Резюме від 1 квітня 2024 Файл

Наталія

Діловод

Вік:
39 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Довгопола Наталія Олександрівна
Дата народження: 01.12.1984 (39 років)
Адреса: м. Дніпро, АНД район
Електронна адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейне положення: одружена, є донька (13 років).

Бажаний графік роботи: повний робочий день.
Освіта: вища, ПДАБтаА (2007р.).
Спеціальність: теплогазопостачання та вентиляція
Досвід роботи:
20.09.2007-02.10.2008– Індустріальна райрада, м. Дніпро
Посада: спеціаліст першої категорії відділу організаційного забезпечення ради та виконавчого комітету районної у місті ради.

03.10.2008. -07.2019. – Індустріальна райрада, м. Дніпро
Посада: головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення ради та виконавчого комітету районної у місті ради.

Посадові обов’язки:
- планування та звітність про роботу виконкому та районної ради;
- підготовка нарад для керівників;
- організація та проведення сесій Індустріальної районної ради в місті Дніпро;
- підготовка до державних і професійних свят;
- робота з поточною документацією, електронний документообіг;
- робота з вхідною ти вихідною кореспонденцією;
- прийом та консультування громадян району;
- організація виборів у рамках законодавства;
- адміністрування та обслуговування інтернет-порталу Індустріального району у місті Дніпро (підготовка та розміщення матеріалів, обробка зображень, розміщення банерів і фотографій;
- підготовка презентацій матеріалів (Power Point) для доповідей, зустрічей та конференцій.

05.08.2019-14.08.2021– Інспекція контролю за паркуванням Дніпровської міської ради
Посада: головний спеціаліст сектору організації документообігу відділу правової та кадрової роботи.
Посадові обов’язки:
- робота з програмним загальним офісом та зверненнями громадян;
- приймання реєстраційних вхідних, вихідних, внутрішнього листування, накази;
- надання відповідей на звернення громадян;
05.08.2019. -30.012021– Інспекція контролю за паркуванням Дніпровської міської ради
Посада: завідувач сектору організації документообігу відділу юридичної і кадрової роботи та забезпечення діяльності.
Посадові обов’язки:
- робота з програмним загальним офісом та зверненнями громадян;
- приймання реєстраційних вхідних, вихідних, внутрішнього листування, накази;
- надання відповідей на звернення громадян;
- підготовка проектів рішень міської ради та розпоряджень в сфері діяльності;
- розроблення номенклатури справ.

15.08.2021. – 05.10. 2023.– Інспекція контролю за паркуванням Дніпровської міської ради
Посада: заступник начальника відділу організаційно-аналітичної роботи інформаційних технологій та забезпечення діяльності, завідувач сектору з організації документообігу.
Посадові обов’язки:
- Організація, планування, координація, контроль роботи сектору та відділу;
- Складання звітів, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, наказів тощо;
- Підготовка відповідей громадян, підготовка рішень та розпоряджень міського голови;
- Робота з документами з урахуванням оргтехніки та ПК, впровадження переходу до електронного документообігу;
- узагальнення та складання номенклатури справ.
05.10.2023.- по теперішній час – Інспекція контролю за паркуванням Дніпровської міської ради
Посада: начальник відділу організаційно-аналітичної роботи інформаційних технологій та забезпечення діяльності.
Посадові обов’язки:
- Організація, планування, координація, контроль роботи сектору та відділу;
- Організація розробки положення про відділ, його погодження.
- Розробка посадових інструкцій,
- Організація планування роботи відділу,
- Участь у підготовці матеріалів для виступів перед представниками ЗМІ;
- Розміщення інформації у соціальних мережах;
- Розгляд звернень громадян, підприємств, установ, організацій, у тому числі об’єднань громадян, фізичних осіб – підприємців, депутатські, адвокатські звернення та запити у порядку, передбаченому чинним законодавством України, в межах компетенції;
- Підготовка та надання керівництву інформаційних, статистичних та аналітичних матеріалів відповідно до компетенції відділу;
- Взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, профспілками та організаціями роботодавців, та підприємствами, установами, організаціями згідно з компетенцією відділу;
- Скликання та проведення нарад з питань, що належать до компетенції відділу;
- Складання звітів, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, наказів тощо;
- Підготовка рішень та розпоряджень міського голови;
- Робота з документами з урахуванням оргтехніки та ПК, впровадження переходу до електронного документообігу;
- узагальнення та складання номенклатури справ.

Професійні навички:
- впевнений користувач ПК;
- грамотна усна и письмова мова (українська, російська), англійська рівень – А2;
- водійські права - категорія В.
Особисті якості: висококомпетентна, стресостійка, мотивована та повна ентузіазму, маю досвід роботи в великому колективі. Добре вмію організовувати свій час. Здатна налагодити добрі відносини з людьми. Добре генерую інноваційні ідеї для рішення проблем.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: