Євгенія
Помічник інспектора відділу кадрів
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10587523
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Адреса: Київ, Солом'янський район, вулиця Добробутна 1
Контакти: телефон: [
Мета: шукаю роботу інспектора з кадрової діяльності, менеджера з персоналу
Освіта:
1998 - 2003 р.р. Харківська державна академія міського господарства, спеціальність
«Облік і аудит», кваліфікація інженер – економіст.
Досвід роботи:
червень 2023 р - лютий 2024 р - Хімчистка “Чисто” (ТРЦ Гулівер) технолог.
(чистка текстильних виробів на професійному обладнанні).
січень 2021 - травень 2022 р. р., Комунальний Заклад "Центр надання культурних
послуг Новопсковської селищної територіальної громади", методист відділу
народного мистецтва.
(оформлення прийому, переведення і звільнення працівників; формування і ведення
особових справ працівників; облік відпусток; облік договорів), ведення табелю обліку
робочого часу працівників, контроль за вхідною та вихідною кореспонденцією,
забезпечення необхідною канцелярією та оргтехнікою працівників закладу.
серпень 2017р. по серпень 2019р., Новопсковське РТМО, друкарка господарсько-
обслуговуючого персоналу терапевтичного відділення.
(комп’ютерний набор різних документів; реєстрація пацієнтів; набір виписних епікризів
пацієнтів).
лютий 2017р. - серпень 2017р., ТВБВ АТ «Ощадбанк», архіваріус.
(ведення архівної справи; зберігання документів, які надійшли до архіву; опрацювання,
сканування, зведення описів особових справ клієнтів).
2013-2016 р., ТОВ ТРК «Спектр», бухгалтер-касир.
(операційно-касове обслуговування юридичних і фізичних осіб; прийом комунальних
платежів;).
вересень 2006р. - вересень 2013р., ТОВ ТРК «Спектр», Економіст.
(оформлення прийому, переведення і звільнення працівників; формування і ведення
особових справ працівників; ведення обліку надання відпусток працівникам; ведення
табельного обліку на всіх працівників. складання встановленої звітності та поточної
інформації про роботу з кадрами; підготовка проектів наказів; нарахування та облік
абонентської плати за кабельне телебачення; розроблення посадових інструкцій;
складання штатного розкладу; видача довідок; листування з організаціями та
телекомпаніями щодо договорів; облік трудових договорів та ведення журналу обліку
трудових книжок; реєстрація вхідної/вихідної документації, прийом та розподілення
телефонних дзвінків; забезпечення життєдіяльності офісу).
травень 2006р. - липень 2006р., ТОВ ТРК «Спектр», Оператор головної станції.
(оперативне обслуговування вхідних дзвінків; консультація клієнтів по виникаючим
питанням та послугам).
Додаткова інформація:
Професійні навички та знання: Windows, Excel, Internet; підготовка, складання документів.
Знання мов українська - рідна, англійська – зі словником.
Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, уважність, емоційна
стійкість.
Дата народження: 26.11.1980р.
Дата складання резюме: 01.02.2024
Бажаний рівень заробітної плати: 18000 - 25000 грн.
Схожі кандидати
Асистент, помічник, інспектор, начальника відділу персоналу, психолог кадрів ДССТ, ДПСУ
27000 грн, Київ
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Київ, Дистанційно
Менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів, адміністратор, помічник керівника
30000 грн, Київ
Помічник керівника, інспектор відділу кадрів, HR-менеджер, фахівець із соц. роботи, бухгалтер
15000 грн, Київ, Малин, Дистанційно
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Київ, Дистанційно
HRD, регіональний HR, рекрутер, заступник з питань персоналу, інспектор з кадрів
Київ, Бровари