• PRO

Дмитрий

Support Manager, 40 000 грн

Розглядає посади:
Support Manager, Диспетчер, Менеджер з продажу
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Project manager

з 08.2024 по нині (1 рік)
IK Home Pros, Дистанційно (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Client Communication: Discuss home repair needs, determine job details, timelines, and calculate costs.
Consulting with Technicians: Coordinate with technicians to plan work schedules, routes, and track hours and materials used.
Dispute Resolution: Handle technical and financial disputes to ensure smooth operations.
Customer Billing: Calculate final costs and process billing for clients.
Photo Reporting: Document completed work with photos for transparency and accountability.
CRM Management: Maintain detailed records in the CRM system.
Team Collaboration: Work closely with other managers to align on goals and strategies.
On-Site Translation: Provide real-time translation between technicians and clients when needed.

Academic Writer

з 08.2019 по нині (6 років)
Freelancer, Дистанційно (Освіта, наука)

Я написав близько 1000 академічних робіт на англійській мові за останні 5 років (курсові, дипломні, ессе, твори, вірші, дослідницькі роботи, статті, критичні огляди, аналітичні огляди, літературні огляди і т.п.
Основні напрямки: психологія, біологія, філиологія, медицина, історія.
Займаюсь написанням академічних робіт майже будь-якої складності.
Є досвсід написання технічних завдань, існтрукцій, перекладів.
Швидко розбираюсь в великих об'ємах нової інформації.
Швидко навчаюсь.
Сліпий набір тексту.
Вільно володію усною та письмовою англійською.
Уважний до деталей.
Швидко адаптуюсь до багатозадачних завдань та проектів.

Customer Support Manager

з 02.2016 по 08.2020 (4 роки 6 місяців)
Hexa LLC, Київ (IT)

Служба підтримки клієнтів за допомогою чатів та в основному дзвінків (вхідні та вихідні).
Вирішення спірних питань та скарг.
Високоінтенсивний потік клієнтів.
Робота з CRM системами, багатозадачність.
Робота супервайзером для команди з 3-5 людей.

Customer Support Manager

з 10.2014 по 01.2016 (1 рік 3 місяці)
GoAntiFraud, Київ (IT)

Онлайн підтримка клієнтів через пошту, чати та звінки.
Вирішення спірних питань.
Робота підвищеної психологічної складності.
Робота супервайзером.

Customer Support Manager

з 03.2013 по 10.2014 (1 рік 7 місяців)
AXA Insurance, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Онлайн реєстрація страхових випадків по телефону.
Юридичні консультації в сфері страхування наземного транспорту.
Служба підтримки клієнтів компанії.
Багатозадачність та ведення CRM системи.

Перекладач англійської

з 06.2011 по 12.2012 (1 рік 6 місяців)
Freelancer, Київ (Освіта, наука)

Переклад презентацій, статутний документів, міжнародних договорів, ліцензій, клінічних досліджень з та на англійську мову. Самозанятість.

Менеджер Work&Travel USA

з 01.2011 по 06.2011 (5 місяців)
Аспект, Київ (Туризм)

Підготовка документів для американської візи
Подання документів до посольства США
Юридичний переклад

Movie Theater Attendant

з 06.2008 по 09.2008 (3 місяці)
RC Movies (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Освіта

НАУ

Міжнародне право, Київ
Незакінчена вища, з 2006 по 2010 (4 роки)

Знання і навички

  • Пунктуальність
  • Аналітичне мислення
  • Переклад з англійської
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Логічне мислення
  • Уважність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Уміння швидко засвоювати нову інформацію
  • Систм
  • Швидкий набір тексту
  • Ведення онлайн-чатів
  • Перша лінія підтримки
  • Ведення CRM
  • Zendesk
  • Slack

Знання мов

Англійська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: