Резюме від 12 травня 2024 Файл

Милена

Администратор магазина

Вік:
38 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мороз Мілена Сергіївна
Україна , місто Дніпро, тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Особисті дані: Українка, 1986 р.н., не заміжня, дітей немає.

Професійний досвід:

1. 2006.07.17-2006.08.31 р.
«Український завод понадвеликогабаритних шин»
Проектно-технічне бюро, технік- конструктор.
Функціональні обов”язки:
-виявлення поламки механізма;
-проведення замірів;
-проведення розрахунків та креслень деталі, що вийшла з ладу;
-видача креслень та розрахунків в роботу для виготовлення нової деталі.

2. 2007.06.26- 2007.08.31 р.
«Український завод понадвеликогабаритних шин»
Проектно-технічне бюро, технік- конструктор.
Функціональні обов”язки:
-виявлення поламки механізма;
-проведення замірів;
-проведення розрахунків та креслень деталі, що вийшла з ладу;
-видача креслень та розрахунків в роботу для виготовлення нової деталі.

3. 2008-2009 р.р.
Приватне торгівельно-промислове підприємство “Сінгл”
Менеджер з продажу автотранспортних засобів.
Функціональні обов”язки:
-надання консультацій клієнтам;
-укладання договору на придбання автомобіля;
-організація тест-драйву;
- розрахунок покупця;
- проведення передпродажної підготовки автомобіля;
- оформлення документів у сервісному центрі МВС, при бажанні клієнта;
- передача авто клієнту;
-післяпродажний дзвінок клієнтам ( через тиждень, місяць, рік );
-складання графіка роботи співробітників;
- ведення та здавання звітності та документації керівництву.
4. 2013- 2016 р.р.
ТОВ «Омега»
Касир торгівельної зали у розрахунково-касовій зоні.
Функціональні обов”язки:
- виконання стандартів супермаркету;
- обслуговування покупців;
- ведення та здавання звітності та документації керівництву ;
- навчання стажерів.

5. 2016- 2018 р.
ФОП Тацій Т. А.
Адміністратор торгівельної зали.
Функціональні обов”язки:
- контроль дотримання трудового розпорядку магазину;
- наставництво над новими співробітниками магазину, їх навчання та
введення в посаду;
- знання та поповнення асортименту товару;
- приймання товару, перевірка на якість та викладання на вітрину;
- дослідження попиту товару, моніторинг цін, сповіщення про акції,
переоцінки, контролювання наявності цінників на товарі;
- перевірка кількості товару на залишках магазину, у разі необхідності
формування заявок на головний склад;
- проведення заходів, направлених на запобігання нестач, приймання участі у
проведенні інвентаризації магазину;
- робота з покупцями: консультування, вирішення спірних питань, здійснення
процесів продажу;
- контроль наявності видаткових матеріалів: касової стрічки, цінників, тощо;
- комунікації з орендодавцем: передача, підпис звітної документації,
підготовка магазину за стандартами орендодавця до свят, тощо;
- консультування покупців про можливі додаткові сервіси магазину:
можливість оформлення доставки, допомога у ремонті, виготовлення товару
покупцеві під індивідуальне замовлення.

6. 2022 ( лютий-червень ) р.
ТОВ “Дніпро Колор”
Менеджер зі збуту.
Функціональні обов”язки:
-консультування покупців відносно продукції;
-здійснення розрахунків необхідного товару та надання для виготовлення;
-формування рахунку у програмі 1С Підприємство;
-видача клієнту замовлення;
-збір та надання звітності керівництву.

7. 2022-2023 р.р.
ФОП Славінська О.Г.
Продавчиня продовольчих товарів
Функціональні обов”язки:
-консультування покупців;
-приймання та заповнення вітрини;
-перевірка строків придатності товару;
-обробка інтернет-замовлень;
-ведення розрахунку покупців в 1С та постерміналі;
-надання звітності керівництву.

8. 2023-2024 ( березень ) р.р.
ТОВ “АМФ Україна”
Менеджер з інтерент-продажів меблів
Функціональні обов”язки:
-консультування покупців стосовно: наявності, вартості, доставки,
комплектації, виробництва, ремонту, термінів, акцій, якості,тощо...
-формування рахунку у 1С Підприємство та надання клієнту у пошті;
-підготовка до відвантаження товару;
-при відсутності товару, надання коду та найменування на підприємство для
його виробництва;
-підбір необхідного товару покупцеві та всіх комплектуючих;
-збір необхідної первинної документації та надання керівництву.

Освіта

1993-2003 р.р.
Середня школа № 112, м. Дніпро

2003-2008 р.р.
Український державний хіміко- технологічний університет, м. Дніпро
Спеціальність «Обладнання хімічних виробництв та підприємств будівельних
матеріалів», кваліфікація інженер- механік, диплом спеціаліста.

Додаткові дані:

- користувач ПК (MS Office, Word, Excel, Instagram, электрона пошта, інтернет),
1С Підприємство, постермінал.
- володіння українською мовою вище середнього рівня;
- водійське посвідчення кат. В.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: