупця, правила та порядок роботи з регістраторами, правила прийому, видачі, обліку та зберігання грошових коштів. Ведення касових операцій та роботи РРО. Оформлення касової документації та роботи з РРО. Контроль дотримання касової дисципліни.

2016 – 2017 рік Переведена на посаду старшого касира.
Обов’язки: Облік та ведення бухгалтерського звіту. Прийом, видача грошових коштів, зведені звіти. Правила та методи обслуговування покупця, правила та порядок роботи з реєстраторами, правила прийому, видачі, обліку та зберігання грошових коштів. Ведення касових операцій та роботи РРО. Оформлення касової документації.

03.07.2017 –21.12.2017 ТОВ «ЕКО». Заступник директора.
Обов’язки: Забеспечення безперебійної роботи торгового процесу, замовлення та контроль поставок товару, дотримання правил ведення касової документації, підбір, адаптація, мотивація, навчання персоналу дотриманню стандартів компанії, проведенння інвентаризацій, забеспечення збереження товароматеріальних цінностей магазину.

2017 рік – 2020 рік «Рітейл Іст» и «Рітейл Центр» Старший касир.
Облік та веденния бухгалтерского звіту. Прийом та видача грошових коштів, зведені звіти, правила та методи обслуговування покупців, правила та порядок роботи з реєстраторами, правила прийому, видачі, обліку та зберігання грошових коштів. Ведення касових операцій та роботи РРО. Оформленння касової документації. Мотивація, навчання персоналу дотримання стандартів компанії.

2021 рік – 2022 рікТОВ «Арітейл». Керуючий магазином Обов’язки: Забеспечення безперебійної роботи магазину, управління персоналом (кадрове забезпечення, постановка цілей та задач, складання графіків робочогу часу, навчання, мотивація), приймання товару від постачальників, контроль та викладка самостійно товарів на полиці магазину, контроль якості продуктів та термінів придатності продуктів, робота за касовим апаратом, підготовка касової звітності, проведення переобліків.

листопад 2022 рік – ТОВ «Новус Україна». Старший касир
по теперішній час Обов’язки: здійснення розрахунково-касового обслуговування, оформлення продажу товару за готівковим та безготівковим розрахунком, здійснення процесу інкасації, організація і контроль основних технологічних процесів магазину, кадрове забезпечення, ротації, представленість продукції у ТЗ, дотримання термінів реалізації продукції, облік та ведення бухгалтерського звіту, правила прийому, видачі, обліку та зберігання грошових коштів, ведення касових операцій та роботи РРО, оформленння касової документації, мотивація, навчання персоналу дотримання стандартів компанії.

ІНДИВІДУАЛЬНІ ЯКОСТІ

Відповідальність, цілеспрямованість, амбіційність, пунктуальність, легко навчаюсь новому.
Стійкі якості лідера та високі організаторські здібності.

ДОДАТКОВО
Знання ПК: Word, Exсel, Fin Expert, SAP, АРМ, 1С.
Наявність досвіду відкриття магазинів у мережі «Фуршет» та «Коло».
Загальний стаж роботи у сфері торгівлі - 23 роки.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: