• Файл

Ольга

Керівник відділу, куратор менеджерів, координатор, адміністратор

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Пертахія Ольга Вікторівна

Адрес: м. Київ,
вул. Нижньоюрківська, б.5 кв.12
Телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
E-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);

Дата народження 06.07.1977р.

Керівник відділу, куратор менеджерів, керуючий менеджер, координатор, адміністратор

Освіта:
• 1998 – 2002 р. – Харківський інститут управління (маркетинг) – рівень освіти – спеціаліст;
• 1994 – 1998 р. – Харківський патентно-комп’ютерний коледж (програміст та бухгалтер) – рівень освіти - молодший спеціаліст.

Знання та досвід:
• Знання ПК (Power Point, Microsoft Excel, Word, Outkook, ERP);
• Робота з документами у Вчасно;
• Участь у торгах через Prozzoro;
• Проведення тренінгів та експрес–тренінгів;
• Приймала участь у семінарі «Підвищення ефективності корпоративного навчання»;
• Приймала участь у тренінгу «Винятковий сервіс кожному клієнту» та в подальшому впровадила знання для навчання працівників мережі відділень регіону;
• Пройшла навчання за напрямом «Інструменти ефективного управління та мотивації персоналу з продажу послуг та обслуговування клієнтів»;
• Пройшла навчання за напрямом «Підвищення ефективності продажів поштових послуг» та в подальшому впровадила знання для навчання працівників мережі відділень регіону.

Досвід роботи:
• Травень 2023р. - по квітень 2024р. – начальник відділу періодичних видань Київського регіону АТ «Укрпошта».
• 2017 – квітень 2023р. – начальник відділу територіальної підтримки Київської дирекції АТ «Укрпошта».
• 2016 – 2017р. – Київська міська дирекція УДППЗ «Укрпошта» Відділ організації роздрібної мережі – інженер;
• 2010 – 2016р. – Київська міська дирекція УДППЗ «Укрпошта», посада – оператор поштового зв’язку;
• 2005 – 2010р. – адміністратор дизайнер-консультант салону шпалер «RASCH»;
• 1998 – 2000р. – продавець-консультант;
• 1997 – 1998р. – програміст-електронник ТОВ «ДЕУ-ЕЛЕКТРОНІКС»;

Обов'язки:
• Аналіз послуг, що надаються мережею відділень регіону на відповідність стандартам обслуговування клієнтів, якість надання послуг, виконання планових показників, дотримання правил мерчандайзингу, відповідність запропонованих послуг споживчому попиту, наявність рекламно–інформаційного матеріалу, виконання правил, процедур, розпоряджень;
• Моніторинг та впровадження ефективних форм просування послуг; створення презентацій послуг та звітів; проведення та участь в заходах по презентації послуг;
• Щоденний моніторинг та контроль за виконанням планових показників мережею відділень регіону; Формування щоденних звітів по виконанню планових показників мережею та менеджерами. Підготовка та надання керівництву тижневих та щомісячних звітів, за результатами перевірок мережі відділень регіону;
• Здійснення заходів щодо підвищення ефективності роботи мережі відділень, рівня якості надання послуг, поліпшення культури обслуговування, збільшення кількості споживачів;
• Покращення умов обслуговування клієнтів: пошук локацій для відкриття нових відділень, які «розвантажують» відділення, що розташовані поруч та збільшують мережу, а також релокація відділень застарілого формату (відкриття/закриття мережі відділень регіону);
• Забезпечення офісу та мережу регіону рекламними та експо матеріалами;
• Моніторинг якості обслуговування клієнтів шляхом опрацювання звернень споживачів (телефонні, електронні, листування та особисті зустрічі для з’ясування причини звернення та неякісного обслуговування); Супровід методики «Таємний покупець»;
• Підготовка презентацій та проведення нарад менеджерів;
• Проведення тренінгів (онлайн/оф лайн) з працівниками мережі відділень регіону (штат 5000 працівників) по стандартам обслуговування клієнтів, впровадження методики перехресних продаж на місцях, контроль за їх дотриманням; пошук та навчання персоналу;
• Адаптація, навчання, супровід менеджерів територіальних, введення в робочі процеси нових працівників; розподіл мережі та закріплення нових «кущів» між діючими ТМами; Супровід усієї мережі (673 відділення з них 70 пересувних);
• Розробка та впровадження посадових інструкцій, підготовка наказів, розпоряджень, службових листів, контроль відрядження працівників;
• Впровадження та розробка пам'яток та методики продажів послуг. Розробка та впровадження пам'ятки по викладці товарів, проведення роботи по мерчандайзингу у мережі відділень регіону (розробка індивідуальної планограми, виправлення недоліків, оформлення місця продажу);
• Моніторинг кон’юнктури ринку, вивчення споживчого попиту. Проведення соціологічних досліджень (у відділеннях поштового зв'язку, фінансових установах, торгових центрах) з метою більш якісного інформування про послуги, виявлення додаткових потреб Клієнтів;
• Укладання договорів з клієнтами (фізичні та юридичні особи), супровід клієнта від підписання договору до отримання послуги по передплаті. Робота з представниками редакцій для включення у каталог та розміщення реклами у каталогах по передплаті. Супровід клієнтів від оплати до отримання послуги;
• Формування, супровід та щоденний контроль заповнення Воронки продажу послуги. Пошук та залучення нових клієнтів; щоденне опрацювання «холодної» та «теплої» бази клієнтів;
• Покращення % виконання плану продажу послуги з 17% до стабільних 76% та утримання результатів протягом року.

Персональна інформація:
Комунікабельність, організованість, уважність, вміння працювати в команді, пунктуальність, дисциплінованість, врівноваженість, вимогливість, відповідальність, спрямованість на результат.

Мета:
знайти перспективну та довгострокову роботу, що задовольняє поточні матеріальні потреби і дає можливість самореалізації та перспективи кар'єрного росту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: