Резюме від 14 квітня 2024 Файл

Олена

Юрист

Вік:
33 роки
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно, Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Лєвєнцова Олена Василівна
Місто: Житомир,
Тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ;
ДОСВІД РОБОТИ

1. Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Житомирській області

* головний спеціаліст відділу організації надання безоплатної вторинної правової допомоги (01.03.2018-31.10.2018):
- здійснення чергувань, згідно з графіком цілодобового чергування;
- приймання вхідних телефонних дзвінків, що надходять на лінії системи безоплатної вторинної правової допомоги;
- здійснення реєстрації, повідомлень про осіб: до яких застосовано адміністративний арешт/адміністративне затримання; затриманих за підозрою у вчиненні злочину; осіб стосовно яких обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою;
- здійснення реєстрації постанов/ухвал щодо залучення захисника за призначенням; для проведення окремої процесуальної дії; у кримінальних провадження щодо продовження, зміни або припинення застосування примусових заходів медичного характеру; у разі вирішення судом питань під час виконання вироків відповідно до статті 537 КПК України;
- видача від імені Регіонального центру доручень черговим адвокатам для надання безоплатної вторинної правової допомоги суб’єктам відповідного права на неї;
- підготовка довідкових, інформаційних, аналітичних, звітних та інших матеріалів.
* головний спеціаліст відділу фінансів, контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку Регіонального центру (01.11.2018-28.02.2019):
- ведення обліку контрактів/договорів;
- підготовка заявок про внесення змін до відомостей Реєстру адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
- організація роботи щодо прийняття, реєстрації, перевірки документів від адвокатів, правильності оформлення актів і нарахувань згідно з поданими розрахунками з відповідними додатками на виплату винагороди та відшкодування витрат адвокатам;
- збирання за встановленою формою статистичних даних з питань, що належать до компетенції відділу, та передача їх до відділу підтримки та розвитку інфраструктури Регіонального центру для узагальнення;
- забезпечення зберігання, оформлення та передачі до архіву опрацьованих актів надання безоплатної вторинної правової допомоги.
* головний спеціаліст відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів (01.03.2019 – 31.05.2021):
- забезпечення організації підвищення кваліфікації адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, та працівників підпорядкованих регіональному центру місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, які надають безоплатну правову допомогу;
- надання консультаційно-методичної допомоги адвокатам, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, щодо дотримання стандартів якості надання правової допомоги;
- приймання від адвокатів, які надають БВПД, актів надання безоплатної вторинної правової допомоги з відповідними додатками, здійснення перевірки їх комплектності та наявності підтверджуючих документів, правильності розрахунку розміру винагороди та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу.
* головний спеціаліст відділу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності Регіонального центру (01.06.2021 – 07.09.2021):
- забезпечення укладання, припинення дії контрактів/договорів внесення змін до них з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
- забезпечення дотримання механізму оплати послуг та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
- опрацювання актів надання безоплатної вторинної правової допомоги з відповідними додатками, візування їх та подання на затвердження директору центру;
* головний юрист відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів (08.09.2021 – 31.01.2022):
- забезпечення організації підвищення кваліфікації адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
- узагальнення та поширення кращих практик адвокатської діяльності та прикладів успішного захисту;
- надання місцевим центрам консультаційно-методичної допомоги з питань, пов’язаних з наданням безоплатної первинної допомоги;
- приймання від адвокатів, які надають БВПД, актів надання безоплатної вторинної правової допомоги з відповідними додатками, здійснення перевірки їх комплектності та наявності підтверджуючих документів, правильності розрахунку розміру винагороди та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
- здійснення анонімного анкетування суб’єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу та адвокатів, які надають таку допомогу.
* помічник юриста відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів Регіонального центру (01.02.2022 – 30.06.2022):
* головний юрист відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів Регіонального центру (01.07.2022 – 20.11.2022):
* помічник юриста відділу організації надання та забезпечення якості правової допомоги, підвищення кваліфікації її надавачів Регіонального центру (21.11.2022 – по теперішній час):
- приймання від адвокатів актів надання безоплатної вторинної правової допомоги з відповідними додатками, здійснення перевірки їх комплектності та наявності підтверджуючих документів, правильності розрахунку розміру винагороди та відшкодування витрат адвокатів, які надають БВПД, у разі необхідності спільно з адвокатами приведення їх у відповідність до встановлених вимог, та подальша передача актів у відділ фінансів, бухгалтерського обліку та звітності;
- підтримання партнерських стосунків з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, дотримання принципу незалежності та конфіденційності адвокатської діяльності;
- оформлення та передача до архіву опрацьованих актів надання безоплатної вторинної допомоги;
- здійснення перевірки достовірності наданої адвокатами інформації у відповідних актах і додатках до них;
- комунікація з адвокатами системи БВПД та надання методичних рекомендацій щодо подачі звітності та правильності розрахунку розміру винагороди та відшкодування витрат адвокатів пов’язаних з наданням БВПД;
- підготовка звітності з питань, що віднесені до компетенції відділу.

ЗАОХОЧЕННЯ, ДЕРЖАВНІ НАГОРОДИ (ВІДЗНАКИ):
• Подяка Регіонального центру з надання БВПД у Житомирській області;
• Почесна грамота Житомирської обласної державної адміністрації;
• Подяка Координаційного центру;
• Почесна грамота Міністерства юстиції України.
ОСВІТА
1. ТОВ Вищий навчальний заклад «Університет сучасних знань»:
* спеціальність «Правознавство», кваліфікація (Бакалавр з права).

ВОЛОДІННЯ МОВАМИ
• Українська, російська,
-Англійська — початковий рівень.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
*Комунікабельність, чесність, відповідальність, уважність до деталей, пунктуальність, ввічливість, сумлінність, стресостійкість.

Схожі кандидати

Юрист-господарник
20000 грн, Київ, Дистанційно

Юрист, радник з юридичних питань, адвокат
Дистанційно

Юрист
Дистанційно

Юрист
Львів, Дистанційно

Юрист
Дистанційно

Помічник юриста
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: