Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Ольга

Спеціаліст з тендерів

Вік:
35 років
Місто проживання:
Хмельницький
Готовий працювати:
Дистанційно, Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Зозуля-Савіцька Ольга Петрівна
Дата народження: 17.11.1988 року
Місце проживання: м.Хмельницький
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

МЕТА: здобуття посади спеціаліста/ фахівця/
менеджера/ юриста з публічних (тендерних)
закупівель

БАЖАНИЙ РІВЕНЬ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ:
30 000,00 грн

ДОСВІД РОБОТИ В СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ
ЗАКУПІВЕЛЬ – 6 років.

ПОБАЖАННЯ: дистанційна робота або гібридний
формат (дім/офіс) або офіс у м.Хмельницький

ДОСВІД РОБОТИ:

з 08.01.2020 – 29.03.2024 АТ «УКРПОШТА» м.Київ – віддалено.
Посада – менеджер з публічних закупівель/головний фахівець з проведення тендерних закупівель
відділу тендерних процедур Департаменту тендерних процедур АТ «Укрпошта».
Функції: Уповноважена особа АТ «Укрпошта»: організація та проведення публічних закупівель
(відкритих торгів, відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відкритих торгів з особливостями,
рамкових угод, спрощених закупівель, запитів цінових пропозицій (пропозицій постачальників),
конкурсів, а також неконкурентних процедур – переговорних процедур, допорогових закупівель),
аналізів ринку та робота з ринком постачальників, складання, затвердження та зберігання відповідних
документів з питань публічних закупівель, оприлюднення інформації та звітів по закупівлях,
представлення інтересів Замовника з питань, пов'язаних із здійсненням закупівель, зокрема під час
перевірок і контрольних заходів, моніторингів, розгляду скарг у АМКУ.
Досягнення: загальна кількість проведених закупівель в ролі уповноваженої особи – 717 (в тому
числі не конкурентних). Жодного програшного для Замовника рішення за результатами розгляду скарг
учасників колегією/комісією АМКУ. Жодного негативного висновку ДАСУ за результатами
моніторингу закупівель на предмет виявлення порушень. Економія для Замовника за результатами
проведених конкурентних закупівель від 16 до 20% від очікуваної вартості. Впровадження електронного
документообігу в частині закупівельного модулю на базі системи електронного документообігу ERP,
повна відмова від паперового документообігу. Проведення централізації закупівель. Проведення першої
закупівлі електричної енергії за формульним розрахунком через запит пропозицій постачальників з
рекордним обсягом 35 000 000 кіловат-година та в результаті – підписаний контракт з економією для
підприємства 14 мільйонів гривень від очікуваної вартості. Участь у обговореннях запропонованих
міністерством економіки України змін та подання власних пропозицій до змін в законодавстві про
публічні закупівлі Центру вдосконалення закупівель.

з 15.02.2018 – 03.01.2020 Хмельницька дирекція АТ (ПАТ) «УКРПОШТА» м.Хмельницький
16 жовтня 2018 р. – 03 січня 2020 р.
Посада - начальник відділу тендерних закупівель та конкурсних торгів.
Функції: секретар тендерного комітету та конкурсної комісії філії, організація проведення
публічних закупівель та конкурсних торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти філії,
планування закупівель (ведення річного плану закупівель, визначення виду процедури закупівлі в
залежності від вартісного порогу), ведення та оформлення протоколів засідань тендерного комітету та
конкурсної комісії, зберігання документів щодо здійснення закупівель, дотримання вимог законодавства
з питань публічних закупівель та діловодства під час роботи з документами, розміщення інформації про
публічні закупівлі через авторизовані електронні майданчики, публікація звітів про укладання та
виконання договорів.
Досягнення: Своєчасне забезпечення поточних виробничих процесів необхідними якісними
матеріалами, забезпечення економії коштів підприємства за рахунок підвищення рівня конкурентності
процедур (середній показник учасників не нижче 1,6). Повністю подолана проблема корупції у
закупівлях, нульова толерантність до корупції. Впровадження електронного документообігу в частині
закупівельної діяльності на базі системи електронного документообігу ВЧАСНО (погодження заявок
на закупівлю, погодження проєктів договорів про закупівлю, підписання договорів про закупівлю).
Участь у пілотному проєкті переходу від тендерних комітетів до уповноважених осіб.

15 лютого 2018 р. – 15 жовтня 2018 р.
Посада - юрисконсульт групи тендерних закупівель та конкурсних торгів.
Функції: збір та перевірка на відповідність їх розпорядчим, нормативним, методичним та іншим
документам пропозицій щодо внесення змін до річного плану закупівель від відповідальних структурних
підрозділів, розроблення проектів розпорядчих, нормативних, методичних та інших документів філії з
питань тендерних закупівель, підготовка проектів тендерних документацій, протоколів та інших
документів при підготовці документів для проведення тендерних закупівель та конкурсних торгів ,
проведення договірної роботи.
Досягнення: стандартизація договорів за напрямами згідно вимог групи.

01.08.2014 р. – 19.01.2018 р. - ПП «Мегаполіс – 2000» м.Хмельницький.
Посада - юрисконсульт.
Функції: договірна, претензійно-позовна, кадрова робота, виготовлення та погодження земельно-
технічної документації.
03.02.2014 р. – 31.07.2014 р. - ПП «Меридіан-М 2008» м.Хмельницький.
Посада - юрисконсульт.
Функції: договірна, кадрова робота, загальне діловодство, виготовлення та погодження земельно-
технічної документації.
01.10.2011 р. – 01.02.2014 р. - помічник приватного нотаріуса (приватний підприємець Код КВЕД
74.11.2 НОТАРІАЛЬНА ТА ІНША ЮРИДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ)
Функції: надання юридичних консультацій клієнтам, складання проектів договорів, довіреностей,
заяв та інших нотаріальних документів, здійснення фінансового моніторингу клієнтів, формування
реєстраційних справ, робота з ДРРП на нер. майно, діловодство.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ ТА ЗНАННЯ:
 Глибокі знання законодавства у сфері публічних закупівель, як зі сторони замовника, так і зі
сторони учасника закупівель.
 Знання цивільного, господарського законодавства та процесуального законодавства.
 Робота з Prozorro, електроними майданчиками: Zakupivli Pro, SmartTender та ел. сервісами:
bi.prozorro.org, Dozorro.org, cpvtool.kse.ua, Clarity-project.info, Сlarityapp.pro, Opendatabot.ua, Acm-ua.org
 Вміння користуватись офісною технікою (ПК, принтер, сканер, ксерокс);
 Володіння програмними продуктами: MS Office, Google Docs, ERP система IT-Enterprise,
система електронного документообігу edo.vchasno.ua (Вчасно), ChatGPT OpenAI.
 Досконале володіння українською мовою; англійська мова на рівні Upper-Intermediate B2;

ОСВІТА:
2006-2010 – Хмельницький університет управління та права. – Юридичний факультет. – Спеціальність
«Правознавство». Освітньо-кваліфікаційний рівень – бакалавр. Диплом з відзнакою.
2010-2011 - Хмельницький університет управління та права. – Юридичний факультет. – Спеціальність
«Правознавство». Освітньо-кваліфікаційний рівень – спеціаліст. Диплом з відзнакою.

ДОДАТКОВА ОСВІТА:
 Сертифікат Prozorro про підтвердження рівня володіння необхідними (базовими) знаннями у
сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу (грудень 2021)
 Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «Київська школа економіки» по освітній
програмі «Фахівець з публічних закупівель» (2019 р.)
 Сертифікат про закінчення освітнього курсу «Фахівець з публічних закупівель» Центру
вдосконалення закупівель Київської школи економіки (Centre of excellence in procurement at Kyiv School
of economics) (2019 р.)
 Сертифікати про закінчення онлайн-курсу «Публічні закупівлі» на порталі Prometheus (2018,
2019 рр.)

МОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ:

 Структурність мислення, системність та чіткість у виконанні поставлених завдань;
 Вміння працювати в режимі багатозадачності та у динамічних процесах;
 Вплив на процес, вміння вирішувати складності на різних етапах реалізації проекту;
 Орієнтація на корисні зміни, систематизація та оптимізація процесів;
 Планування, виконання поставлених завдань у встановлений термін;
 Рішучість, вміння приймати рішення та нести за них відповідальність;
 Стійкість, прагнення до досягнення мети;
 Конструктивна ініціативність, впровадження результативних змін у робочому процесі;
 Порядність, високі моральні принципи;
 Цікавість, цікавлюся новими для себе напрямками і процесами діяльності та суміжними
знаннями.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: