Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10583224
Фінансист
- Місто:
- Інші країни
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Стороженко Ольга Дмитрівна
Особисті дані:
- дата і місце народження: 9 серпня
1983 року, м.Луцьк
- домашня адреса: м.Познань
- телефон [
WhatsApp),
- e-mail:[
Мови:
- українська, російська,
польська В1, німецька А1.2
Освіта:
-вересень 2000р.-червень 2005р.- Луцький державний технічний університет.
Економічний факультет, спеціальність - менеджер-економіст.
Досвід роботи:
- 2000р.- ТзОВ «Трейд-парк» ЛТД(меблеве в-цтво) , менеджер:
▪ організація та координація збуту продукції;
▪ ведення переговорів із споживачами, погодження умов постачання.
- вересень 2003р.- травень 2008р. – ТзОВ «Цикламен» ЛТД(меблеве виробництво), бухгалтер:
▪ фінансова та податкова звітність; ведення розрахунків з покупцями і постачальниками;
банківські операції; обробка первинних документів; розрахунок виробничого звіту, розрахунок
собівартості продукції; нарахування і видача зарплати, касові операції; необоротні активи,
розрахунок амортизації (податковий і бух.облік)та ін.
- травень 2008р - січень 2015р – ПАТ КБ Приватбанк, менеджер по обслуговуванню клієнтів.
- лютий 2015р - вересень 2015р - ПАТ КБ Приватбанк , експерт інтернет продаж.
- жовтень 2015р - грудень 2017р – керівник відділення ПАТ КБ Приватбанк
( в підпорядкуванні 5 працівників):
▪ організація і координування роботи відділення; аналіз та забезпечення ефективності роботи
підпорядкованих працівників; виконання планових показників; продаж банківських продуктів;
залучення юридичних і фізичних осіб на комплексне обслуговування; кредитування.
-грудень 2017р- лютий 2018р- заступник начальника відділу мікро, малого і середнього
бізнесу філії Волинського обласного управління Ощадбанку:
▪ контроль роботи відділень по області, виконання показників
▪ подання звітності по роботі і KPI
▪ ведення кредитних заявок, розрахунок кредитного рейтингу по даним балансів і фінансових
звітах.
▪ підготовка і проведення презентацій продуктів банку на організаціях.
-березень 2018р – лютий 2021р - керівник відділення філії Волинського обласного
управління Ощадбанку ( в підпорядкуванні 7 працівників):
▪ контроль і забезпечення функціонування всіх напрямків відділення ( роздрібний бізнес –
фіз.особи, мікро-,малий та середній бізнес - юридичні особи, касові операції);
▪ розрахунок і контроль виконання планових показників;
▪ пошук і залучення нових клієнтів, ведення переговорів, побудова ефективної роботи з
клієнтами, супровід діючих клієнтів, робота з CRM;
▪ робота з валютними контрактами клієнтів ( експорт, імпорт), продаж і покупка валюти,
відправка свіфтів.
▪ аналіз показників ефективності роботи відділення.
-березень 2018р – лютий 2022р – ПП «Сава Клінер» комерційний директор, спеціаліст по
роботі з тендерами (клінінгові послуги, дезінфекція, дератизація, хімчистка килимів і авто,
виробництво ножів) :
▪ зведення фінансових показників фірми по всім напрямкам діяльності, виведення прибутку,
поділ по відділам, ціноутворення компанії, аналіз конкурентів і ринку послуг;
▪ постановка задач працівникам, створення плану продажів на тиждень, місяць і т д., контроль
виконання, звітність;
▪ ведення переговорів з представниками державних і комерційних структур;
▪ створення системи мотивації для працівників, КРІ, планування і контроль бюджету по
підприємству;
▪ аналіз показників роботи по Google Ads, Bynotel, Analytics;
▪ робота з системою Prozorro ( zakupki.prom.ua та інші): досвід ведення тендеру – від пошуку до
успішно заключених договорів з державними підприємствами по Україні на суми понад 2млн грн.;
▪ контроль виконання договорів, контроль оплат.
-липень 2022р – січень 2023р - BPS sp z o.o.(Польща), спеціаліст рекрутації:
▪ аналіз потреб в кадрах, планування процесу набору, збільшення бази даних кандидатів
відповідно до рекомендацій, відбір кандидатів, перевірка знань кандидатів( тести, співбесіда),
прийняття рішення щодо працевлаштування кандидата, завантаження необхідної документації,
координація поїздки, застосування методів пошуку кандидатів – онлайн реклама, участь у
форумах, спільне створення та розвиток профілю компанії у соцмережах Instagram, FB і т.д,
моніторинг конкуренції, співпраця з іншими відділами фірми;
▪ введення рахунків-фактур у систему Infinite Edinet, Kingfisher.
-лютий 2023р – жовтень 2023р- P.H.U. ELKOR (Польща), спеціаліст по
працевлаштуванню відділу кадрів і нарахування заробітної плати:
▪ ведення документації працівників, повязаної з трудовими відносинами та цивільно-правових
договорів;
▪ підготовка документів для установ ZUS, UP, UW, Головної інспекції автомобільного
транспорту; оформлення «zaświadczeń» та направлень працівникам; ведення особових справ;
контроль за важністю медичних оглядів, інструктажів з охорони праці та кадрових документів;
подання заяв на видачу водійських посвідчень, посвідок на проживання, карт EKUZ, A1, IMI, та
інших документів, передбачених трудовим законодавством.
Навички:
◊ 1С, Клієнт- Банк, користувач MS Office (Word, Exel, PowerPoint), HRappka;
◊ наявність власного авто, водійське посвідчення, готова до відряджень;
◊ бухгалтерські курси -Academy of Certified Professional Managers -ACPM.
Особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність, стресостійкість, вміння керувати
колективом, уважність , досвід роботи з великим обємом інформації ( систематизація, облік,
аналіз).
Схожі кандидати
Финансист
Інші країни, Дистанційно
Финансовый контролер, директор, главный бухгалтер
Інші країни
FBP, Deputy CFO, Group Financial Controller, Finance Manager
Інші країни, Дистанційно
Финансист, Bookkeeper
Інші країни, Київ
,
ще 2 міста
Фінансовий менеджер
60000 грн, Інші країни
Фінансист, економіст, бухгалтер (агро)
Інші країни