- Файл
Неля
Спеціаліст з управління персоналом, помічник керівника (документообіг)
- Місто проживання:
- Баришівка
- Готовий працювати:
- Баришівка, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10565658/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Петрухно Неля Володимирівна
мета: здобуття посади спеціаліста з управління персоналом, помічника керівника, спеціаліста з документообігу, інша адміністративна робота
Вид роботи: дистанційно або комбінований варіант (за домовленістю, залежно від територіального розміщення)
Домашня адреса: Україна, Київська область,
смт Баришівка, вул. Богдана Хмельницького б. 11,
кв.42.
Телефон: [
Електронна адреса: [
Особисті дані:
Дата народження: 24.08.1989.
Сімейний стан: незаміжня.
Освіта:
2011-2013 - Київський університет імені Бориса Грінченка; спеціальність «Початкова освіта»; кваліфікація: викладач педагогіки і методик початкової освіти, організатор початкової освіти, диплом магістра.
2006-2011 - Київський університет імені Бориса Грінченка; напрямок підготовки «Педагогічна освіта»; кваліфікація: бакалавр педагогічної освіти, вчитель початкової школи, вчитель англійської мови початкової школи.
Досвід роботи:
25.05.2022 – 28.02.2023 завідувач сектору управління персоналом Національної комісії зі стандартів державної мови, м. Київ
20.08.2021 – 31.12.2021 – заступник директора департаменту внутрішнього аудиту – начальник відділу внутрішнього аудиту суб’єктів господарювання у промисловій та інших галузях Міністерства економіки України, м. Київ.
04.12.2020 – 19.08.2021 - заступник начальника управління – начальник відділу кадрового менеджменту управління персоналом Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей, м. Київ.
22.08.2019 – 03.12.2020 - заступник начальника управління – начальник відділу з питань кадрової роботи та проходження державної служби управління персоналом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, м. Київ.
07.11.2017 – 21.08.2019 – заступник начальника відділу з питань кадрової роботи та проходження державної служби управління персоналом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, м. Київ.
18.12.2015 – 06.11.2017 - головний спеціаліст відділу кадрової служби департаменту організаційного та кадрового забезпечення, головний спеціаліст відділу з питань кадрової роботи та проходження державної служби управління персоналом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, м. Київ.
22.08.2013 – 17.12.2015 - головний спеціаліст сектору правового супроводу та кадрів управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації, м. Київ.
09.08.2011 – 21.08.2013 – головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату Баришівської районної державної адміністрації, Київська область, смт Баришівка.
07.09.2009 – 25.06.2011- вихователь школи-дитячого садка «Юніор», м. Київ.
Функціональні обов'язки:
• робота з організаційно-розпорядчими документами, нормативними актами, положеннями;
• підготовка матеріалів про призначення на посади та звільнення з посад працівників;
• здійснення контролю за наданням відпусток відповідної тривалості, складання графіків щорічних відпусток працівників;
• здійснення підрахунку стажу працівників відповідно до записів в трудових книжках;
• табелювання робочого часу працівників;
• здійснення роботи, пов'язаної із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників;
• підготовка аналітичних документів;
• розробка проектів розпоряджень, наказів;
• складання планів, графіків;
• підготовка статистичної та іншої звітності згідно затверджених форм;
• робота з масивами даних, з таблицями та схемами;
• робота з первинними документами та їх обробка;
• підготовка зведеної інформації для керівництва;
• підготовка матеріалів щодо підвищення кваліфікації працівників;
• організація роботи з документами у відповідності з чинним законодавством.
Додаткова інформація:
Знання мов: українська – рідна; російська - вільно; англійська – зі словником;
Комп’ютерні навички: операційні системи (Windows), програми (Word, Excel, «Картка «КАДРИ», бази даних, програма документообігу "Аскод"), мережа Internet, електронна пошта;
Володіння оргтехнікою: факс, сканер, копіювальне обладнання.
Особисті якості: відповідальна, комунікабельна, порядна, уважна, організована, пунктуальна, швидко навчаюсь, веду здоровий спосіб життя та прагну себе реалізувати.
Схожі кандидати
-
Помічник керівника, HR-спеціаліст, PP, HR-менеджер, рекрутер, Assistant Media Buyer
Київ, Луцьк -
Спеціаліст, адміністратор, офіс-менеджер, помічник директора, фахівець із закупівель
22000 грн, Київ, Бровари -
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, продавець-консультант, тендерний спеціаліст
Київ -
Методист, секретар, офіс-менеджер, асистент керівника, помічник юриста
Київ -
HR-менеджер, HR business partner, HR Generalist, помічник керівника
Київ