Резюме від 13 травня 2024 Файл

Олександр

Level designer

Вік:
28 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Alexander Fedorchenko
Level designer / Level artist
Бажана ЗП: 1500 у.о./міс. повна зайнятість
Дата народження: 11 березня 1996 р. (28 років)
Місто: Дніпро
Ел. почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Персональні сторінки:: Artstation, linkedin
Сторінка Steam: link
Telegram: https://t.me/alex_fedorchenko

​Ціль:
​ Люблю грати у ігри та захоплююсь їхнім створенням. Цікавить розробляти ігрові рівні,
вписувати історію в оточення локацій. Моя головна ціль - створювати ігрові світи, які
запам'ятовуються ігрокам.

Освіта:

Вища, Магістр - з 09.2013 по 01.2019 рр.
Дніпропетровський університет Альфреда Нобеля. Спеціальність – ТВП (Підприємництво,
торгівля та біржова діяльність).

Курси:
Games Academy (Game design) з 02.2019 по 04.2019 рр.

Володіння мовами:
English — pre - Intermediate
Українська — рідна
русский — свободное владение
Досвід:
● Mirowin (Game Development)
з 03.2021 по 04.2024 рр. (3 роки та 1 місяць)

level designer / level artist
Обов’язки:
● Розробка концепта/ідеї локації
● Формування схеми локації та підбір референсів
● Створення документа з основною інформацією та схемою (за необхідності)
● Обговорення та ствердження концепту, схеми та локації на кожному етапі у арт
ліда (директора)
● Створення грейбоксінгу згідно схеми
● Збір вайтбоксингу та розміщення плейсхолдерів
● Написання ТЗ моделерам для створення фінальних об’єктів
● Відбір ассетів з наявних під збір основних форм локації
● Збір локації з наявних ассетів
● Правки наявного контенту у редакторі (Blender та Photoshop)
● Моделювання простих моделей у редакторі (за необхідності)
● Створення з модульного конструктору мастер сцени майбутнього біому з
влучанням у кей арт
● Скульптинг лендскейпу
● Налаштування фулліейджей та спавн їх на локації (дерева, рослини та інше)
● Написання та правки матеріалів
● Налаштування освітлення (глобального та точкового)
● Налаштування пост-процессингу
● Налаштування звукового супроводження на локації (звуки оточення)
● Налаштування навігації ШІ на локації
● Оптимізація ассетів, геометрії на локації та освітлення
● Співпраця з геймдизайнерами та програмістами
● Налаштування геймплею на локації
● Написання блупринтових скриптів на локації
● Налаштування партиклів та їх оптимізація
● Навчання trainee та junior левел дизайнерів
● Постановка завдань та допомога левел дизайнерам
● Затвердження роботи левел дизайнерів
● Участь у розробці маркетингових матеріалів (скріншоти та рекламні відео)
● Offmonreal (Game Development)
з 03.2019 по 09.2021 рр. (2 роки та 6 місяців)

level designer / level artist / game designer

Портфоліо:

● Bureau of Contacts
○ Platforms: PC
○ Role: Level designer, level artist, technical designer
○ Links: Steam Trailer

● Redemption of the Damned
○ Platforms: PC
○ Role: Level designer, level artist, lead level designer
○ Links: Steam
○ Локація “Безодня”
○ Локація "Безодня 2"
○ Локація "Безодня 3"
○ Локація “Селище”(Хаб)
○ Локація “Замок”, Відео
○ Локація “Ліс”

● Hvor: confrontation
○ Platforms: PC
○ Role: Level designer, level artist, game designer
○ Links: Steam

● Hvor
○ Platforms: PC
○ Role: Level designer, level artist, game designer
○ Links: Steam
○ Gameplay

Навички:

Hard skills:
● Unreal Engine 4 (level design / shading /lighting / content making, level sounds/music)
● Unreal Engine 5 (level design / shading /lighting / content making, level sounds/music)
● Blender (редагування об'єктів, створення простих моделей для ігрових рівнів)
● Houdini (створення террейну)
● Photoshop (створення та редагування зображень/текстур/масок)
● Робота з системами контроля версій Git/SVN
Soft skills:
● комунікабельність
● робота в колективі
● навченість
● вміння брати на себе відповідальність
● аналітичне та критичне мислення
● робота над помилками
● творче мислення
● навчання новачків
● самоорганізація та самодисципліна

Схожі кандидати

Level Designer
Дніпро, Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: