Резюме від 6 травня 2024 PRO

Людмила

Керівник інтернет-проєктів, директор з маркетингу та продажу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник управління e-commerce

з 02.2017 по 10.2023 (6 років 8 місяців)
Інтернет-проєкти: "SSK-Market" , "Alt - Star", ТД"Київ - Хліб", "Мамин Дім", Київ (Роздрібна торгівля)

•Управління інтернет - проектами, створення організаційної структури управління з електронної комерції;
•Менеджмент бізнес-процесів: товарні категорії (закупівля, складський облік), інтернет-ресурси, контент, маркетинг, персонал (підбір, адаптація, навчання, мотивація, оцінка KPI), продаж, контактний центр, логістика, фін облік, аналітика;
•Аналіз конкурентів, побудова наскрізної аналітики, вибір маркетингових інструментів для розвитку проєкту на етапах: старт, зростання, лідерство (масштабування);
•Формування та оптимізація: бюджетів проєктів (бізнес, маркетинг), плани продажу і закупівлі товарів;
•Формування KPI: бізнес, маркетинг;
•Створення, модернізація сайтів: зручність використання, дизайн, послуги, контент, ремаркетинг;
•Управління та оптимізація каналів: SEO, контент-маркетинг, контекстна і медійна реклама, e-mail, SMM, агрегатори цін, програми партнерства (Marketplace, CPA Network), цільова реклама в соціальних мережах;
•Інтеграція: 1С, CMS, CRM, ERP, бізнес і маркетинг акаунти;
•Організація та управління внутрішньою/зовнішньою командою, понад 20 осіб: маркетинг, продажі, закупівля, логістика, управлінський облік, технічна підтримка;
•Виконання KPI, аналіз результатів, звітність, планування.

Керівник департаменту e-commerce

з 10.2013 по 01.2017 (3 роки 3 місяці)
Міжнародна група компаній REDMOND Industrial Group, LLC REDMOND – UKRAINE, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Створення організаційної структури департаменту, модернізація у процесі розвитку: інтернет-магазини (start-up), сайт дистрибуції, маркетинг, магазини offline, call центр, склад, логістика;
•Організація та управління: просуванням бренду, продажами товару, формуванням актуального асортименту (аналіз ринку, моніторинг цін), маркетингом, логістикою;
•Планування та аналіз показників діяльності напряму: товарні запаси, продажі, маркетинг, бюджети, оптимізація та розвиток (короткострокові та довгострокові плани);
•Формування плану потреби трудових ресурсів, участь у підборі персоналу;
•Розробка та впровадження: стандартів комунікацій з клієнтами, стандартів функціонала та посадових інструкцій персоналу, мотиваційних та навчальних програм. Навчання персоналу. Забезпечення високого рівня сервісу інтернет-магазинів та call центру;
•Управління персоналом: контроль формування робочих графіків, оцінка діяльності (KPI). Персонал департаменту понад 20 осіб (маркетолог, бухгалтер, контент-менеджер, дизайнер, програміст, провідні менеджери, менеджери-консультанти, товарознавець, логісти);
•Організація ефективної взаємодії департаменту зі структурними підрозділами Компанії.
•Управління крос – функціональними командами;
•Автоматизація бізнес-процесів (CRM, 1С, CMS).
•Організація та контроль створення нових інтернет-проєктів, сервісів сайту;
•Пошук підрядників, постановка завдань підрядникам: цілі, концепція (ТЗ), результати, звітність;
•Формування та управління маркетинговими планами. Організація маркетинг стратегії напряму: SEO, PPC, медійна реклама, e-mail, SMM, прайс-агрегатори, партнерські програми та інші канали. Offline реклама: транспорт, зовнішня. Постановка KPI, контроль та аналіз ефективності проведення маркетингових заходів, оцінка ROI;
•Виконання KPI, аналіз результатів, звітність, планування.

Керівник напряму Wacom retaiI

з 04.2012 по 08.2013 (1 рік 4 місяці)
IT Компанія "Новелла" - офіційний дистриб'ютор Wacom (графічні планшети), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Організація, управління та розвиток напряму;
•Активна взаємодія з партнерами та дилерами (пошук, переговори, укладання договорів, супровід);
•Розробка стандартів взаємодії з партнерами та організація продажу продукту у роздрібних мережах та інтернет-магазинах;
•Оцінка перспективності збуту. Розробка асортиментної політики, мерчендайзингу;
•Організація просування продукту у партнерських торгових мережах (понад 200 магазинів);
•Організація маркетингових активностей;
•Управління та оцінка роботи мерчендайзерів, супервайзерів та промоутерів;
•Розробка семінарів - практикумів продавців партнерських мереж;
•Розробка системи планування та контролю замовлень партнерів і звітності;
•Управління та контроль дебіторської заборгованості;
•Аналіз та планування продажів, виконання планів продажів, збільшення обсягів продажів, звітність.

Директор з продажів

з 02.2011 по 03.2012 (1 рік 1 місяць)
М-Мобі, Київ (Роздрібна торгівля)

•Організація та керівництво: гуртова торгівля, роздрібна мережа магазинів (20 маг.), інтернет-магазин;
•Розробка планів розвитку напрямків: B2B, інтернет-магазин, роздрібна мережа ТТ;
•Формування штату напрямків, розв'язання кадрових питань;
•Підбір, організація навчання та атестації торгового персоналу;
•Розробка програм мотивації та організація впровадження даних програм;
•Управління персоналом (понад 50 осіб);
•Організація та контроль ефективної взаємодії всіх внутрішніх підрозділів компанії;
•Аналіз та планування продажів, виконання планів продажів, збільшення обсягів продажів;
•Визначення обсягів та асортименту закупівлі (аксесуари);
•Ціноутворення, прийняття рішень щодо системи знижок тощо.
•Організація рекламних акцій та рекламної активності торгових напрямків;
•Організація контролю та обліку руху ТМЦ та фінансових коштів;
•Проведення переговорів із ключовими клієнтами, укладання договорів у каналі збуту B2B;
•Створення єдиних стандартів роботи роздрібного спрямування;
•Організація відкриття нових роздрібних магазинів;
•Організація та контроль концепції мерчендайзингу для роздрібних магазинів;
•Розв'язання питань з органами, що перевіряють та контролюють роздрібну торгівлю;
•Аналіз результатів діяльності, управлінська звітність.

Керівник відділу обліку продажів

з 05.1998 по 10.2010 (12 років 5 місяців)
група роздрібних компаній UNITRADE GROUP ТЦ City.com, салони персональної електроніки Unitrade, Київ (Роздрібна торгівля)

•Участь в організації торгового процесу;
•Участь у забезпеченні виконання плану продажу;
•Управління персоналом торгового центру (співбесіда та відбір кандидатів, адаптація, планування роботи відділу, постановка та контроль завдань, розвиток персоналу, оцінка роботи персоналу понад 10 осіб у відділі: товарознавці, спеціалісти з обслуговування покупців, ст. касири, касири);
•Організація та контроль роботи інтернет - магазину;
•Контроль виконання корпоративних норм та стандартів мережі;
•Управління та контроль виконання логістичних, бухгалтерських операцій;
•Ведення та контроль товарного обліку, організація інвентаризації (склад, торговий зал, фотолабораторія, сервісний відділ, online магазин);
•Робота з покупцями (юридичні та фіз. особи), укладання договорів;
•Планування, організація та контроль замовлення товару (робота з постачальниками);
•Підготовка та складання звітності;
•Забезпечення безперебійної роботи кас (РРО), бази даних 1С та оперативне вирішення скрутних ситуацій під час продажу товарів;
•Розв'язання питань з органами, що перевіряють та контролюють роздрібну торгівлю;
•Участь у процесі розробки та оптимізації ІТ систем, що забезпечують ефективну роботу всіх процесів торгового центру;
•Виконання обов'язків директора торгового центру.

Маркетолог

з 01.1996 по 04.1998 (2 роки 3 місяці)
КФ МПП "Легвнура-Крим", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Дослідження та аналіз ринку;
•Активний пошук та залучення до співпраці (виробників, постачальників, покупців B2B);
•Вивчення діловодства; розробка концепції нового продукту;
•Проведення ефективних переговорів, презентацій та консультацій щодо стратегії просування товару на ринок, укладання комерційних договорів;
•Розробка фірмового стилю та подальший контроль розробки дизайну торгової марки, нового продукту (ТЗ дизайну рекламних матеріалів, сувенірної продукції, розміщення реклами);
•Розробка, планування та реалізація маркетингової стратегії щодо ефективного просування товару, формування бюджету, оптимізація рекламно-маркетингових витрат;
•Моніторинг цін конкурентів, участь у процесі ціноутворення (розробка та аналіз рентабельності спеціальних цінових пропозицій);
•Супровід клієнтів: інформаційна підтримка, укладання договорів, калькуляція замовлень, контроль виконання замовлення клієнта на виробництві та відвантаження готової продукції, робота з рекламаціями;
•Довгострокове та поточне планування продажу й контроль виконання;
•Контроль взаєморозрахунків із постачальниками та покупцями;
•Надання маркетингових послуг партнерам;
•Участь у спеціалізованих виставках, презентаціях, виробничих ярмарках та конференціях;
•Робота з персоналом відділу: підбір торгових представників, організація роботи у проєкті.

Освіта

Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова

Факультет соціології, психології та управління. Викладач психології, психолог (магістр), Київ
Вища, з 2008 по 2010 (2 роки)

Національний авіаційний університет

Факультет психології та соціології. Психолог (бакалавр), Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Додаткова інформація

Мета
Отримання роботи в стабільній компанії з динамічним розвитком, для досягнення цілей компанії та професійної самореалізації.

Ключова інформація

•Досвід керівника 24 рокі;
•Досвід управління проєктами з електронної комерції та маркетингу, понад 15 років;
•Досвід розробки та управління інтернет-проектів B2C, B2B;
•Досвід управління закупівлею товарів, формування і розвиток товарної матриці;
•Досвід у галузі продажу електроніки та побутових приладів, понад 20 років;
•Досвід роботи в дистрибуції та гуртових продажах;
•Досвід ефективного планування і формування бюджету;
•Відповідальність за фінансовий результат підприємства;
•Мені характерні: проактивність, комунікабельність, цілеспрямованість, системне мислення, відповідальність та творчий підхід до вирішення завдань. Маю управлінські навички, лідерські якості, високу працездатність. Психологічно зріла особистість. Вмію передавати знання та особистий досвід, аналізувати великі обсяги інформації, аргументовано робити висновки та пропонувати ефективні рішення. Завжди орієнтуюся на результат, втілюю стратегію в плани дій відповідно до фінансових, кадрових, тимчасових та інших можливостей Компанії. Багаторічний досвід роботи у режимі багатозадачності.
•Досвідчений користувач ПК: 1С (7.7, 8.1-8.3, 10.3, BAS), MS Office, Mac Office, АВВYY, Acrobat, The Bat., SPSS, Hansa та багато інших;
•Досвідчений користувач Google ads, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Analytics.
• Досвід впровадження та роботи з CMS сайтів: 1С-Бітрікс, WordPress, OpenCart, Amiro, Magento та інші;
•Досвід впровадження та роботи CRM: Bitrix24, retailCRM, amoCRM, Terrasoft CRM Creati;
•Маю та розвиваю: знання, навички в галузі менеджменту, маркетингу, психології;
•Загальний досвід праці понад 30 років;
•Відвідую фітнес – клуб;
•Розлучена, дітей немає, вік – 47 років.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: