Станислава
Менеджер з персоналу
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10581718
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 19.05.1987
Місце проживання: м. Київ
Телефон: [
Е-mail: [
Бажаний рівень заробітної плати – 25 000 грн.
Моя мета – приносити своєю роботою користь компанії, а разом з розвитком самої зростати професійно. У чому я можу бути корисною: в організації чого завгодно (в рамках закону та моралі), у пошуку інформації та людей, вмію домовлятися та торгуватися. Тому, що у мене різноманітний досвід, знань у різних галузях накопичилося багато. Стажувалась у рекламній агенції, є розуміння, що таке інтернет-маркетинг. Вмію продавати.
Кар'єра
1. ТОВ «Люксоптика» листопад 2021 – листопад 2022
Посада: Координатор служби головного лікаря
Обов'язки:
• організації стажування медичного персоналу на початку працевлаштування
• супровід медичних працівників у період проходження випробувального терміну, організація іспиту після проходження випробувального терміну
• організація процесів навчання працевлаштованого медичного персоналу, збір груп для семінарів та планових зборів з метою навчання, власними ресурсами компанії та за участю зовнішніх партнерів, в офлайні та онлайн. Підготовка звітності
• формування бази наявності та строків дії кваліфікаційних документів медичних сестер, на вимогу керівництва, організація процесу навчання з підвищення кваліфікації
• підвищення кваліфікації лікарів: контроль, заповнення форми, ведення документообігу, інформування відділу кадрів
• організація відряджень головного лікаря та заступника головного лікаря, підготовка звіту - ведення таблиці прийомів та відряджень
2. ТОВ «Оптимум Інжиніринг» червень 2021 – листопад 2021
Посада: Менеджер проєкту
Ключові досягнення:
запуск інтернет-магазину
Обов'язки:
• робота з підрядниками: пошук, переговори, постановка завдань, контроль виконання
• наповнення та адміністрування сайту на WP
• відповідала за розвиток
3. ТОВ «Ваша Бухгалтерія» березень 2018 – березень 2020
Посада: Менеджер по роботі з клієнтами
Ключові досягнення:
• укладання договорів та залучення клієнтів
• успішне вирішення конфліктних ситуацій із проблемними клієнтами
• повернення боргів та стабілізація оплат
Обов'язки:
• обробка заявок та консультування потенційних клієнтів, листування у чатах
• підготовка комерційних пропозицій
• внесення інформації до CRM (ліди, контакти та компанії), створення картки контрагента в 1С
• проведення зустрічей та переговорів з потенційними клієнтами
• підготовка договорів, робота з документацією
• виставлення рахунків/актів, контроль оплати
• робота з існуючими клієнтами з поточних питань, налагодження зворотного зв'язку: облік зауважень та пропозицій
• підготовка звітів про виконану роботу
4. 305 Media LLC квітень 2017 - червень 2017
Посада: Account Manager
Ключові досягнення:
• розширення партнерської мережі
• покращення взаємодії з чинними партнерами
Обов'язки:
• закупівля трафіку для мобільних додатків
• підтримка учасників партнерської програми: листування з існуючими партнерами
• аналіз трафіку та пошук можливостей його оптимізації, забезпечення пошуку якіснішого трафіку на основі поставлених KPI
5. ПАТ «Київенерго» листопад 2014 – квітень 2017
Посада: прийшла на посаду інженера по роботі з дебіторською заборгованістю юросіб департаменту продажів комерційної дирекції, пізніше була підвищена до посади провідного інженера
Ключові досягнення:
• добилася зниження дебіторської заборгованості споживачів електроенергії
• за відсутності начальника виконувала обов'язки керівника відділу
• організація заходів з тімбілдінгів
• була профгрупоргом свого підрозділу у профспілці
Обов'язки:
• організація роботи з боротьби з боржниками шляхом припинення подачі електроенергії
• аналіз дебіторської заборгованості та виявлення періоду утворення боргу
• підготовка, систематизація та надання інформації керівництву та суміжним підрозділам
• щоденні консультації, переговори, зустрічі з клієнтами з метою погашення боргів
• оформлення щоденної та щомісячної звітності
• проведення нарад
Освіта:
1. Донецький національний університет 2004–2009 років.
Факультет: Обліково-фінансовий
Спеціальність: Банківська справа (денне відділення)
Ступінь: магістр банківської справи
2. Загальноосвітня Приватна школа І-ІІІ ступенів у державній системі закладів освіти «Сучасник» (м. Донецьк) 1994-2004 рр.
Додаткова освіта:
Приватні уроки з основ графічного малюнка, живопису, композиції, Навчальний центр
«Гармонія зростання» авторський курс «Правопівкульного малювання» 2010 -2011 рр.
Курси іноземних мов "Advance" (м. Донецьк) 2010-2011 рр.
Пройшла тренінги розвитку у ДТЕК Академії 2015-2016 років.
Вільне. Освітня платформа пройшла курс журналістики 2017 р.
Навички роботи з комп'ютером:
Microsoft Office, Internet, MS Outlook 2010, 1С, Бітрікс24
Знання мов: російська - вільно
українська - вільно
англійська: розмовна - середній рівень, письмова - з перекладачем
Особисті якості:
Проактивність, орієнтир на досягнення результату, здатність до швидкого навчання, самостійність, творчий підхід до роботи, організаторські здібності, грамотне мовлення та презентабельна зовнішність.
Сторінки у соцмережах:
[
[
Схожі кандидати
HR-менеджер, рекрутер
20000 грн, Київ, Дистанційно
HR manager
25000 грн, Київ, Дистанційно
Керівник відділу, інспектор з кадрів
Київ
Менеджер по персоналу, HR-директор, рекрутер
35000 грн, Київ, Вінниця
,
ще 5 міст
Топ-керівництво вищої ланки, адміністратор, HR-рекрутер
30000 грн, Київ, Одеса
,
ще 2 міста
Інспектор відділу кадрів, інженер з організації праці, економіст
15000 грн, Київ