Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Ольга

Менеджер контролю якості, супервайзер, ассистент керівника

Вік:
33 роки
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Голуб Ольга
Анатоліївна


Ціль: Супервайзер, менеджер контролю якості(QI), менеджер інформаційного відділу телекомунікацій.

Дата народження: 17 липня 1990 року, вік: 33 роки.
Сімейний стан: одружена, дітей не маю.
Адреса: Вінниця, вул. Стрілецька
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2012р. – 2016р. Вінницький інститут економіки Тернопільського національного університету. Спеціальність: облік і аудит.

Професійні навички :
Підбір, навчання, адаптація персоналу, контроль персоналу. Звітність, виконання плану продажу, постановка та виконання завдань, ділові переговори. Адміністрування відділом.

Досвід роботи:

з 04.2009 р. по 10. 2012 ТОВ «Вторчермет» (заготовка вторинних металів) – начальник відділу кадрів
• розрахунок заробітної плати;
• звітність;
• ведення кадрової документації;
• підбір персоналу, навчання та адаптація;.


09.2013 р. оператор (Call центр), з 05. 2014 супервайзер по травень 2017р
• розрахунок заробітної плати;
• ділові переговори з партнерами;
• написання сценаріїв роботи(результативні\почасові);
• оптимізація робочого процесу, мотивація операторів, розробка та проведення тренінгів;
• постановка та виконання планів продажу Замовника;
• підбір персоналу, навчання та адаптація;
• контроль якості роботи операторів.

З 06.17 г. менеджер відділу контролю якості операторов call – центру Leadex.pro
•прослуховування діалогів менеджерів відділу продажів з клієнтами на відповідність до стандартів компанії.
•виставлення та фіксація оцінок в ЦРМ, коментар до дзвінку. Аналіз помилок операторів .
•виконання поточних задач
З жовтня 2023 старший менеджер відділу QI(контроль та підвищення якості роботи операторів)
• ведення звітності;
• адміністрування внутрішніх задач на відділ;
• розробка планів оптимізації робочих процесів;
• розробка мотивації для працівників відділу;
• контроль виконання та якості менеджерів відділу та операторів;
• розробка внутрішніх правил та регламентація робочих процесів;
• написання та корегування скриптів розмов;
• розробка чек-листа для оцінки роботи операторів;
• навчання та адаптація менеджерів відділу;
• аналіз, адаптація та виконання зовнішніх задач для відділу.
• аналітика та рекомендації для поліпшення та виявлення точок росту операторів;
• прийом тестових дзвінків операторів для надання рекомендацій щодо готовності працювати;

Знання мов: українська - рідна, російська – високий рівень, англійська – зі словником, німецька – зі словником.

Навички роботи з комп'ютером
Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) . Працюю в програмному забезпеченні (пакет програм Google: гугл диск, календар, таблиці, пошта)),різноманітні варіації CRM.

Особисті якості:Увага до деталей, відповідальність, адаптивність, аналітичне мислення, критичне мислення, внутрішня референція .

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: