Резюме від 16 квітня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10616948

Офіс-менеджер

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Боярська Лілія Олександрівна
Київська обл. м. Боярка
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ▪ e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ▪ д.н. 20.03.1990 г.

Освіта: 2010-2014 рр.
Харківська державна академія культури, м Харків
Рівень освіти: вища (ступінь магістра);
Факультет: документознавства та інформаційної діяльності;
Спеціальність: документознавство та інформаціна діяльність;
Кваліфікація: магістр з документознавства та інформаційної діяльності;

Досвід роботи:
червень 2010р. – жовтень 2013р. ПрАТ «Новокраматорський машинобудівний завод» Відділ навчання та адаптації персоналу м.Краматорськ

Посада: секретар
Функціональні обов'язки:
• Виконання технічної функції з забезпечення та обслуговування роботи керівника підрозілу;
• Отримання необхідних керівнику данних від підрозділів та виконавців;
• Організування телефонних переговорів керівника, приймання та передача телефонограмм;
• Здійснення роботи з підготовки засідань і зборів, ведення та оформлення протоколів;
• Ведення діловодства, приймання вхідної кореспонденції, здійснення систематизації, контролю виконання сроків роботи з документацією. Формування номеклатури справ, відбирання документів для зберігання та знищення;
• Ведення табеля обліку робочого часу.

жовтень 2013р. – 24.02.2022 (діяльність підприємства призупинена ) ПрАТ «Новокраматорський машинобудівний завод» Відділ навчання та адаптації персоналу м. Краматорськ

Посада: інженер з підготовки кадрів
Функціональні обов'язки:
• Здійснення підготовки та перепідготовки персоналу підприємства за цільовими напрямками (охорона праці, підвищення кваліфікації керівників і фахівців, навчання співробітників за професіями);
• Проведення адаптаційного навчання для молодих фахівців підприємства;
• Розробка і заповнення супровідної документації (розпорядження, накази, спільні рішення, оплатна документація);
• Наповнення і підтримка в актуальному стані електронної бази «Профрозвиток персоналу»;
• Розробка лекцій та програм навчання молодих фахівців підприємства;
• Проведення екскурсій на підприємстві.

Липень 2022 – листопад 2022 - група компаній «АГРОКОМ» (м. Перещепине, Дніпропетровська обл.)
Посада: секретар – помічник керівника
Функціональні обов'язки:
• Ведення документообігу підприємства;
• Організація проведення нарад з подальшим оформленням протоколів;
• Контроль виконання поставлених задач керівником;
• Комунікація з бухгалтерською службою підприємства;
• Планування робочого дня керівника;
• Організація відряджень, резервування готелей
• Супровід оформлення візи
• Прийом відвідувачів
• Систематизація та підготовка до зберігання документів у архіві, оформлення номенклатури справ
• Виконання особистих доручень керівника
• Пошук інформації, її систематизація та надання керівнику
• Ведення ділової переписки
• Організація та проведення корпоративних заходів підприємства
• Опрацювання заявок в системі 1С
17.11.2022 – 19.03.2023 ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «СОТИ» Планово-диспетчерський відділ
Посада: диспетчер виробництва
• Функціональні обов'язки:
• Опрацювання заявок в системі 1С УПП
• Документаційне забезпечення виробництва
• Контроль та планування людського ресурсу для виконання виробничих завдань
• Ведення виробничого графіку
• Своєчасне забезпечення виробництва ТМЦ

20.03.2023 – 17.10.2023 ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «СОТИ» Відділ систем якості – Посада: аудитор систем якості
• Моделювання та опис процесів організації в нотації BPMN;
• Розробка документованих процедур згідно міжнародного стандарту якості ISO 9001:2015;
• Виконання моніторингу та аналізу внутрішньої системи якості;
• Контроль відповідності організації міжнародному стандарту якості ISO 9001:2015;

Додаткові відомості:

Особисті якості: здатність швидко навчатися, грамотна мова і правопис, вміння аналізувати і систематизувати великі обсяги інформації, багатозадачність і швидке переключення.
Знання комп'ютера: Знання пакету програм Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Access), впевнена робота в Інтернет, електронна пошта, програма 1С УПП.
Знання ін. мов: англійська, початковий рівень.

Бажана заробітна плата 20 000 грн.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: