Резюме від 30 квітня 2024 Файл

Бех

Керівник відділу управлінського обліку

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бех Володимир Юрійович
Дата народження: 22.08.1976 р.
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Київ
Ключові компетенції.
• Забезпечення методологічної підтримки ведення управлінського обліку.
• Організація процесу товарно-фінансового обліку.
• Забезпечення контролю фактичної наявності товарів на складах, регулярне проведення інвентаризацій.
• Покращення бізнес-процесів та інформаційних потоків в компанії.
• Організація правильного і своєчасного відображення даних в обліковій системі.
• Аналіз ефективності компанії ( доходи, видатки, рентабельність).
• Постановка управлінського обліку на підприємстві з «нуля».
• Автоматизація бізнес-процесів в торговому залі і у відділі та на підприємстві.
• Вміння працювати з фіскальними рішеннями та обладнанням касової зони. Постановка цих рішень з «нуля».
• Знання облікових (ERP) програм 1C, gms office tools.
• Робота з CRM базами (постійних покупців). Адміністрування і сегментація цих баз.
• Знання офісних програм: Excel, Microsoft Teams, Word, Outlook, PowerPoint, Paint, Visio.
• Вміння користуватися всіма видами офісної техніки (сканери, принтери, рідери і т.д)
• Знання і вміння користування ТЗД та методами його програмування.
• Знання і вміння користування усіма фіскальними рішеннями та методами його програмування.

Освіта
1996-2001р.
ВНЗ-НПУ ім. М.П. Драгоманова.
Факультет фізико-математичний.
Спеціальність: вчитель фізики, астрономій та безпеки життєдіяльності.
2017-2019 р.
ВНЗ- ПДАА.
Факультет економіки та менеджменту.
Спеціальність: менеджмент (диплом магістра з відзнакою).
Досвід роботи.
2022-2024 р.
ТОВ «GBN». Менеджер, обліковець, логіст.
• Підготовка до замитненя вантажів.
• Пошук перевізників і укладання договорів з ними.
• «Супровід» вантажу до моменту розвантаження.
2010-2022 р.
«Будинок Іграшок». Начальник відділу обліку ТМЦ. (Рітейл. 65 магазинів. Розподільчий центр).
• Планування роботи підлеглих.
• Контроль за проведенням всіх облікових операцій та роботою support касових місць магазинів.
• Розробка нових інструментів програмного забезпечення GMS (erp компанії), постановка технічних завдань, тестування нового функціоналу, написання інструкцій для користувачів.
• Навчання підлеглих новому функціоналу роботи програми.
• Участь в процесі планування і бютжетування відділу.
• Налагодження комунікації між своїм відділом і іншими відділами компанії.
• Методична допомога працівникам компанії з питань управлінського обліку.
• Робота з подарунковими сертифікатами. Розробка інструментів роботи з подарунковими сертифікатами для каналу b2b та b2c. Написання ТЗ по проекту і інструкцій для користувачів.
• Робота з довідниками баз даних.
• Впровадження сканерної процедури прийому товару та електронного документообігу.
• Робота с касовими апаратами, фіскальними реєстраторами і ПРРО.
• Проект франчайзінг. Написання ТЗ по проекту і інструкцій для користувачів.
• Реструктуризація відділу.

2008-2011 р.
«Будинок Іграшок». Замісник начальника відділу обліку ТМЦ. (Рітейл.23 магазини).
• Впровадження і міграція в нову ERP систему. Опис наявних бізнес процесів компанії.
• Створення інструкцій для користувачів бази даних.
• Навчання персоналу.
• Розробка і впровадження CRM системи від написання ТЗ до здачі проекту під ключ.
• Сегментація бази даних постійних покупців.
2004-2008 р.
«Будинок Іграшок». Обліковець.
• Ведення управлінського обліку на підприємстві.
• Прихід товару.
• Переміщення товару.
• Переоцінки цін приходу і продажу товару.
• Повернення товару.
• Ротації товару.
• Робота з первинною документацією (збір, перевірка, систематизація, архівування та зберігання).
• Проведення інвентаризацій.
• Проведення звірок з постачальниками.
1998-2001 р.
«Будинок іграшок». Продавець-консультант.
• Консультування клієнтів щодо асортименту, акцій та пропозицій.
• Продаж товарів.
• Обслуговування клієнтів на касі.
• Виконання стандартів мерчендайзингу, прийом-переміщення товарів, проведення інвентаризаціі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: