Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Наталія

Керуючий мережі магазинів

Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Наталія Чередніченко
Вік: 36 років
Місце проживання: с.Софіївська Борщагівка
Контактна інформація
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Професійні знання та навички: знання специфіки роздрібних продажів; навички управління людьми; вміння працювати на результат; навички ведення звітності; вміння підбору, адаптації та мотивації персоналу.

Особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність, стресостійкість, комунікабельність, активна життєва позиція, лідерство, націленість на результат.

Досвід роботи
З 10.2019 по 02.2024
Керуючий магазином Сільпо
• організація і контроль торгового процесу;
• управління діяльністю персоналу магазину;
• забезпечення дотримання стандартів спрямованих на процес обслуговування покупців на всіх його етапах;
• контроль і аналіз економічних показників, мінімізація витрат;
• забезпечення санітарно — технічного стану магазину згідно до вимог санітарних норм і правил;

• забезпечення раціонального розміщення працівників з урахуванням розподілу праці, кваліфікації та меж фонду оплати праці;
• забезпечення дотримання правил і норм пожежної безпеки, охорони праці
контроль, складання і здача встановленої документації;
• контроль дотримання трудової і виробничої дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог виробничої санітарії і гігієни.
З 05.2013 по 08.2018
ФОП «Цимбалюк Лілія Володимирівна» Керуючий кафе
• Виконання розпорядження і наказів вищего керівництва;
• Дотримання правил і норм списання та повернення товару;
• планування заходів, постановка завдань, контроль виконання;
• виявлення можливих проблем та усунення їх причин;
• складання звітів;
• ведення первинної документації;
• контроль дотримання касової дисципліни;
• контроль термінів реалізації товарів;
• забезпечення безперебійної роботи закладу;
• контроль товарних запасів.
З 06.2011 по 05.2013
ТОВ «УГАРІТ» Адміністратор
• Планування роботи підлеглих працівників, розподіл обов’язків та завдань, здійснення контролю за виконанням обов’язків;
• Формування високоефективної команди закладу
• Забезпечення адаптації та стажування нових працівників;
• Господарсько-адміністративна діяльність;
• Контроль чистоти в залі;
• Робота зі звітами ;
• Вирішення конфліктних ситуацій;
• Інвентаризація.
Освіта
Національний університет харчових технологій
Рік закінчення: 2009
Спеціальність: Інженер – технолог

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Рік закінчення: 2014
Спеціальність: Банківська справа
Знання мов
Англійська

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: