Резюме від 5 травня 2024 Файл

Анастасія

Event-адміністратор

Вік:
27 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бондаренко Анастасія
Олександрівна

Особиста інформація
Місце проживання: м. Одеса
Освіта: вища
Дата народження: 30.12.1996 року
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
Вересень 2018 р. – грудень 2019 р., ВНЗ «Одеська державна академія технічного
регулювання та якості», спеціальність Метрологія та інформаційно-вимірювальна
техніка, кваліфікація Магістр з інженерії якості, диплом магістра з відзнакою (денна
форма навчання).
Вересень 2014 р. – червень 2018 р., ВНЗ «Одеська державна академія технічного
регулювання та якості», напрям підготовки Метрологія, стандартизація та
сертифікація, кваліфікація Технічний фахівець в галузі фізичних наук та техніки,
диплом бакалавра з відзнакою (денна форма навчання).

Додаткова освіта
Липень 2023 р. – листопад 2023 р., пройшла курс «Pre-intermediate/A2 English
course», школа «Green Forest».
Листопад 2023 р., пройшла курс «Web Design Fundamentals», школа «Альпака».
Червень 2020 р., пройшла курс на тему «Публічні закупівлі в системі Prozorro»,
«Українська універсальна біржа».
Листопад 2018 р. – лютий 2019 р., пройшла курс «UI/UX Web, mobile -дизайн»,
студія «Mobios».

Досвід роботи

Property Purchase Transaction Specialist
Травень 2022 р. – Червень 2023 р., Міжнародний інвестиційно-девелоперський
холдинг Zezman, м. Одеса
Функціональні обов’язки:
 Пошук об’єктів нерухомості (ОН), зазвичай земельних ділянок, ведення
переговорів та зустрічей з продавцями. Огляд ОН, пошук інформації про них у
реєстрах, їх аналіз та презентація на нарадах;
 Укладання договорів купівлі-продажу, договорів позики, іпотеки, угод про
співпрацю та інших договорів;
 Організація зустрічей у нотаріуса, в офісі для укладання договорів;
 Контроль виконання обов’язків сторонами умов договору;
 Проведення нарад через Google meet, ведення Google календаря, ведення роботи
в CRM програмі;

Директор
Серпень 2020 р. – Листопад 2021 р. (1 рік 4 місяці), проектувальна компанія ТОВ
«Будпроект-Н», м. Одеса.
Функціональні обов’язки:
 Ведення організації підприємства;
 Видання наказів по підприємству;
 Ведення кадрового та військового обліку підприємства;
 Пошук тендерних закупівель;
 Підготовка тендерної документації та участь в аукціонах тендерних закупівель;
 Заключення договорів та контроль за умовами їх виконання;
 Контроль та перевірка виконання проектно-кошторисної документації.

Тендерний менеджер (за сумісництвом інспектор з кадрів та офіс-
адміністратор)
Листопад 2018 р. – Вересень 2021 р., будівельна компанія ТОВ «Результат-99», м.
Одеса.
Функціональні обов’язки:
 Пошук тендерних закупівель;
 Підготовка тендерної документації та участь в аукціонах тендерних закупівель;
 Заключення договорів та контроль за умовами їх виконання;
 Ведення кадрового та військового обліку підприємства;
 Забезпечення офісу необхідним офісним приладдям;
 Закупка матеріалів для виконання будівельних робіт;
 Налагодження професійної комунікації між працівниками;
 Формування рахунків, видаткових накладних та актів виконаних робіт,
оформлення кошторисів на будівництво в АВК-5;
 Підготовка до тематичних виставок та прийняття участі в них;
 Написання інформаційних статей для сайту.

Менеджер тендерного відділу
Березень – жовтень 2018 р., ТОВ "ВКП "ГІДРО УКРАЇНА", м. Одеса.
Функціональні обов’язки:
 Пошук тендерних закупівель;
 Підготовка тендерної документації та участь в аукціонах тендерних закупівель;
 Заключення договорів та контроль за умовами їх виконання;
 Формування розрахунків для тендерів, рахунків та видаткових накладних в 1С;

Менеджер по роботі з тендерами
Квітень – жовтень 2017 р., Приватне підприємство «Торгова компанія «Сервіс»,
м. Одеса.
Функціональні обов’язки:
 Пошук тендерних закупівель;
 Підготовка тендерної документації та участь в аукціонах тендерних закупівель;
 Заключення договорів та контроль за умовами їх виконання;
 Формування розрахунків для тендерів, рахунків та видаткових накладних в 1С;
Голова Студентського самоврядування (Студради) Академії
Січень 2017 р. - грудень 2019 р., ВНЗ «Одеська державна академія технічного
регулювання та якості», м. Одеса.
Функціональні обов’язки:
 Вирішення питань навчання і побуту, захисту прав та інтересів студентів;
 Прийняття участі в управлінні Академією та представлення студентів у
відносинах з адміністрацією;
 Організація та проведення культурно-масових заходів (концертів, студентських
акцій, заходів та програм), науково-практичних конференцій, літературно-
мистецьких заходів, фізичних змагань тощо;
 Затвердження структури та членів Студради та координація їх діяльності;
 Ведення засідань, формування звітності та видання наказів Студради;
 Реалізація творчих можливостей та ініціатив студентів;

Лаборант кафедри Загально-технічної та фундаментальної підготовки
Вересень 2015 р. – грудень 2017 р., ВНЗ «Одеська державна академія технічного
регулювання та якості».
Функціональні обов’язки:
 Надання студентам та викладачам кваліфікованої допомоги, щодо використання
обладнання, навчально-методичних матеріалів;
 Відповідальність за збереження обладнання, майна та навчально-методичної
документації;
 Розроблення, виготовлення та підбір навчально-наочного матеріалу, навчально-
методичної документації;
 Створення та ведення звітної документації кафедри;
 Проведення заходів для забезпечення проведення необхідних дисциплін
кафедри.

Професійні навички
 володіння комп’ютером;
 знання програм пакету Microsoft Office, 1С, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator,
Figma, АВК-4, Bitrix24);
 навички з проведення нарад через Google Meet та ведення Google Календаря;
 навички роботи з Google Диском, Документами, Таблицями, Презентаціями,
власно створеними Google Maps та Google Earth;
 навички з пошуку інформації про фіз. особу, юр. особу, об’єкт нерухомості у
електронних реєстрах;
 навички з ведення договірної роботи, складання юридичних документів,
договорів та документів, що підлягають нотаріальному посвідченню;
 навички з розроблення навчально-методичної та звітної документації;
 досвід роботи з електронними порталами «Дія» та «vkursi.pro»;
 досвід роботи з нотаріусами;
 досвід з ведення кадрового та військового обліку підприємства;
 досвід з участі у тендерних закупівлях;
 досвід з написання інформаційних статей для сайту;
 досвід з ведення первинних бухгалтерських документів;
 досвід з оформлення та складання проектно-кошторисної документації;
 досвід з організації відрядженнь та від’їзду у відрядження по Україні;
 досвід з пошуку об’єктів нерухомості (земельні ділянки), ведення переговорів з
продавцями об’єктів, виїзду на об’єкти, отримання документів, подальшого аналізу,
презентації керівництву;
 досвід з проведення та організації навчальних, наукових, фізичних та культурно-
масових заходів.

Володіння мовами
Українська – вільно володію.
Англійська – Intermediate/B1.

Особисті якості
Чесна, відповідальна, уважна до деталей, дружелюбна, ввічлива, амбіційна,
креативна, пунктуальна, комунікабельна, організована.

Хобі та інтереси
Займаюсь йогою, для підтримки свого фізичного та емоційного здоров'я,
розвиваю гнучкість.
Займаюсь фітнес-тренуванням, для зміцнення м'язів та розвитку фізичної
витривалості.
Захоплююсь колекціонуванням марок та стікерів з-під цукру.
Полюбляю займатись рукоділлям.
Граю в настільні ігри з друзями.

Схожі кандидати

Ивент-менеджер
14000 грн, Одеса

Ивент-менеджер
Київ, Дистанційно

Event-менеджер
Одеса

Івент-менеджер
30000 грн, Львів, Дистанційно

Event-менеджер
25000 грн, Київ, Дистанційно

Керівник освітніх закладів, лектор, івент-менеджер
30000 грн, Львів, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: