Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Ольга

Офіс-менеджер, діловод, асистент, помічник, операціоніст, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами (за сумісництвом менеджер з реклами)

з 06.2018 по 02.2024 (5 років 8 місяців)
Компанія UDS, Київ (Нерухомість)

- прийом телефонних дзвінків/заявок із сайту/соц. мереж; консультація клієнтів щодо нерухомості, оформлення продажів.
- розміщення інформації про об'єкти нерухомості на сайті компанії, дошках оголошень; публікація оголошень на різних тематичних майданчиках;
- Email/sms розсилання листів з акційними пропозиціями, знижками та інформативними новинами у сфері нерухомості;
- аналіз ефективності каналів просування компанії, розробка акцій, знижкових пропозицій та особливих умов співробітництва для клієнтів;
- Написання текстів з опису об'єктів нерухомості, публікація постів та оголошень в соц. мережах та інших майданчиках;
- завантаження контент – матеріалу (фото/відео) на сайт;
- робота із підрядниками з питань виробництва поліграфії, роботи сайту, допомога в організації переглядів об'єктів нерухомості.

Менеджер по роботі з клієнтами, event-менеджер

з 10.2015 по 05.2018 (2 роки 7 місяців)
Дитячий розважальний центр "Сюрприз" (ТРЦ Дрім Таун), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- консультування клієнтів щодо послуг центру, проведення продажів;
- розробка рекламних кампаній та ідей щодо організації свят для дітей;
- робота з клієнтами (особисті зустрічі, дзвінки, взаємодія в інтернет-ресурсах та соціальних мережах), виявлення їх потреб та вирішення всіх організаційних питань;
- реалізація рекламних ідей щодо просування та впізнаваності дитячого центру;
- пошук та підбір підрядників для проведення заходів;
- ведення соціальних сторінок (Facebook, Instagram), створення та публікація постів, підбір контенту та написання текстів;
- Організація дитячих свят: дні народження, квести, майстер-класи, благодійні заходи.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 08.2013 по 09.2015 (2 роки 1 місяць)
Компанія натурального каменю "Гранд Мармур", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- організація виробництва та реалізації виробів із натурального каменю;
- контроль роботи персоналу та підрядників;
- спілкування з клієнтами, проведення зустрічей та презентації продукції, прорахунок вартості замовлення;
- пошук, підбір та закупівля необхідних витратних матеріалів та інструментів для виробництва;
- ведення сайту та реклами: написання статей на сайт та підбір фото – матеріалу, публікація оголошень в соц. мережах та інших майданчиках.

Освіта

Національний авіаційний університет

Маркетинг, Київ
Вища, з 2012 по 2013 (1 рік)

Професійно-педагогічний коледж імені Антона Макаренка

Маркетинг, Київ
Незакінчена вища, з 2008 по 2012 (4 роки)

Знання і навички

Стресостійкість Комунікабельність MS Word Відповідальність Здатність до навчання Ведення документації MS Office Привітність Організованість Креативність Обов'язковість Пунктуальність Уважність

Знання мов

Англійська — середній

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: