Резюме від 15 квітня 2024 Файл

Андрій

Керівник пресслужби

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

АЛЧІЄВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ
13.04.1996

КОНТАКТИ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
@andrey_bbooster (Telegram)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (WhatsApp, Signal)

---

ОСВІТА
● Донецький технікум промислової автоматики
● Спеціалізація: автоматизація систем, контроль
● вимірювальних приладів

КАТЕГОРІЯ ПРАВ: В

---

МОВИ

● English - середній рівень

---

МОЯ МЕТА
Хочу отримати штабну посаду, де я можу застосувати свої управлінські
та технічні навички для оптимізації процесів та ефективної роботи

---

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ

● Вмію працювати зі штучним інтелектом, створювати специфічні промпти Chat GPT, генерувати
зображення в Midjourney;
● Володію пакетом MS Office, вмію добре аналізувати дані, легко володію різними програмами
та усім, що стосується праці з компʼютером;
● Працюю з великим об’ємом інформації: шукаю, систематизую та проводжу аналіз, знаходжу
проблеми та ефективні рішення;
● Маю досвід керування проектами, складанням бюджету, ефективного розподілення ресурсів та
керування командою онлайн понад 30 осіб;
● Вмію працювати з плануванням: денно, потижнево, помісячно та поквартально;
● Знаю техніки продаж, вмію вести переговори та мотивувати інших на досягнення плану;
● Маю невеликий досвід спаювання мікросхем, збирання дронів (досвід з часів технікума)

ОСОБИСТІ НАВИЧКИ
Вміння працювати в команді й керувати підлеглими, швидке реагування і здатність пріоритизувати
завдання, вміння шукати і знаходити рішення, досвід автоматизації процесів, аналітичний підхід.
Високий ступінь відповідальності. Глибоко занурююсь у сферу діяльності, якою займаюся.

---

ДОСВІД РОБОТИ

LTD Business Booster, бізнес-акселератор, систематизація бізнесу (вересень 2018 р. - по т.ч.)
Посада: Заступник директора з розвитку
Посадові обов'язки:
● Організація ефективної роботи департаментів розвитку та продажів додаткових послуг;
● Схвалення тактичних та виробничих планів керівників департаментів розвитку та продажів
додаткових послуг;
● Контроль у галузі PR-активностей (ЗМІ, виступи, соц-мережі), які підвищують популярність
компанії, формують у клієнтів сприятливу думку про неї та її діяльність;
● Схвалення стратегії просування соцмереж компанії, завдяки якій велика кількість нових
клієнтів потрапляє до воронки продажів;
● Контроль виробництва графічного, текстового та відео-контенту, який представляє цінність для
власників бізнесу та керівників, та добре підходить для соцмереж;
● Проведення переговорів зі стратегічними партнерами та представниками компанії;
● Грамотне управління просуванням та продажами в департаменті продажу додаткових послуг;
● Розрахунок бюджету на маркетинг, брендинг, розуміння цільової аудиторії, каналів та способів
просування, які найбільше підходять компанії.

---

MeetPartners, освітні установи, тренінгові компанії (березень 2016 - жовтень 2018)
Посада: Спеціаліст відділу продажів, Керівник групи продажів (з листопада 2017)

Посадові обов'язки
● Планування та контроль діяльності відділу продажів відповідно до цілей та квот;
● Моніторинг та коригування неоптимальностей в інструкціях/бізнес-процесах роботи відділу для
підтримки їх актуальності та запобігання повторенню відхилень;
● Пошук та внесення пропозиції щодо покращення роботи внутрішніх процесів відділу для
підвищення рівня продажів;
● Організація воронки продажів нових проектів (тренування, скрипти, дотримання технології
продажів);
● Контроль за діяльністю всіх співробітників відділу продажу шляхом перевірки звітності,
прослуховування дзвінків, перегляду консультацій з клієнтами.
● Адаптація нових спеціалістів відділу продажів у компанії;
● Вибіркове прослуховування дзвінків продавців;
● Корекція скриптів та шаблонів повідомлень відділу продажу для покращення ефективності
роботи продавців;
● Групові та індивідуальні тренування продавців.
Веб-студія Майстер, Інформаційні технології, системна інтеграція, інтернет (вересень 2015 -
березень 2016)

Посада: Менеджер по роботі з клієнтами
Посадові обов'язки:
● Проведення переговорів із клієнтами з метою продажу послуг компанії;
● Надсилання запитів на складання рахунку для клієнта;
● Контроль за одержанням оплати від клієнтів;
● Коректне ведення карток клієнтів у системі CRM;
● Заповнення даних про плани та звіти особистих продажів.

---

ВОЛОДІННЯ ПРОГРАМАМИ
● Програми для роботи з документами: MS Office (Microsoft Excel, Microsoft Word), Google Office,
Google Sheets
● Програми для роботи з клієнтами/продажами: Bitrix24, AMOcrm
● Програми для роботи з аналітикою: SQL, mySQL, Google Analytics, PowerBI
● Програми для роботи / створення медіа-контенту: Gerwin.io, VideoAsk, ChatGPT4, Notion, Slido,
Captions, HeyGen, flim.ai, ElevenLabs, Adobe, Submachine, Manychat
● Дизайн програми: Jarvis, Figma, Midjourney, Canva
● Відеомонтаж: Adobe Premiere, Final Cut Pro, DaVinci Resolve, OpenShot, VSDC, VN, InShot,
iMovie
● Планування контенту: Notion, Trello, Miro
● Скриптинг: JavaScript (у контексті Google Sheets)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати