Резюме від 17 квітня 2024 Файл

Олена

Діловод

Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

ОСОБИСТІ ДАНІ

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Попова Олена Миколаївна
Дата народження :
17.12.1986
Адреса:
м. Київ, бул. Чоколівський, 37 (Солом’янський р-н)
Телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ПРОФІЛЬ
1. 6-річний досвід роботи у сфері ведення документообігу.
2. Розвинене логічне мислення.
3. Акуратність, уважність, посидючість.
4. Конструктивне сприйняття критики.

ДОСВІД РОБОТИ

грудень 2017 – квітень 2020
Документознавець І-ої категорії
управління боротьби зі злочинами пов’язаними з торгівлею людьми Головного управління Національної поліції у м. Києві
квітень 2020 – серпень 2020
Провідний інспектор
відділ кіберполіції Київської області Департаменту кіберполіції Національної поліції України
серпень 2020 – лютий 2021
Документознавець І-ої категорії сектору документального забезпечення
Солом’янського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві
липень 2021 – березень 2024
Головний спеціаліст сектору організаційно-аналітичної роботи
управління міграційної поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві

ОБОВ’ЯЗКИ
- прийом і розподіл телефонних дзвінків;
- організація роботи щодо отримання, попереднього опрацювання, реєстрації, зберігання, відправки документів;
- координування роботи з ведення діловодства (оформлення документації відповідно до стандартів діловодства);
- прийом, підготовка документів для відправлення з поштових відділень ПАТ "Укрпошта", ТОВ "Нова пошта", фельдзв’язок;
- первинне опрацювання документів (вхідних, вихідних, внутрішніх) з грифом «Для службового користування»;
- відповідно до вказівок (резолюцій) керівництва передача документів на виконання працівникам, ознайомлення з розпорядчими документами, контроль за виконанням документів в термін визначений законодавством України;
- формування номенклатури, розмітка наявності місць зберігання документів, складання опису в сформованих номенклатурних справах та їх підшивка;
-допомога при складанні та оформленні листів та інших внутрішніх документів працівникам;
- ведення обліку службових відряджень;
- робота з оргтехнікою;
- підготовка необхідних документів для отримання канцтоварів, техніки та її списання.

ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ

Спеціаліст вересень 2003- липень 2008
Національна академія банківської справи Національного банку України
Спеціальність: фінанси

Спеціаліст вересень 2008- березень 2012
Національна академія внутрішніх справ
Спеціальність: правознавство

НАВИЧКИ

1. ПК – досвідчений користувач (MS Office, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми);
2. Права водія кат. В;
3. Знання оргтехніки ( ксерокс, факс, принтер, сканер).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: