Резюме від 27 березня 2024 Файл

Elena

Керівник відділу

Вік:
33 роки
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Подереча Олена Іванівна
Моб. тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Елек. пошта; [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Вік: 33 роки (19.07.1990)
Проживання: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг.
Громадянство: Україна
Освіта: Вища
Закінчила у 2011р. Криворізький Національний Економічний Університет та отримала диплом бакалавра: ,,фінанси та кредит,, У 2012р. Отримала диплом спеціаліста ,,банківська справа,,
Ключові навички:
ПК-просунутий користувач;
Стресостійкість, креативне мислення, націленість на результат, уміння брати на себе відповідальність, комунікабельність, робота в команді.
Водій категорії А,В.

Досвід роботи: Універсальний
2009 рік ФОП Шаповал С.В.
Бармен-касир
2010 рік ДП "Чабанка" місто Одеса
Секретар-діловод, за сумісництвом керівник кадрів
Основні завдання :
-Спілкування, забезпечення взаємодії, ведення переговорів з клієнтами;
-Виконання доручень керівника;
-Ведення документообігу компанії (вхідна та вихідна кореспонденція);
-Підготовка супроводжуючої документації (договори, акти, рахунки-фактури), контроль платежів;
-Табелювання співробітників.

2010-2012рр. СП ,,Оптіма Фарм, ЛТД,,
Оператор Торгового Відділу у місті Одеса
Основні завдання:
-Проведення переговорів з клієнтами;
-Отримання зворотного зв’язку від клієнта;
-Виконання плану та вище поставлених завдань;
-Моніторинг та оцінка діяльності клієнтів;
-Підготовка документів, розрахунків клієнтам.

2019-2024рр. АТ КБ ,,ПриватБанк,,
Заступник керівника відділення
Основні завдання:
-Керування персоналом;
-Залучення та індивідуальне обслуговування Premium-клієнтів;
-Ведення переговорів;
-Зустрічі з клієнтами;
-Проведення нарад;
-Залучення на кредитування;
-Робота з документами;
-Дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: