Резюме від 28 березня 2024 Файл

Катерина

Помічник директора

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

СОЦ КАТЕРИНА АНДРІЇВНА
Дата народження: 11 березня 1986г.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан/проживання: дітей немає/м. Киев

Освіта:
2007–2009рр. Київский Національний Економічний Університет ім.В.Гетьмана.
Спеціальність «Фінансы»,
Спеціалізація «Фінансовий менеджмент в сфері бізнеса» диплом магістра.
2003 – 2007рр. Міжрегіональна Академія Управління Персоналом.
Факультет «Міжнародна економіка та фінанси»,
Спеціальність «Економіка та підприємництво», диплом бакалавра.

Досвід роботи:

2018 до тепер – самозайнятість в сфері послуг (б’юті індустрія).

2014 – 2018. Sport Life, мережа фітнес клубів.
Менеджер додаткових послуг, SPA:
• операційна діяльність: інвентаризація, розрахунок ЗП, робота з постачальниками, аналіз реалізації продукції за минулий період, подача заявок на закупи в 1С, оприбуткування первинної документації;
• складання бюджету, аналіз ринку;
• контроль виконання встановлених фінансових показників;
• розробка та впровадження маркетингових програм (лояльність до клієнтів, акції, програми лояльності для співробітників, бонусні системы та мотивації);
• підбір, навчання та контроль співробітників;
• участь у процесах продажів послуг кінцевому споживачеві, участь у всіх процесах «зсередини».

2013 - 2014. «СФГ» Ельдорадо» (Агропромисловий комплекс).
Офіс-менеджер:
− прийом та розподіл дзвінків та факсів, електронна пошта;
− ведення діловодства, забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами;
− ведення клієнтської бази компанії;
− робота з вхідною, вихідною кореспонденцією;
− оперативне виконання завдань керівника.

2012 - 2013. ТОВ «Контракт Флорінг Сістем».
Офіс-менеджер:
− організація роботи офісу, забезпечення життєдіяльності офісу;
− обробка вхідної та вихідної кореспонденції;
− робота з документами, складання протоколів нарад;
− виконання поточних доручень

2012 - 2012. ЛЕГРАНД ЛТД.
Помічник керівника, офіс-менеджер:

− виконання доручень керівника;
− організація роботи офісу (замовлення меблів, підбір та замовлення техніки, канцтовари);
− забезпечення життєдіяльності офісу;
− підбір персоналу, проведення первинних співбесід;
− робота з документами;
− телефонні дзвінки, пошта.

2008 - 2010. «Компанія Промислового Постачання»
Помічник бухгалтера (часткова зайнятість).

2007 - 2008. АТ УкрСиббанк / BNP Paribas group.
Провідний спеціаліст з операційної діяльності відділення Банку:

− відкриття банківських рахунків, юридичним та фізичним особам (обслуговування, ведення);
− карткові рахунки (зарплатні проекти, соц.картки, картки фіз.осіб);
− депозити;
− банківські перекази.

Курси, тренінги, сертифікати:

− Практичний семінар. Instagram. Розумний старт;
− Школа помічника народного депутата (програма з професійної підготовки помічників депутатів);
− Оператор автоматизованих систем управління (управління файловими системами, робота з документами у MS Word, Excel, інтернет, електронна пошта).

Додаткова інформація
• російська, українська мови – вільно;
− Windows, MS Office, Internet, 1C – досвідчений користувач;
− посвідчення водія категорії «B».

Схожі кандидати

Офіс-менеджер
15000 грн, Київ

Помічник керівника
40000 грн, Київ

Офіс-менеджер
Київ

Персональный ассистент
22000 грн, Київ, Одеса, Черкаси

Асистент керівника (SMM)
30000 грн, Київ, Дистанційно

Адміністратор на ресепшн
Київ

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: