Резюме від 26 березня 2024 Файл

Оксана

Менеджер з продажу, закупівель, адміністратор інтернет-магазину, діловод

Вік:
39 років
Місто проживання:
Козелець
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Головко Оксана Володимирівна
Дата народження: 31.07.1984 р.
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце проживання: Чернігівська обл., Чернігівський р-н., смт. Козелець, вул. Соборності, 52а, кв.14

Основні дані:
Вік: 39 років
Сімейний стан: одружена, маю доньку 12 років
Досвід роботи: більше 10 років
Автомобіль: маю
Водійське посвідчення: маю (категорія В)
Наявність закордонного паспорту

Компетенції:
Знання роботи та значний досвід в сфері місцевого самоврядування та державної служби. Досвід роботи та високі знання щодо управління нерухомим майном (заключення договорів оренди та нарахування орендної плати). Досвід роботи в галузі нарахування заробітної плати працівникам бюджетних установ; складання фінансової та статистичної звітності бюджетних установ.

Професійні навички:
• Розвинені організаторські здібності та навички
• Високі комунікативні здібності та навички
• Навички в галузі організації роботи органів місцевого самоврядування
• Організація та проведення семінарів, навчань, масових та святкових заходів
• Складання договорів та супровідної документації з надання послуг та виконання робіт
• Водійській стаж – 15 років
• Комп’ютерні навички: досвідчений користувач ПК: MS Office (Word, Exel), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome) та E-mail, досконале володіння офісною технікою.
Кар’єра, Досвід роботи:
2017-2020
Козелецька селищна рада
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради. Обов’язки та навички: організація і підготовка засідань виконавчого комітету ради, систематизація та підготовка питань, що вносяться на розгляд виконавчого комітету; забезпечення своєчасного доведення рішень виконавчого комітету до виконавців і населення, контроль за їх виконанням; забезпечення доступу до публічної інформації; контр­оль стану трудової та виконавської дисципліни у виконавчому комітеті селищної ради; здійснення заходів з питань запобігання проявам корупції; контроль та координація роботи виконавчого апарату селищної ради.

2010 – 2017
Козелецька районна рада
Головний спеціаліст з питань комунальної власності виконавчого апарату районної ради; Начальник організаційного відділу. Обов’язки та навички: ведення обліку майна комунальної власності, підготовка та організація процесу передачі нерухомого майна в оренду, заключення договорів оренди нерухомого майна, контроль надходження коштів від оренди майна; Координація роботи структурних підрозділів районної ради та сільських рад району, організація та проведення навчань, семінарів, нарад.

2006 - 2010
Відділ освіти Козелецької районної державної адміністрації
Бухгалтер; Економіст. Обов’язки та навички: нарахування заробітної плати працівникам загальноосвітніх навчальних закладів; складання фінансової та статистичної звітності; нарахування орендної плати за оренду нерухомого майна.

Освіта:

• Вища, 2001 – 2006 рр.
• Чернігівський державний інститут економіки і управління
• Спеціальність: облік і аудит
Тренінги, навчання
• Листопад 2017 р. – підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування з питань запобігання корупції
• Березень, червень 2018 р. – підвищення кваліфікації на тему «Запровадження нового законодавства про службу в органах місцевого самоврядування. Організація діяльності виконкому об’єднаної територіальної громади»
• Липень 2019 р. підвищення кваліфікації на тему «Забезпечення ефективності протидії проявам корупції на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування»
• Березень 2020 р. – підвищення кваліфікації на тему «Забезпечення ефективності протидії проявам корупції на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування»

Додаткова інформація:

• презентабельна зовнішність
• уважність
• висока працездатність
• легко освоюю нове
• відповідальність
• вміння працювати в команді
• творчий підхід до виконання поставлених завдань
• високі організаторські здібності
• бажання та здатність до самовдосконалення професійних навиків

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: