Резюме від 3 травня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10600064

Фахівець з тендерів

Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ГОМОН Юрій /ГОМОН Юрій Володимирович

Вік: 55 років
Адреса: проспект Науки, буд 2, кв. 5а, м. Дніпро, Україна
Телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

КВАЛИФИКАЦИЯ 9-річний досвід роботи в забезпеченні Державного підприємства необхідними
для життєдіяльності товарами, послугами та роботами, а також продаж послуг
підприємства з використанням електронної системи закупівель ПРОЗОРРО .
МЕТА Активне сприяння розвитку компанії за допомогою
високоякісного виконання роботи з максимальним використанням
наявних знань, навичок та умінь, бажання розкрити та реалізувати свої
можливості.
Отримання посади фахівця з тендерів, керівника тендерного відділу. Бажаний
рівень зарплати – від 35000 грн.
ДОСВІД РОБОТИ
18.10.2021 – теперішний НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО
час ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ПО ЗАКУПІВЛЯМ).
ДП «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ
НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА
СЕРТИФІКАЦІЇ», м. Дніпро, вул. Барикадна, 23.
Специалізация підприємства:
Послуги в сфері метрології, сертифікації та стандартизації.
Основні обов’язки:
 Узагальнення потреби замовника/планування у товарах,
роботах/послугах в т.ч. складання бюджету закупівель на наступний рік.
 Опрацювання отриманої інформації та формулювання структурованих
висновків, комплексне представлення опрацьованої інформації щодо
необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг.
 Планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що
плануються закуповуватися.
 Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців).
Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та
формулювання структурованих висновків.
 Складання та затвердження річного плану закупівель, здійснення вибору
процедури закупівлі та її проведення.
 Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому
числі надання роз'яснень до тендерної документації (у разі наявності
вимог/скарг закупівлі).
 Розробка недискримінаційних кваліфікаційних вимог до
виробників/постачальників товарів/послуг.
 Розгляд тендерних пропозицій, забезпечення рівних умов для всіх
учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
 Взаємодія з контролюючими органами, структуроване надання
необхідної інформації.
 Підготовка та надсилання органу оскарження - Антимонопольному
комітету України (у разі отримання скарги) на його запит
інформацію/пояснення, щодо процедури публічних закупівель.
 Проведення постійного моніторингу змін у закупівельному та суміжному
законодавствах.
 Участь у договірній роботі: організація роботи, направленої на своєчасне
укладання договору за результатами проведених процедур закупівель.
 Організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі
необхідності), звітування про його виконання.
 Забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору
про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення
інформації в електронній системі закупівель, передбачених
законодавством.
 Реєстрація на майданчику та участь у процедурах закупівель.
Участь у державних та комерційних торгів, конкурсів, аукціонів як «Учасник»:
 - аналіз та моніторинг ринку;
 - запит та вивчення конкурсної документації, роз'яснень та змін;
 - оперативна підготовка повного пакету документів;
 - проведення переговорів, укладання договорів з клієнтами;
 - ведення встановленої звітності.

Досягнення та результати:
 значна економія коштів підприємства;
 спочатку побудовано процедуру закупівель на підприємстві з
використанням електронної системи закупівель ПРОЗОРРО;
 перемог у тендерах як Учасник не менше 95 %;
 забезпечення стабільної роботи підприємства своєчасним постачанням
товаром, робіт та послуг;
 проведено в якості Замовника більше 2 500 закупівель в ПРОЗОРРО
(спрощені закупівлі, відкриті торги, відкриті торги з особливостями,
переговорна процедура, звіти по договорам);
 проведено в якості Учасника більше 1 000 закупівель в ПРОЗОРРО
(спрощені закупівлі, відкриті торги, відкриті торги з особливостями,
переговорна процедура).
Кількість підлеглих: 5 осіб.
Штат компанії: 250 осіб.
05.01.2018 - 18.10.2021 ПРОВІДНИЙ ІНЖЕНЕР ВІДДІЛУ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (ГОЛОВА ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ДО 31.12.2021,
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ПО ЗАКУПІВЛЯМ).
ДП «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ
НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА
СЕРТИФІКАЦІЇ», м. Дніпро, вул. Барикадна, 23.
Специалізация підприємства:
Послуги в сфері метрології, сертифікації та стандартизації.
Основні обов’язки:
 Узагальнення потреби замовника/планування у товарах,
роботах/послугах в т.ч. складання бюджету закупівель на наступний рік.
 Опрацювання отриманої інформації та формулювання структурованих
висновків, комплексне представлення опрацьованої інформації щодо
необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг.
 Планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що
плануються закуповуватися.
 Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців).
Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та
формулювання структурованих висновків.
 Складання та затвердження річного плану закупівель, здійснення вибору
процедури закупівлі та її проведення.
 Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому
числі надання роз'яснень до тендерної документації (у разі наявності
вимог/скарг закупівлі).
 Розробка недискримінаційних кваліфікаційних вимог до
виробників/постачальників товарів/послуг.
 Розгляд тендерних пропозицій, забезпечення рівних умов для всіх
учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
 Взаємодія з контролюючими органами, структуроване надання
необхідної інформації.
 Підготовка та надсилання органу оскарження - Антимонопольному
комітету України (у разі отримання скарги) на його запит
інформацію/пояснення, щодо процедури публічних закупівель.
 Проведення постійного моніторингу змін у закупівельному та суміжному
законодавствах.
 Участь у договірній роботі: організація роботи, направленої на своєчасне
укладання договору за результатами проведених процедур закупівель.
 Організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі
необхідності), звітування про його виконання.
 Забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору
про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення
інформації в електронній системі закупівель, передбачених
законодавством.
 Реєстрація на майданчику та участь у процедурах закупівель.
Участь у державних та комерційних торгів, конкурсів, аукціонів як «Учасник»:
 аналіз та моніторинг ринку;
 запит та вивчення конкурсної документації, роз'яснень та змін;
 оперативна підготовка повного пакету документів;
 проведення переговорів, укладання договорів з клієнтами;
 ведення встановленої звітності.
Кількість підлеглих: не має.
Штат компанії: 250 осіб.
19.01.2016 - 05.01.2018 ІНЖЕНЕР 1 КАТЕГОРІЇ ВІДДІЛУ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (СЕКРЕТАР ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ) ДП
«ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-
ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА
СЕРТИФІКАЦІЇ», м. Дніпро, вул. Барикадна, 23.
Специалізация підприємства:
Послуги в сфері метрології, сертифікації та стандартизації.
Основні обов’язки:
Участь у державних та комерційних торгів, конкурсів, аукціонів як:
«Учасник»
 аналіз та моніторинг ринку;
 запит та вивчення конкурсної документації, роз'яснень та змін;
 оперативна підготовка повного пакету документів;
 проведення переговорів, укладання договорів з клієнтами;
 ведення встановленої звітності.
«Замовник»
 реєстрація на веб-порталі, торгових площадках;
 формування інформації для оприлюднення на сайтах (в т.ч. супровідних
документів);
 складання технічного завдання, тендерної документації;
 участь у перед тендерних зустрічах і переговорах, складання протоколів та
листування з учасниками закупівель;
 складання звітності;
 узгодження параметрів та заключення договорів.
Кількість підлеглих: не має.
Штат компанії: 250 осіб.
16.07.2015 - 05.01.2018 ІНЖЕНЕР З МЕТРОЛОГІЇ ВІДДІЛУ ДЕРЖАВНОГО
МЕТРОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ
ТЕХНІКИ МЕХАНІЧНИХ ВЕЛИЧИН ДП «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ
РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР
СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», м. Дніпро, вул.
Барикадна, 23.
Специалізация підприємства:
Послуги в сфері метрології, сертифікації та стандартизації.
Основні обов’язки:
 Повірка засобів вимірювальної техніки
01.11.2004 - 16.07.2015 Керуючий сектором закупівель та продажу металопрокату ТОВ
«Дніпровська Енерго-Металургійна компанія», м. Дніпро, пр. Правди, 35.
Специалізация підприємства:
Продаж металопрокату, нафтогазового обладнання, виробництво цегли.
Основні обов’язки:
 виконання плану продажів по регіону;
 управління розвитком регіону, стратегічне планування;
 моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
 проведення переговорів з VIP-клієнтами;
 контроль дебіторської заборгованості;
 розробка, впровадження та аналіз проведення трейд-маркетингових заходів;
 підбір і навчання персоналу.
Досягнення та результати:
 збільшив загальний обсяг продажів продукції в 3 рази за період роботи в
компанії;
 розширення напрямків діяльності компанії.
Кількість підлеглих: 5 осіб.
Штат компанії: 35 осіб.
25.12.2001 - 01.11.2004 Начальник департаменту нафти та газу ТОВ «Дніпровська Енерго-
Металургійна компанія», м. Дніпро, пр. Правди, 35.
Специалізация підприємства:
Продаж металопрокату, нафтогазового обладнання.
Основні обов’язки:
 виконання плану продажів по регіону;
 моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
 проведення переговорів з VIP-клієнтами;
 пошук та впровадження товарної номенклатури для нафтогазового
комплексу України;
 підбір і навчання персоналу.
Досягнення та результати:
 збільшив загальний обсяг продажів продукції в 3 рази за період роботи в
компанії;
 розширення товарної номенклатури компанії.
Кількість підлеглих: 3 осіб.
Штат компанії: 25 осіб.
01.10.1999 - 25.12.2001 Заступник директора по виробництву ТОВ «Металлтрейд», м. Дніпро, пр.
Правди, 35.
Специалізация підприємства:
Продаж металопрокату, нафтогазового обладнання.
Основні обов’язки:
 виконання плану продажів по регіону;
 моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
 проведення переговорів з VIP-клієнтами;
 пошук та впровадження товарної номенклатури для нафтогазового
комплексу України;
 підбір і навчання персоналу.
Досягнення та результати:
 збільшив загальний обсяг продажів продукції в 3 рази за період роботи в
компанії;
 розширення товарної номенклатури компанії.
Кількість підлеглих: 3 осіб.
Штат компанії: 25 осіб.
15.07.1992 - 01.10.1999 Заступник директора ТОВ «Лоск», м. Дніпро, пр. Правди, 35.
Специалізация підприємства:
Продаж металопрокату, нафтогазового обладнання.
Основні обов’язки:
 виконання плану продажів по регіону;
 моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
 проведення переговорів з VIP-клієнтами;
 пошук та впровадження товарної номенклатури для нафтогазового
комплексу України;
 підбір і навчання персоналу.
Досягнення та результати:
 збільшив загальний обсяг продажів продукції в 8 разів за період роботи в
компанії;
 розширення товарної номенклатури компанії.
Кількість підлеглих: 12 осіб.
Штат компанії: 22 особи.
ОСВІТА Дніпропетровський металургійний інститут, спеціальність: «Автоматизовані
1985 – 1992 металургійні машини та агрегати», диплом з відзнакою, ступень бакалавра.
2021 Пройшов курс навчання «Підвищення кваліфікації Уповноважених осіб» в
академії «Радник».
1986-1988 Служба в збройних силах.

ОСОБИСТІ ДАНІ Народився 18 червня 1968 року. Одружений, троє дітей 32, 27 и 9 років.

ДОДАТКОВА  водійське посвідчення категориї “В”, стаж водіння – 33 роки;
ІНФОРМАЦІЯ  володіння ПК на рівні впевненого користувача (Word, Excel, Internet,
електронна пошта), вміння роботи з оргтехнікою;
 вільно володію діловою українською мовою, англійська мова – зі
словником;
 ПК в особистому користуванні;
 постійний професійний розвиток, читання, підтримка здорового способу
життя, заняття спортом (веслування, велосипед), любов до тварин та
музики

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: