Олег
Head of Marketing, CMO
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 32 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10584831/
Досвід роботи
Head of Marketing
з 09.2024 по нині
(11 місяців)
Прозорро.Продажі, АТ, Київ (IT)
- Менеджмент команди маркетингу, включаючи встановлення цілей, контроль їх досягнення, найм нових та розвиток існуючих спеціалістів.
- Проведення досліджень та пошук нових гіпотез для покращення роботи системи онлайн аукціонів
- Запуск та просування нових послуг всередині системи аукціонів. Створення маркетингової стратегії їх запуску: факторинг, реклама в аукціонах та на сайті Prozorro.sale
- Формування та реалізація маркетингової стратегії компанії. Запуск нових каналів маркетингу та автоматизації існуючих.
- Проведення маркетингових кампаній повного циклу від етапу створення брифу до аналізу ефективності
- Постійне вдосконалювання етапів взаємодії клієнта з системою онлайн аукціонів
- Проведення якісної аналітики та пошук взаємозвʼязків, що впливають на динаміку розвитку ринків, customer experience, NPS
- Тісна співпраця з відділами: продукту, розробки, комунікацій, клієнтського сервісу, відділом по роботі з ключовими партнерами, донорами, іншими департаментами Міністерства економіки
Head of Marketing
з 05.2021 по 05.2024
(3 роки)
Школа Здоров'я доктора Толстікової, Київ (Освіта, наука)
- Створення маркетингової стратегії в рамках якої основною стратегією був Performance маркетинг: Google, Youtube, Facebook, Instagram (фокус на саме performance, інший маркетинг від 10 до 20%% від загального бюджету)
- Бюджетування та прогнози по ROI
- Створення і контроль реалізації маркетингової стратегії виходячи з продуктової лінійки
- Розподілення бюджету по ієрархії від найефективніших каналів до менш ефективних серед команди
- Створення воронок продажів для нових лідів/підписників (макс. одночасно 11 воронок, ~27 кроків в кожній).
- Підбір тем експерту по вебінарах, відео, таймінги
- Створення нових продуктів під ЦА (апсейли)
- Менеджмент команди з метою покращення продукту, NPS, UX, CX
- Менеджмент команди таргетологи (Meta, Google Ads, Youtube), смм, дизайнери, контент менеджер(и), технічні спеціалісти, копірайтери, розробка, аналітика, веб і тд
- Менеджмент переїзду з АМО црм в Pipedrive (велика задача, так як були враховані "забаганки" всіх відділів і їх реалізація). Менеджмент створення в Pipedrive майже наскрізної аналітики по всім відділам
- Chief ревен'ю роль в рамках інвестицій. По більшості маркетингового напрямку
- Менеджмент створення сайту з нуля на WordPress (було все розкидано по тільді на різних сторінках ніяк не пов'язаних між собою) : дизайн, UX/UI, тексти, контент, постановка задач та контроль дедлайнів, віжуалів, інтеграції
- Менеджмент сайту та контроль роботи команди в WordPress
- Створення і реалізація розвитку потенційно каналів (органіка) (SEO, Youtube)
- Тестування нових каналів залучення лідів
- Досвід запуску каналу на Ютюб з нуля до 11500 підписників (глибина перегляду 50%) без інвестицій в маркетинг тільки зйомку, оренду студії, монтаж. Підбір тем, менеджмент відеопродакшену, брифування експерту "що казати і коли"
Head of digital marketing
з 01.2018 по 05.2021
(3 роки 4 місяці)
Initium Group, Київ (Освіта, наука)
- Просування продукту Google Ads, Youtube, Facebook / Instagram сумарними бюджетами 5000-20000$ (сам руками фейсбук/гугл/ютюб інші напрямки менеджмент підлеглих)
- Створення і реалізація маркетингової стратегії, яка враховувала весь шлях користувача: від реєстрації до оплати. Відповідно розподілення задач між відділами
- Створення різних воронок для різних категорій лідів
- Активна залученість до відділу продажів з приводу обробки лідів та підсвічування їм категорій лідів в црм
- Менеджмент покращення користувацького досвіду
- Менеджмент SEO оптимізації (40% доходу проєкту)
- Відповідальність за інвестиції в рекламу
- Менеджмент команди: таргетологи, дизайнер, seo спеціаліст, IT (оптимізація црм), frond end, веб розробник
- Пошук нових рішень в просуванні, нові підходи
- Ведення віп клієнтів (навчання маркетингу)
Sales manager
з 11.2015 по 01.2018
(2 роки 2 місяці)
Initium Group, Київ (Освіта, наука)
Sales manager
з 09.2014 по 11.2015
(1 рік 2 місяці)
Jobmax, Київ (Пошук персоналу, HR)
Знання і навички
- Google Ads
- Facebook Ads Manager
- Facebook Business Manager
- Facebook Pixel
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- YouTube Studio
- YouTube Ads
- Просування в Instagram
- Запуск автоворонки в Instagram
Знання мов
- Англійська — вище середнього
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Досвідчений менеджер з онлайн-маркетингу з 6+ роками досвіду та фокусом на наповненні бази новими підписниками та лідами за допомогою таких платформ як: Facebook/Instagram, Youtube, Google. Прогрів поточної бази, створення лід магнітів, робота з продуктою матрицею. Людина цифр та аналітики ефективності каналів, стратегії, реклами тощо. Наразі я шукаю цікавий проект, де я буду корисним зі своїм досвідом. Звик працювати на ефективність. Завжди на зв'язку. Співпереживаю власнику(ам)/інвесторам, бо розумію за що платять зарплату і що потрібно для роботи проекту (гроші). На позаштатній основі маю спеціалістів, з якими працюю більше двох років: дизайнери, веб-розробник, php/java програміст
Схожі кандидати
-
Заступник керівника відділу маркетингу
50000 грн, Київ -
Chief Marketing Officer, маркетолог, бренд-менеджер
Київ -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Київ -
Chief Marketing Officer
Київ, Львів, Харків -
Head of Marketing
Київ