Резюме від 21 квітня 2024 Файл

Олена

Менеджер з закупівель

Вік:
45 років
Місто:
Бориспіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олена Бабіна

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
2021 – по сьогоднішній день: ТОВ «Do&Co Київ», керівник відділу по роботі з клієнтами.
Обов'язки: контроль та взаємодія з компаніями – клієнтами, оформлення довгострокових договорів; account management; виявлення потреб ринку/діючих клієнтів для розширення та покращення асортименту/підвищення продажів; робота зі зворотнім зв’язком та скаргами для покращення сервісу та продукту; контроль взаєморозрахунків; проведення презентацій; затвердження робочої документації для запуску/оновлення позицій в асортименті; пошук нових потенційних клієнтів та ведення переговорів з постійними/новими клієнтами компаній: Укрзалізниця, WOG, NOVUS, КОЛО, ФОРА, СІЛЬПО, DOMINOS, ROZETKA, Левада, ЕПІЦЕНТР, РОЗА ВІТРІВ, МАУ, АЗУР, СКАЙ АП, AIR ASTANA, TURKISH AIRLINES та інше. Команда – 5 чоловік.

2010 – до 2021: ТОВ «Do&Co Київ», менеджер відділу по роботі з клієнтами.
Обов'язки: взаємодія з авіакомпаніями – клієнтами; оформлення договорів; контроль взаєморозрахунків; підготовка та проведення презентацій; затвердження документації; проведення переговорів з клієнтами; робота з рекламаціями по своїм авіакомпаніям.

2009 – 2010: ООО «Do&Co Київ», диспетчер по транспорту.
Обов'язки: контроль розкладу повітряних суден; організація експедиції та транспорту; оформлення супровідної документації в 1С; добове планування експедиції та транспорту.

2007 – 2009: ООО «Do&Co Київ», диспетчер по відвантаженню готової продукції.
Обов'язки: прийом замовлень від авіакомпаній та інших клієнтів; оформлення сопровідної документації в 1С; контроль якості випуску готової продукції.

2005 – 2007: ООО «Do&Co Київ», комірник.
Обов'язки: прийом товарів; зберігання та видача матеріальних цінностей; оформлення супровідних документів; ведення обліку складських операцій в 1С.

2003 – 2005: ООО «Do&Co Київ», комплектувальник відділу комплектації.
Обов’язки: комплектація раціонів харчування на регулярні рейси авіакомпаній та бізнес авіації.

2002 – 2003: ООО «Do&Co Київ», комплектувальник відділу бортового посуду
Обов’язки: комплектація обладнання та сервіровка бортового посуду.

Освіта:
Вересень 2010 - липень 2015 Муніципальна академія управління персоналом, спеціальність Економіст.

Володіння мовами:
Українська – вільно
Російська - вільно
Англійська – базове

Ключова інформація: Microsoft tools, 1С, оформлення супровідної документації/договорів, складання звітів. Участь у процесі контролю якості виробництва, згідно стандартам HACCP, внутрішні аудити.

Додаткова інформація:
• Впевнений користувач ПК, офісної оргтехніки, програми "1С" сьомої та восьмої версії, відповідальність, пунктуальність, акуратність, стресостійкість, дружелюбність, скрупульозність, вміння працювати в команді, вміння налаштувати до себе та знаходити спільну мову з різними людьми, грамотність на письмі та вимові, швидке реагування в екстрених ситуаціях. Без шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: