Резюме від 13 квітня 2024 Файл

Марія

Завідувач архіву

Вік:
40 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

ПІБ: Магдич Марія Володимирівна

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Вік: 40 років

Сімейне положення: заміжня, сину 8 років.

Освіта:

2002-2007 Вінницький Державний педагогічний університет
факультет: Природничо-географічний
спеціальність: Викладач географії та екології
Диплом магістра

2009-2011 Вінницький інститут економіки Тернопільського національного економічного університету

факультет: Післядипломної та магістерської підготовки
спеціальність: Правознавство
Диплом спеціаліста

Трудова біографія:

08.2023 – по теперішній час, Медичний центр «Вінінтермед»
Посада: молодший медичний персонал

07.2009 – 02.2014 Кримська філія Державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України
Посада: Оператор комп’ютерного набору І категорії відділу по підтримці реєстрів в м.Севастополь.
Посадові обов’язки:
- Організація, контроль та консультації щодо внесення і перевірки інформації, формування та видача даних за запитами;
- здійснення прийому громадян, клієнтів підприємства, консультація по телефону;
- ведення ділового листування з організаціями, громадянами, структурними підрозділами та потенційними клієнтами, підписання відповідей на запити та письмові звернення, що надходять на адресу відділення;
- проведення семінарів та навчання роботі з програмними системами, що підтримуються підприємством;

- прийом і реєстрація документів, ведення архівної справи підприємства;
- систематичне вивчення та робота з розпорядчими документами, нормативно-правовими актами, якими регламентується робота підприємства в цілому та кожного реєстру окремо;

03.2009 – 07.2009 Державне підприємство «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України
Посада: Реєстратор.
Посадові обов’язки:
- прийом і реєстрація документів від громадян, консультація;
- оформлення у програмі бланків замовлення, обробка даних, підготовка до видачі;
- ведення ділового листування з організаціями, структурними підрозділами та потенційними клієнтами;
- забезпечення дотримання організаційно – технологічної інструкції у процесі надання послуг;
- робота в програмі з оформлення, обробки даних та видачі документів за запитами;

10.2008 – 02.2009 Дитячий садочок
Посада: вихователь

08.2007 –10.2008 Комп’ютерна фірма «Нова Ера»
Посада: офіс-менеджер, адміністратор.
Посадові обов’язки:
- робота з документами (оформлення прибуткових, видаткових ордерів, накладних, інше);
- складання актів звірки взаєморозрахунків по кожному клієнту;
- прийом, видача готівкових коштів;
- узгодження, оформлення та укладання договірних відносин;
- консультування клієнтів з асортименту товарів та продаж.

Специальні знання та вміння:
- упевнений користувач ПК. Знання: Windows, Microsoft Office, Word, Excel, Open Office,
знання реєстрів МЮУ;
- навички оперативного пошуку необхідної інформації з її подальшою обробкою;
- володіння оргтехнікою;
- мови: українська – вільне володіння, англійська базова.

Професійні та особисті якості:
- комунікабельність, гнучкість у спілкуванні, грамотна мова;
- вміння працювати з людьми, працювати у команді;
- відповідальність;
- швидко навчаюсь.

Інші резюме цього кандидата

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: