Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Світлана

HR-менеджер

Вік:
40 років
Місто проживання:
Обухів
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Світлана ЦИМБАЛЕНКО

Завжди шукаю способи отримувати позитивні емоції і знаходити
натхнення у повсякденності.
Займаюся самовдосконаленням та спортом.
Приділяю багато часу своїй роботі, вивчаю щось нове і постійно
підвищую свою кваліфікацію.

КИЇВ
телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта Особисті дані
Дата народження
Київ 2001-2006
18 листопада 1983 року
«Відкритий міжнародний університет розвитку
людини «Україна» Громадянство
кваліфікація: «Документознавець, менеджер органів Україна
державної влади та управління»
спеціальність: «Документознавство та інформаційна
діяльність»

Київ 2010-2012
Інститут економіки і бізнесу на транспорті
Національного транспортного університету
кваліфікація: «Юрист»
спеціальність: «Правознавство»

Київ 2012-2013
Національна академія прокуратури України
кваліфікація: «Магістр права»
спеціальність: «Правознавство»

Зайнятість Навички

Заступник начальника відділу уміння самостійно організовувати свою
(HR менеджер) 2020 - Нинішній м. Київ діяльність та час, визначати
 забезпечення належної організації роботи відділу; пріоритетність виконання завдань,
 підготовка проєктів наказів, положень, інструкцій та встановлювати черговість їх виконання
інших організаційно-розпорядчих документів, листів;
 забезпечення належного виконання вимог здатність брати на себе зобов’язання,
законодавства про державну службу (підготовка чітко їх дотримуватись і виконувати
пропозицій, погодження, підписання необхідних
документів та участь у заходах, передбачених розуміння змісту завдання і його
законодавством про державну службу щодо вступу та кінцевих результатів, самостійне
проходження державної служби, узагальнення та визначення можливих шляхів
вивчення інформації поданої кандидатами на зайняття досягнення
вакантних посад на відповідність кваліфікаційним
вимогам, надання консультативної допомоги учасникам
доборів, тощо);
 складання проєктів відповідей на доручення, здатність ефективно взаємодіяти –
завдання, запити, заяви, які надійшли до відділу на дослухатися, сприймати та викладати
розгляд; думки
 забезпечення узагальнення потреб та
планування заходів щодо підвищення кваліфікації усвідомлення важливості якісного
(навчання) працівників; виконання своїх посадових обов'язків з
 організація ведення військового обліку¸ своєчасне дотриманням строків та встановлених
проведення роботи щодо бронювання процедур
військовозобов’язаних;
 забезпечення взаємодії і співпраці з іншими
державними органами.

Спеціаліст з кадрового діловодства 2016 - 2020
м. Київ
 забезпечення документообігу у відділі;
 ведення обліку контрольних завдань і доручень;
 підготовка проєктів наказів з питань кадрової роботи та Мова
реєстрація їх у відповідних книгах обліку;
 забезпечення обліку, ведення та зберігання трудових Українсська - вільно
книжок, своєчасне внесення до них записів відповідно до
Інструкції про порядок ведення трудових книжок Англійська – Intermediate (B1)
працівників;
 підготовка документів щодо погодження та Професійне навчання:
призначення на посади та звільнення з посад працівників;
підвищення кваліфікації (далі - ПК) з
 формування облікових справ згідно номенклатури
питань здійснення процесуального
справ відділу;
 складання зведеного графіка відпусток працівників, керівництва досудовим розслідуванням
ведення обліку таких відпусток; (2015);
 виконання інших службових доручень керівництва ПК державних службовців апаратів
відділу, пов’язаних із забезпеченням виконання регіональних прокуратур (2018);
покладених на структурний підрозділ завдань. участь у роботі круглого столу
«Державна служба в Україні: шляхи
Юрист 2013 - 2015
м. Обухів реформування» (2019);
 забезпечення участі в судових засіданнях, які ПК за ЗКП «Тайм-менеджмент»
вирішувалися в порядку цивільного судочинства; (2019);
 проведення перевірок організації контролю за ПК за ЗКП «З питань стратегічних
виконанням покарань у виді громадських та виправних комунікацій» (2019);
робіт; ПК з теми «Навички медіації та діалогу
 участь у розгляді судових справ;
для потреб публічної служби» (2020);
 розгляд та вирішення по суті заяв та звернень
громадян, органів виконавчої влади, підприємств, установ, ПУ за ЗКП «Управління персоналом»
організацій. (2021);
курс «Проведення класифікації посад
Спеціаліст, діловод 2009 – 2013 державної служби» (2022);
м. Київ ПК за ЗПсП «Цифрова грамотність
 виконання операції з базами даних (ввід, обробка,
державного службовця органів
накопичення, систематизація, виведення інформації) згідно
прокуратури» (2023)
із інструкцією;
 ведення і редагування текстів у текстовому редакторі;
 ведення документообігу (здійснення реєстрації та облік
вхідної, вихідної та внутрішньої кореспонденції;
 забезпечення належного формування справ і
наглядових проваджень, групування виконаних документів
у справи;
 підготовка і оформлення закінчених діловодством
документів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: