Резюме від 1 травня 2024 Файл

Андрій

Сервіс-менеджер, інженер

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

БОТИГІН АНДРІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 18 червня 1979 р.
Освіта: Чернігівський Державний Технологічний університет
Технологія та устаткування зварювального виробництва
Знання мов: Англійска – розмовна/письмова/технічна, російська – I, українська – II
Інше: Не одружений, дітей нема, діючий закордонний паспорт, водійські права, хибних звичок нема

Досвід роботи:

10.2016–08.2018 "JBM Дистрибуція" (Київ), Директор з розвитку партнерської мережі. Взаємодія з Philips\Panasonic
згідно з контрактними обов’язками про сервісне обслуговування в регіонах України, досягнення
нових партнерських угод з вендорами.
Перемовини про впровадження рішень CRM та ERP які розробляла Компанія на базі Odoo.
09.2008–10.2016 Logitech Europe S.A. (Київ), менеджер із обслуговування та сертифікації (+ Казахстан та Білорусь).
Організація сервісної мережі в Україні, розробка гарантійної та сервісної політики; забезпечення
сервісних партнерів технічною інформацією; контроль компенсацій торговельним партнерам;
перевірка звітності про діяльність сервісних центрів; контроль за виконанням політики Компанії
відносно гарантійних зобов’язань та обслуговування відповідно до законодавства України про
Захист прав споживачів; проведення тренінгів про технічні та споживчим властивостям продукції;
безпосередня участь у вирішенні суперечливих ситуацій; контролювання процеса і термінів
декларування і сертифікації в Україні, взаємодія з виробничими та іншими зарубіжними
підрозділами Компанії.
05.2008–08.2008 Whirlpool Europe s.r.l. (москва), Сервіс-менеджер (тимч_ВО). Контроль за діяльністю сервісної
мережі наросії та в Казахстані; організація сервісної мережі в Білорусі, адаптація сервісних угод
під умови місцевого законодавства; організація процесу сертифікації та випробувань побутової
техніки для продажів на території Білорусі.
04.2007–05.2008 Whirlpool Europe s.r.l. (Київ), Спеціаліст з якості та обслуговування. Координація діяльності
9 головних сервіс-партнерів та більш ніж 130 сервісних-центрів в Україні, Молдові и Грузії;
впровадження та адміністрування інтерактивної системи звітності; перевірка гарантійних звітів,
контроль достовірності інформації в звітах, корекція та штрафні санкції; технічна та інформаційна
підтримка, консультування інженерів і адмін-персонала СЦ; взаємодія з Європейським головним
офісом Корпорації, Головним технічним центром та заводами; моніторинг та своєчасний збір
інформації про епідемічні несправності; аудит партнерів в регіонах; пошук і авторизація нових
СЦ, прийняття рішень про розірвання контрактів у випадках необхідності; проведення тренінгів
для технічного та адмін-персонала СЦ; планування сервісного бюджета на рік; регулярне
складання звітів для Європейського офіса про актуальні показники кількості ремонтів та по сумах
компенсацій, прогнозування витрат на майбутній період; моніторинг, збір інформації та аналіз
діяльності інших виробників у сфері післяпродажного обслуговування; розв’язання конфліктних
ситуацій між споживачами та СЦ, підтримка позитивного іміджа Компанії серед споживачів;
підтвердження доцільностіи заміни виробів протягом терміна гарантії та строка служби;
підготовка та внесення змін до контрактів про сервісне обслуговування; взаємодія з імпортерами
та дилерами в справах компенсацій.
01.2007–03.2007 «Фірма «ВЕНА» (Чернігів), Менеджер з розвитку сервіса (споживча електроніка та побутова
техніка, отримання авторизацій). Сфери діяльності Фірми – системи вентиляції, кондиціонування
та опалення, сантехнічні роботи, ремонт електрообладнання та проф-інструмента.
06.2005–12.2006 Сервіс-центр «ОТТО» (Чернігів), Директор. Управління колективом з 20 спеціалістів. Взаємодія з
виробниками; координація діяльності сервіса, постановка завдань та контроль за виконанням
зобов’язань перед замовниками; планування перспективного развитку; взаємодія з роздрібними
мережами; ділове листування; контроль за рухом та прогнозування і аналіз використання запасних
частин; складання планових заказів; формування ціноутворення на послуги, запчастини і
аксесуари; фінансове планування; підбір персонала; контроль за діяльністю віддалених
приймальних пунктів; врегулювання конфліктних ситуацій.
06.2000–06.2005 Сервісний-центр «ОТТО» (Чернігів), Менеджер. Управління колективом інженерів та ресепшн.
Складання регулярних звітів про виконані роботи для виробників; замовлення запчастин;
складання рахунків-фактур та видаткової документації на продажі та послуги; приймання товару,
перевірка супутньої документації, формування запитів на списанння; ділове листування;
консультація інженерів по технічній документації та переклад з англійскої мови; приймання
апаратури в ремонт від споживачів; взаємодія з виробниками з актуальних питань.
09.1997-06.2000 в/ч А4498 (Чернігів), інженер-програміст, Центр АСУ Штабу Північного ОК.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: