Резюме від 16 травня 2024 Файл

Аленка

Менеджер по роботі з клієнтами

Вік:
33 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

БЕСПАЛОВА АЛЬОНА АНАТОЛІЇВНА

Дата нарождення: 17.05.1991 р. (32 роки)
Адреса проживання: м. Дніпро, проспект Олександра Поля, буд 45
Контактна інформація: тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:повна вища (магістр)
2008-2013 рр.Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. В. Лазаряна (ДІІТ)
спеціальність: фінанси та кредит (бакалавр, магістр)
Мова:вільно володію українською мовою та російською, англійська –базовий рівень, польська– базовий рівень.
Досвід роботи:
11.11.2013-05.03.2014 рр.менеджер по банківському обслуговуванню фізичних осіб Петровського відділення ПАТ КБ «ПриватБанк»
05.03.2014-23.07.2014 рр. менеджер по банківському обслуговуванню фізичних осіб Лівобережного відділення ПАТ КБ «ПриватБанк»
Функціональні обов’язки: роздрібний продаж банківських продуктів та послуг. Персональне обслуговування клієнтів. Відкриття та закриття поточних, депозитних та карткових рахунків клієнтам Банку. Здійснення операцій з відправлення/виплати міжнародних грошових переказів. Проведення ідентифікації клієнтів. Робота з документами клієнта.
23.07.2014-23.02.2015 рр. Заступник начальника відділення №162 ПАТ КБ «ПриватБанк»
23.02.2015-18.09.2015 рр. Заступник начальника відділення №158 ПАТ КБ «ПриватБанк»
Функціональні обов’язки:виконання різних планів роботи і статегій відділення по просуванню на ринку банківських продуктів, підготовка та презентація звітних матеріалів, координація роботи працівників відділення. Поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділення банку. Відкриття та закриття депозитних та карткових рахунків клієнтам Банку. Персональне обслуговування клієнтів (фізичних осіб). Формування кредитного та депозитного портфелів відділення. Виконання поставлених задач та завдань директором відділення, в. о. начальника відділення на період його відсутності.
18.09.2015-14.12.2015 рр.Оператор HelpDesk Головного офісу ПАТ КБ «ПриватБанк»
Надання техніко-технологічної підтримки та консультацій в разі збоїв у комплексах, сервісах та продуктах банку як співробітникам відділень, так і клієнтам (фізичним особам). Вирішення проблемних питань та ситуацій. Робота з вхідними чатами та заявками з відділень банку та операторів сall-центру банку.
10.12.2016-11.10.2017 рр. Експерт HelpDesk Головного офісу ПАТ КБ «ПриватБанк»
(з 10.12.16 р. по 24.02.17 р. працювала на основі договору підряду)
Функціональні обов'язки:Надання техніко-технологічної підтримки в разі збоїв в комплексах, сервісах та продуктах банку клієнтам Малого та Середнього бізнесу. Надання консультацій з банківських продуктів та послуг співробітникам відділень Банку. Узгодження кредитних заявок корпоративних клієнтів для фінансування бізнес-потреб. Підтримка діяльності зарплатних проектів, депозитів. Опрацювання запитів клієнтів. Робота з вхідними чатами і заявками з відділень банку та від операторів сall-центру.
29.10.2018-04.01.2019 рр. касир каси перерахунку ПАТ КБ «ПриватБанк»
Функціональні обов'язки: Забезпечення своєчасної та якісної обробки грошових коштів в національній та іноземній валюті. Обробка і формування прийнятих грошових коштів згідно вимог нормативних актів НБУ. Визначення придатності до обігу банкнот національної та іноземної валюти, та їх вилучення в разі їх неплатіжності. Якісна обробка, формування упаковка грошових купюр, монет та валюти. Зведення загальної каси.
25.01.2019-13.10.2019 рр.працевлаштування на фабриці «Plati» (Польща)
18.02.2020-26.08.2020 рр. кредитний менеджер АТ«А-Банк»
Функціональні обов'язки:активне залучення клієнтів на обслуговування та кредитування в магазинах ТОВ «Комфі Трейд». Оформлення кредитних документів по виданому кредиту фізичним особам. Консультація клієнтів по питанням погашення та обслуговування кредитних договорів. Виконання планів по кредитуванню.
17.03.2021-05.12.2022 рр. працевлаштування на фабриці «Plati» (Польща)
25.12.2023р.- по теп. час Адміністратор в офтальмологічній клініці «Це клініка»
Функціональні обов'язки: встановлення контакту з новими клієнтами; обслуговування клієнтів під час відвідування клініки. Прийом та обробка телефонних звернень, консультація та запис пацієнтів на прийом. Підтримка життєдіяльності клініки; робота з базою даних (1С); ведення внутрішньої документації;, касової дисципліни. Розрахунок пацієнтів ( робота з готівкою та терміналом). Виконання доручень керівництва (опис апаратів, проведення інвентаризації, контроль виконання деяких ремонтних робіт, підготовка клініки до відкриття). Розрахунок пацієнтів ( робота з готівкою та терміналом).

Навички та знання: впевнений користувач ПК (операційна система Windows; пакет MS Office; поштові програми; Інтернет та ін.). Робота з оргтехнікою. Ділове спілкування, робота з людьми, робота з великими об’ємами інформації, робота з документами. До відряджень готова.
Водійське посвідчення категорії В.
Особисті якості:Уважна та охайна, відповідальна. Витримую високі емоційні навантаження і зберігаю спокій в критичних ситуаціях. Вмію швидко аналізувати ситуацію і оперативно приймати рішення, покладаючи на себе повну відповідальність за них. Швидко знаходжу спільну мову з людьми для ефективного вирішення суміжних робочих питань. Легко навчаюся і швидко здобуваю навички. Вмію самостійно і швидко шукати потрібну інформацію та застосовувати її на практиці. Без шкідливих звичок, з бажанням працювати і розвиватися.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: