• Файл

Вікторія

Помічник юриста

Розглядає посади:
Помічник юриста, Діловод, Молодший юрист, Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами
Вік:
23 роки
Місто проживання:
Красне (Львівська обл.)
Готовий працювати:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Малиновської Вікторії Романівни

Телефон
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Е-mail
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Вік
22 роки (05.08.2002 р.)

Проживання
Львівська область, Золочівський район, селище Красне

Мови
• українська — рідна
• англійська — Elementary

ОСВІТА
Відокремлений структурний підрозділ Золочівський фаховий коледж Національного університету «Львівська політехніка» за спеціальністю. «081 Право» (молодший спеціаліст з права).
Львівський державний університет безпеки життєдіяльності за спеціальністю «263 Цивільна безпека» (фахівець з питань цивільного захисту).
ДОСВІД РОБОТИ
• Продавець в дитячому магазині «Kinder Shop»;
• Інженер з охорони праці у Службі цивільного захисту, пожежної безпеки та охорони праці;
• Проектний менеджер.
За час роботи на ПрАТ «Львівський холодокомбінат»:
• забезпечувала виконання заходів у сфері охорони праці на підприємстві та його структурних підрозділах;
• організовувала взаємодію з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування;
• долучалась до організації та проведення спеціальних об’єктових навчань з
цивільного захисту, протипожежних тренувань, навчань з евакуації, тренінгів та навчань з питань охорони праці;
• проводила вступні, повторні, позапланові та цільові інструктажі з охорони праці;
• організовувала навчання працівників підприємства у Навчально-методичних центрах;
• займалась розробленням наступних документів: накази, положення, інструкції, наряди-допуски, приписи, листи, заяви;
• брала участь у розслідуванні нещасного випадку на виробництві;
• корегувала та погоджувала в ДСНС робочу документацію з питань цивільного захисту та пожежної безпеки;
• проводила ідентифікацію підприємства, як об’єкта підвищеної небезпеки;
• проводила аудити цехів, дільниць та структурних підрозділів підприємства щодо дотримання вимог законодавства у сфері охорони праці з правом видачі приписів;
• організовувала укладання договорів з підрядними організаціями щодо виконання робіт на підприємстві;
• створювала інформаційні стенди та знаки з пожежної безпеки та охорони праці.
На посаді проектного менеджера:
• здійснювала планування та організацію всіх етапів реалізації проєкту, визначала ключові завдання, терміни та відповідальних осіб;
• керувала бюджетом проєкту, контролювала фінансові витрати, готувала звітність та забезпечувала ефективне використання ресурсів;
• координувала роботу команди, розподіляла обов’язки між учасниками, забезпечувала ефективну внутрішню комунікацію;
• налагоджувала співпрацю із зацікавленими сторонами, зокрема органами місцевого самоврядування, партнерами, громадськими організаціями та донорами;
• займалася підготовкою та поданням грантових заявок, вела супровідну документацію;
• здійснювала моніторинг виконання завдань, аналізувала ризики та розробляла рішення для їх мінімізації;
• організовувала інформаційну кампанію, забезпечувала висвітлення проєкту у ЗМІ та соціальних мережах;
• оцінювала результати реалізації проєкту, готувала підсумкові звіти та рекомендації для подальшого розвитку ініціатив.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
◦ навички роботи з ПК: впевнений користувач. Володію знаннями та практичним досвідом в роботі з пакетом Microsoft Office Word, Excel, Power Point, Publisher; Total Commander; інтернет браузерами: US Browser, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome;
◦ розробка різноманітних документів, таких як: накази, інструкції, заяви, звіти, акти, розпорядження, положення, листи;
◦ вміння консультування покупців, ведення обліку товарів;
◦ організація заходів, планування проектів, координація команди, робота з партнерами;
◦ висока відповідальність, висока працездатність, комунікабельність, ініціативність, наполегливість, організованість, вміння працювати у команді.

ОЧІКУВАНА ЗАРОБІТНА ПЛАТА: Згідно домовленості.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: