Резюме від 7 квітня 2024 Файл

Андрій

Комплаєнс-менеджер

Вік:
58 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Андрій Лисак

Дата народження: 22.11.1965
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

23 роки в банківській системі України.
Близько 10 років в сфері комплаєнс.
Більше 21 року на керівних посадах.
Після успішного проходження тестування та співбесіди в Національному банку України 08.03.2024 був погоджений Національним банком України на посаду Головного комплаєнс-менеджера (ССО) банку.

Український банк реконструкції та розвитку

Гру. 2023 – теперішній час Головний комплаєнс-менеджер (ССО)

• Оцінка та управління комплаєнс-ризиком банку
• Розробка внутрішньобанківських документів з питань комплаєнс
• Контроль за дотриманням банком норм законодавства, внутрішньобанківських нормативних документів та стандартів професійних об'єднань
• Моніторинг змін в законодавстві та стандартах професійних об'єднань
• Контроль за взаємовідносинами банку з клієнтами та контрагентами з метою запобігання участі банку в незаконних операціях
• Управління ризиками, пов’язаними з конфліктом інтересів
• Протидія корупції
• Контроль за своєчасністю та достовірністю фінансової та статистичної звітності,
захистом персональних даних, управлінням проблемними активами, системою компенсацій та відшкодування, процедурами притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників банку
• Висновки комплаєнс щодо нових продуктів та значних змін в діяльності банку, кредитних операцій із пов’язаними з банком особами
• Участь у дослідженні подій зовнішнього та внутрішнього шахрайства
• Проведення навчань працівників банку з питань комплаєнс
• Звітність Наглядовій раді банку, Правлінню банку, Комітету з управління ризиками банку

Національна суспільна телерадіокомпанія України

Вер. 2021 – Гру. 2022 Начальник управління комплаєнс

• Оцінка та управління комплаєнс-ризиком компанії
• Розробка внутрішніх документів з питань комплаєнс
• Контроль за дотриманням компанією норм законодавства, внутрішніх нормативних документів та стандартів професійних об'єднань

Український банк реконструкції та розвитку

Лют. 2019 – Сер. 2021Начальник управління комплаєнс, СCО, підзвітний Наглядовій Раді банку

• Оцінка та управління комплаєнс-ризиком банку
• Розробка внутрішньобанківських документів з питань комплаєнс
• Контроль за дотриманням банком норм законодавства, внутрішньобанківських нормативних документів та стандартів професійних об'єднань
• Моніторинг змін в законодавстві та стандартах професійних об'єднань
• Контроль за взаємовідносинами банку з клієнтами та контрагентами з метою запобігання участі банку в незаконних операціях
• Управління ризиками, пов’язаними з конфліктом інтересів
• Протидія корупції
• Контроль за своєчасністю та достовірністю фінансової та статистичної звітності,
захистом персональних даних, управлінням непрацюючими активами, системою компенсацій та відшкодування, процедурами притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників банку
• Висновки комплаєнс щодо нових продуктів та значних змін в діяльності банку, кредитних операцій із пов’язаними з банком особами
• Участь у дослідженні подій зовнішнього та внутрішнього шахрайства
• Проведення навчань працівників банку з питань комплаєнс
• Звітність Наглядовій раді банку, Правлінню банку, Комітету з управління ризиками банку

Бер. 2014 – Січ. 2019 Приватні консалтингові проекти

ПАТ “Креді Агріколь Банк” (Головний Офіс):

Лют. 2013 – Лют. 2014 Менеджер управління деонтології

- Здійснював організацію системи запобігання шахрайству
- Впроваджував Програму Комплаєнс Групи Креді Агріколь
- Готував документи для комітетів Комплаєнс та Запобігання Шахрайству
- Здійснював контроль за скаргами клієнтів

Філія “КІБ” ПАТ “Креді Агріколь Банк“:

Гру. 2012 – Січ. 2013 Начальник відділу фінансового моніторингу

- Здійснював авторизацію нових бізнес відносин
- Виконував контролі, пов'язані із запобіганням легалізації доходів,
одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню терористичної діяльності
- Здійснював звітність до Державної Служби Фінансового Моніторингу
- Здійснював звітність до Національного банку України

ПАТ “Корпоративний та Інвестиційний Банк Креді Агріколь”
(в минулому АТ “Креді Ліоне Україна”):

​ Бер. 2008 – Лис. 2012 Керівник служби Комплаєнс, Начальник відділу фінансового моніторингу

- Впроваджував Програму Комплаєнс Групи Креді Агріколь
- Здійснював авторизацію нових бізнес відносин
- Виконував контролі, пов'язані із запобіганням легалізації доходів,
одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню терористичної
діяльності
- Здійснював звітність до Державної Служби Фінансового Моніторингу
- Здійснював звітність до Національного банку України
- Затверджував нові продукти та види діяльності (НПВД)
- Готував документи для комітетів Комплаєнс та НПВД
- Здійснював звітність до Управління Комплаєнс Головного Офісу (Париж)

​ Вер. 2000 – Лют. 2008 Внутрішній Аудитор

- Здійснював аудит всіх видів банківської діяльності
- Виконував заплановані аудиторські перевірки відповідно до
затвердженої річної програми
- Здійснював незаплановані аудиторські перевірки за запитом
членів Правління
- Готував річну карту ризиків та річний план аудиторських перевірок
- Здійснював контроль за впровадженням рекомендацій аудиту
- Здійснював звітність Регіональному Аудитору щодо виконання
річного плану аудиторських перевірок
- Підтримував відносини із наглядовими органами та зовнішніми
аудиторами

Лип. 1996 – Сер. 2000Начальник відділу процедурного забезпечення внутрішньобанківської діяльності

- Здійснював керівництво розробкою внутрішніх процедур та форм
- Виконував обов'язки працівника з інформаційної безпеки
- Здійснював менеджмент прав доступу користувачів в ОДБ
- Здійснював контроль за виконанням плану безперервності бізнесу
- Здійснював координацію встановлення клієнтам системи клієнт-банк
- Виконував обов'язки менеджера проекту впровадження корпоративних
пластикових карток
- Здійснював координацію розробки інших внутрішніх проектів

Жов. 1993 – Чер. 1996 Офіцер з відносин з корпоративними клієнтами та банками-кореспондентами

​ Освіта

​ 1983 – 1989Національний Технічний Університет України
Кваліфікація – Інженер-Математик
​ 1992 – 1993Комерційний Університет Менеджменту
Кваліфікація – Консультант інофірм з питань українського ринку
​ 1998 – 1999 Міжнародний Інститут Менеджменту
Кваліфікація: Магістр Ділового Адміністрування (MBA)
Кваліфікація: Спеціаліст з управління зовнішньоекономічною діяльністю

​ ВмінняМови
Вільне усне та письмове володіння: англійська, російська, українська
​ Основи: французька
Комп'ютер
Користувач: Microsoft Office, Business Objects, ProFIX, Б2

Персональні якостіВідповідальний, працелюбний, точний, ініціативний, комунікабельний

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: