Назустріч — платформа взаємодії ветеранів та роботодавців
Переглянути
  • Файл

Анна

PR-спеціаліст, стратег комунікацій, проєктний менеджер

Вік:
42 роки
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Дистанційно, Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ШАРУК АННА
ПІАР-МЕНЕДЖЕР, СТРАТЕГ КОМУНІКАЦІЙ, ПРОЄКТНИЙ МЕНЕДЖЕР
Про мене:
Експертка з PR, стратегічних комунікацій та управління
репутацією з досвідом роботи у державному, військовому,
соціальному та бізнес-секторах. Спеціалізуюся на взаємодії зі ЗМІ,
кризових комунікаціях, репутаційному менеджменті та
стратегічному маркетингу. Маю успішний досвід у побудові
інформаційних кампаній, створенні контенту та запуску
комунікаційних стратегій для громадських ініціатив, бізнесу та
військових структур.

Вища. Спеціальність - фінанси. Навчалась у Луцькому Національному
ОСВІТА
Технічному Університеті.
ДОДАТКОВА ОСВІТА “Технології використання штучного інтелекту” - школа FRANCH IA
Курс з грантрайтингу - центр розвитку “Час змін”
Проєктний менеджмент - Genius
Стратегічний маркетинг - “LABA”
Інтернет маркетинг, SMM - академія ШАГ

ДОСВІД РОБОТИ
ПРОЄКТНИЙ МЕНЕДЖЕР
Військовий навчальний тренувальний центр “Тернове Поле”
Функціональні обов’язки:
розробка та впровадження маркетингової стратегії ТНЦ “Тернове Поле”;
комунікація з органами влади, ЗМІ (підготувала понад 50 інформаційних матеріалів для ЗМІ),
військовими та цивільними громадянами;
розробка, впровадження, організація та супровід військових навчальних програм для
цивільних громадян;
організація та супровід реалізації державної Програми підготовки цивільного населення до
національного спротиву;
ведення звітності по проведених військових навчаннях:
написання прес-релізів та новин, створення презентацій, зйомка інтерв’ю
формування грантових заявок:
відкриття та ведення соціальних сторінок у фейсбуці, інстаграмі та створення каналу у ютубі
та тік-тоці;
зйомка та монтаж відео з військових тренувань, продукування різностороннього контенту;
прийом запитів від підрозділів ЗСУ;
розробка та реалізація освітніх військових медіапроєктів..

ПРЕС-СЕКРЕТАР
ДФТГ “Луцьк” - Добровольче формування територіальної громади Луцьк ( Батальйон оперативного реагування
“Луцьк”
Функціональні обов’язки:
Координувала комунікації батальйону зі ЗМІ, забезпечуючи інформаційне висвітлення його
діяльності.
Підготувала понад 10 прес-релізів та аналітичних матеріалів, що були опубліковані в
національних та регіональних медіа.
Запустила інформаційну кампанію, яка допомогла залучати нових добровольців до
батальйону.
Адмініструвала соціальні сторінки та керувала створенням контенту (відео, статті, фото).
ПІАР-МЕНЕДЖЕР
Піар-менеджер та помічник публічної особи
Функціональні обов’язки:
написання промов, презентацій, підготовка звітів;
підвищила впізнаваність публічної особи через комплексну піар-стратегію;
ведення соціальних сторінок публічної особи;
комунікація зі ЗМІ;
виконання розпоряджень публічної особи.

DISTRIBUTION OFFICER

Міжнародна гуманітарна організація MEDAIR

Функціональні обов’язки:
реалізація проєктів по допомозі ВПО в гуманітарній та соціальній сферах від етапу вивчення
потреб контрагентів до організації реалізації ряду програм у напрямку покращення умов
проживання ВПО на території Волинської області;
вивчення потреб цільової аудиторії проєкту;
планування активностей та ініціатив по проєкту;
координація команди щодо пошуку інструментів для реалізації проєкту;
аналітика та аналіз ефективності та звітування по проєкту.

МЕНЕДЖЕР З ПЕРСОНАЛУ (HR)
ПРАТ ВГП ТМ “РУТА”
Функціональні обов’язки:
активний пошук та відбір кандидатів згідно визначеного профілю
робота з кадровим резервом
моніторинг ринку праці
проведення співбесід з потенційними кандидатами
ведення статистичного обліку та звітування по відкритим та закритим
вакансіям на підприємстві

АВТОР ТА МЕНЕДЖЕР КУЛЬТУРНИХ, ОСВІТНІХ ТА ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОГРАМ
Функціональні обов’язки:
розробка концепції проектів, пошук та підбір тренерів під проект
організація та запуск проектів;
адміністрування та розвиток проектів.

ДИРЕКТОР ПП УНІВЕРСАЛ-ЛІГА В
Функціональні обов’язки:;
організація та контроль діяльності підприємства
фінансовий контроль та планування
управління персоналом
юридична та адміністративна діяльність
оперативне управління
ЖУРНАЛІСТСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
Freelancer

Функціональні обов’язки:
збір інформації шляхом інтерв’ювання осіб;
підготовка та написання статей;
робота з редакційним колективом, стратегічне планування у напрямку збільшення
популярності ЗМІ;
розробка стратегії формування позитивного іміджу ЗМІ.

ПРОВІДНИЙ СПЕЦІАЛІСТ РОЗДРІБНОГО БІЗНЕСУ

КБ “ПриватБанк”

Функціональні обов’язки:
обслуговування роздрібного бізнесу та віп-клієнтів банку;
організація навчання нового персоналу;
адаптація нових працівників до операційних банківських процесів;
навчання та оцінка працівників команди.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Рівень англійської В1.
Можу використовувати власне авто для виконання службових завдань.
Моб.тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
email [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

РОЗГЛЯДАЮ МОЖЛИВІСТЬ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ У ДИСТАНЦІЙНОМУ АБО ГІБРИДНОМУ ФОРМАТІ З ГОТОВНІСТЮ
ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ ВИСОКУ ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОНАННЯ РОБОЧИХ ЗАДАЧ НЕЗАЛЕЖНО ВІД ЛОКАЦІЇ

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: