Олег

Head of Marketing, CMO

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of Marketing

з 09.2024 по нині (11 місяців)
Прозорро.Продажі, АТ, Київ (IT)

- Менеджмент команди маркетингу, включаючи встановлення цілей, контроль їх досягнення, найм нових та розвиток існуючих спеціалістів.
- Проведення досліджень та пошук нових гіпотез для покращення роботи системи онлайн аукціонів
- Запуск та просування нових послуг всередині системи аукціонів. Створення маркетингової стратегії їх запуску: факторинг, реклама в аукціонах та на сайті Prozorro.sale
- Формування та реалізація маркетингової стратегії компанії. Запуск нових каналів маркетингу та автоматизації існуючих.
- Проведення маркетингових кампаній повного циклу від етапу створення брифу до аналізу ефективності
- Постійне вдосконалювання етапів взаємодії клієнта з системою онлайн аукціонів
- Проведення якісної аналітики та пошук взаємозвʼязків, що впливають на динаміку розвитку ринків, customer experience, NPS
- Тісна співпраця з відділами: продукту, розробки, комунікацій, клієнтського сервісу, відділом по роботі з ключовими партнерами, донорами, іншими департаментами Міністерства економіки

Head of Marketing

з 05.2021 по 05.2024 (3 роки)
Школа Здоров'я доктора Толстікової, Київ (Освіта, наука)

- Створення маркетингової стратегії в рамках якої основною стратегією був Performance маркетинг: Google, Youtube, Facebook, Instagram (фокус на саме performance, інший маркетинг від 10 до 20%% від загального бюджету)
- Бюджетування та прогнози по ROI
- Створення і контроль реалізації маркетингової стратегії виходячи з продуктової лінійки
- Розподілення бюджету по ієрархії від найефективніших каналів до менш ефективних серед команди
- Створення воронок продажів для нових лідів/підписників (макс. одночасно 11 воронок, ~27 кроків в кожній).
- Підбір тем експерту по вебінарах, відео, таймінги
- Створення нових продуктів під ЦА (апсейли)
- Менеджмент команди з метою покращення продукту, NPS, UX, CX
- Менеджмент команди таргетологи (Meta, Google Ads, Youtube), смм, дизайнери, контент менеджер(и), технічні спеціалісти, копірайтери, розробка, аналітика, веб і тд
- Менеджмент переїзду з АМО црм в Pipedrive (велика задача, так як були враховані "забаганки" всіх відділів і їх реалізація). Менеджмент створення в Pipedrive майже наскрізної аналітики по всім відділам
- Chief ревен'ю роль в рамках інвестицій. По більшості маркетингового напрямку
- Менеджмент створення сайту з нуля на WordPress (було все розкидано по тільді на різних сторінках ніяк не пов'язаних між собою) : дизайн, UX/UI, тексти, контент, постановка задач та контроль дедлайнів, віжуалів, інтеграції
- Менеджмент сайту та контроль роботи команди в WordPress
- Створення і реалізація розвитку потенційно каналів (органіка) (SEO, Youtube)
- Тестування нових каналів залучення лідів
- Досвід запуску каналу на Ютюб з нуля до 11500 підписників (глибина перегляду 50%) без інвестицій в маркетинг тільки зйомку, оренду студії, монтаж. Підбір тем, менеджмент відеопродакшену, брифування експерту "що казати і коли"

Head of digital marketing

з 01.2018 по 05.2021 (3 роки 4 місяці)
Initium Group, Київ (Освіта, наука)

- Просування продукту Google Ads, Youtube, Facebook / Instagram сумарними бюджетами 5000-20000$ (сам руками фейсбук/гугл/ютюб інші напрямки менеджмент підлеглих)
- Створення і реалізація маркетингової стратегії, яка враховувала весь шлях користувача: від реєстрації до оплати. Відповідно розподілення задач між відділами
- Створення різних воронок для різних категорій лідів
- Активна залученість до відділу продажів з приводу обробки лідів та підсвічування їм категорій лідів в црм
- Менеджмент покращення користувацького досвіду
- Менеджмент SEO оптимізації (40% доходу проєкту)
- Відповідальність за інвестиції в рекламу
- Менеджмент команди: таргетологи, дизайнер, seo спеціаліст, IT (оптимізація црм), frond end, веб розробник
- Пошук нових рішень в просуванні, нові підходи
- Ведення віп клієнтів (навчання маркетингу)

Sales manager

з 11.2015 по 01.2018 (2 роки 2 місяці)
Initium Group, Київ (Освіта, наука)

Sales manager

з 09.2014 по 11.2015 (1 рік 2 місяці)
Jobmax, Київ (Пошук персоналу, HR)

Знання і навички

  • Google Ads
  • Facebook Ads Manager
  • Facebook Business Manager
  • Facebook Pixel
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • YouTube Studio
  • YouTube Ads
  • Просування в Instagram
  • Запуск автоворонки в Instagram

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Досвідчений менеджер з онлайн-маркетингу з 6+ роками досвіду та фокусом на наповненні бази новими підписниками та лідами за допомогою таких платформ як: Facebook/Instagram, Youtube, Google. Прогрів поточної бази, створення лід магнітів, робота з продуктою матрицею. Людина цифр та аналітики ефективності каналів, стратегії, реклами тощо. Наразі я шукаю цікавий проект, де я буду корисним зі своїм досвідом. Звик працювати на ефективність. Завжди на зв'язку. Співпереживаю власнику(ам)/інвесторам, бо розумію за що платять зарплату і що потрібно для роботи проекту (гроші). На позаштатній основі маю спеціалістів, з якими працюю більше двох років: дизайнери, веб-розробник, php/java програміст

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: