Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Євгенія

Офіс-менеджер

Вік:
32 роки
Місто проживання:
Суми
Готовий працювати:
Дистанційно, Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ровінська
Євгенія Василівна
Місце проживання: місто Суми
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 03.04.1992р.
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
Вища, бакалавр СУМДУ
Факультет: Журналістика
Досвід роботи

Менеджер прямих продажів з 05.2012 по 11.2013
ТОВ «Полігон»
• Холодні дзвінки, презентація послуг мережевої системи
• укладення угоди
• вирішення конфлікт них ситуацій

Менеджер по туризму
ТОВ «Віза Тур»
з 04.2014 по 09.2014
• консультація клієнтів
• оформлення документації
• укладання угоди

Менеджер по туризму
ТОВ «Віза Тур»
з 04.2014 по 09.2014
• консультація клієнтів
• оформлення документації
• укладання угоди

Спеціаліст по роботі з клієнтами
з 05.2015 по 04.2021
ТОВ "САВ-Дістрибьюшн"
• Презентація товару
• консультація клієнтів
• укладання угод
• вирішення конфліктних ситуацій

Товарознавець
з 11.2022 по 05.2023
ТОВ «АЛЛО»
• Контроль надходження та наявність товару на складі
• Проведення інвентаризації
• Встановлення причини утворення надлишків
• Оформлення документації на відвантаження та надходження товару

З 06.2023 по теперішній час
Заступник начальника відділу по замовленням,
ТОВ «Епіцентр К»

• Забезпечення контролю за своєчасним замовленням товарів відділу;
• Організація та контроль процесу замовлення:формування, аналіз звіту ходового товару, визначення причин відсутності товару та вживання заходів до їх усунення.
• Визначення товарних залишків, відслідковування наявності стратегічного товару та своєчасне замовлення, контроль виконання замовлень;
• Формування звіту з не ходового товару та робота з ним;
• Ведення переговорів з постачальниками щодо обміну або поверненню товару, складання відповідної документації для обміну та повернення товару постачальнику. Організація відправки товару перевізником або іншим
транспортом;
• Аналіз результатів торгової діяльності відділу: складання планової та поточної звітності щодо роботи відділу; підготовка інформації про обʼєм продажів;
Контроль дотримання асортиментної політики в рамках конкретних товарних категорій відділу;
• Приймання участі в обробці заявок на тендерні за купівлі, а саме: розподіляти
завдання та контролювати їх виконання; надання супровідних документів по товару
• Ведення та контроль внутрішнього документообігу відділу:
• складання списків працівників відділу;
• ведення обліку робочого часу співробітників, відпусток, листків непрацездатності;
• складання графіку виходу на роботу співробітників;
• забезпечення наявності, необхідної кількості та актуальність учбових матеріалів, їх впорядкованість та відповідний вигляді
• складання графіків відвідування навчань з постачальниками для стажерів, претендентів на підвищення по посаді;
• контроль участі співробітників у семінарах, навчаннях, що проводяться в режимі відеоконференції.
• Приймання скарг та пропозицій від покупців та вживання заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій
• Інформування керівництва про недоліки обслуговування покупців та заходи, які були проведені для їх усунення.

Схожі кандидати

Помічник керівника
Дистанційно

Personal assistant
50000 грн, Інші країни, Дистанційно

Помічник керівника
25000 грн, Дистанційно

Асистент керівника
Дистанційно

Помощник руководителя
Київ, Дистанційно

Помічник керівника
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: